Kysymys jääkiekosta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi erotuomari ei voi vain pudottaa sitä kiekkoa alotuksessa. Miksi se leipoo tyhjää siinä ja väliin panee jomman kumman aloittajan vaihtoon? Luulis olevan helppoa pudottaa kiekko kahden pelaajan väliin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
K. K.
Miksi erotuomari ei voi vain pudottaa sitä kiekkoa alotuksessa. Miksi se leipoo tyhjää siinä ja väliin panee jomman kumman aloittajan vaihtoon? Luulis olevan helppoa pudottaa kiekko kahden pelaajan väliin.

Ei muuten leivo, mielikuva tyhjään leipomisesta syntyy kun katsoo aloittajien mailojen kohkaamista, mutta itse dumarilla ei kyllä kiekkokäsi "härnää" aloittajia.

Vierailija
wizard
Olen nyt viisi euroa rikkaampi, kun löin vetoa, ettei Suomi pääse MM-finaaliin.
Mitä sä wizard menit tekemään???

Sä menit manaamaan meidän MM-kisat!!!
Miksi teit sen? ja minkä tähden, rahantähden. eeiihhhh!!!!

Mä en an-na tä-tä sul-le i-ki-nä an-teek-si

Vierailija
pc = potential criminal
wizard

Piti minun olympia finaalistakin lyödä vetoa, mutta serkkuni ei suostunut. Olisin voittanut senkin vedon.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
wizard

Piti minun olympia finaalistakin lyödä vetoa, mutta serkkuni ei suostunut. Olisin voittanut senkin vedon.

You are messaijah.

Hyvin polkee.

Vierailija
wizard
pc = potential criminal
wizard

Mitä! manasitko sä wizard meidän olympiakullankin?

Ja toi yks pallopää ”Olbe” on mukana juonessa. miksi???

SYNTISET hävetkää, hyi

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Tuo jääkiekko se ihmetyttää: Isot miehet riitelevät keppeinensä pienestä muovilämyskästä. Sellaisia myydään meidän lähikaupassakin muutamalla eurolla - ostaisivat jokainen omansa, niin ei tarvitsisi mäiskiä.

Vaan mitä tekee ystävämme jääkiekkoilija, kun saa kiekon haltuunsa kepin nokkaan? No hölmöyksissään laukoo sen vastapuolen päällikön hanskaan.

Jalkapallossa samat hölmöydet, paitsi, että objekti on vähän isompi ja kalliimpi, joten siitä voi jo vähän kinastellakin, mutta jääkiekosta - Kiistelisivät vaikka telöstä ennemmin.

Vierailija

Volitans… EI NAURATA, saatana.
Kohta muuten selvitellään sun ”vanhaa mummon markan” milliäs.

Jääkiekko on ylväs ja kunnioitettava laji, missä pääsee purkaa testosteronia kunnolla, jopa kotisohvalta.
Ja parempi se on että mäiskii sitä lätkää, eikä esim. muijaansa, niin kuin nää entiset mäkikotkat. SAATANA!!!

Vierailija

Ja vielä lisäksi…

On muuten sillä lailla että MM-kisat on sitä oikeata jääkiekkoa. Ei mikään Jallis tai vastaava, ole ostamassa hyviä pelaajia esim. Puolanmaajoukkueeseen, perkele!!
Vaan kaikki on Suomenmaajoukkueen pelaajia. Se mitä maa siittää, niin sitä arsenaalia käytetään. Plus tietenkin, maahan muuttajat pääsee mukaan, jos on peli näyttöä tarpeeksi, tietysti.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
pc = potential criminal

Jääkiekko on ylväs ja kunnioitettava laji, missä pääsee purkaa testosteronia kunnolla, jopa kotisohvalta.

On joo, jos sen oikein ymmärtää. Mutta kun ei ymmärrä

Vierailija
Volitans
pc = potential criminal

On joo, jos sen oikein ymmärtää. Mutta kun ei ymmärrä

Vikahan ei silloin ole jääkiekossa, vai mitä? hä!!!

Edit: no en mä pahalla meinaa

Vierailija
Volitans
Tuo jääkiekko se ihmetyttää: Isot miehet riitelevät keppeinensä pienestä muovilämyskästä. Sellaisia myydään meidän lähikaupassakin muutamalla eurolla - ostaisivat jokainen omansa, niin ei tarvitsisi mäiskiä.

Vaan mitä tekee ystävämme jääkiekkoilija, kun saa kiekon haltuunsa kepin nokkaan? No hölmöyksissään laukoo sen vastapuolen päällikön hanskaan.

Jalkapallossa samat hölmöydet, paitsi, että objekti on vähän isompi ja kalliimpi, joten siitä voi jo vähän kinastellakin, mutta jääkiekosta - Kiistelisivät vaikka telöstä ennemmin.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Siksi tuon vedonkin meinasin lyödä, ja toisen löinkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat