Suomi voitti euroviisut!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näin siinä kävi! Mitä sitä sanottiinkaan, että Lordi pitää hyllyttää?

Sivut

Kommentit (303)

Vierailija
Herrmann
Näin siinä kävi! Mitä sitä sanottiinkaan, että Lordi pitää hyllyttää?

Höh... Ne ählämit ei ymmärrä musiikkia.
Armenia ei antanut Lordille yhtään pistettä!!! Mä tapan

Vierailija

Lordin voitto on vain osoitus niin suomalaisten kuin muidenkin Euroopan maiden henkisestä rappiotilasta. Toisaalta Sibeliuksen, Bachin, Händelin, Purcellin, Beethovenin, Wagnerin ja kumppaneiden päivistä ei VOI mennä kuin alaspäin.

Vierailija
Andúril
Lordin voitto on vain osoitus niin suomalaisten kuin muidenkin Euroopan maiden henkisestä rappiotilasta. Toisaalta Sibeliuksen, Bachin, Händelin, Purcellin, Beethovenin, Wagnerin ja kumppaneiden päivistä ei VOI mennä kuin alaspäin.

Häviä hyperavaruuteen. Syöksy supernovaan!

Vierailija
Andúril

Tätä puhetta arvelinkin kuulevani heti kun Lordin voitto varmistuu.
Yrittäkää nyt pyristellä vastaan.

Vierailija

JEs tulihan se voitto vihdoinkin!! Mahtavaa Lordi, nyt näytettiin niille epäilijöille.
Luin iltasanomista että Suomella ei ole ehkä varaa pitää euroviisuja. Ensi kerralla ollaan suoraan finaalissa, mutta seuraavallla esiintyjällä on kovat paineet kun nyt meni näin hyvin

MAHTAVAA SUOMI VOITTI VIELLÄ HYVÄLLÄ BIISILLÄ.

Vierailija

Mä tiesin tän!!!!! Kerrankin Suomella oli mahdollisuus muuhunkin kuin itsensä nolaamiseen!!

Tässä vitsi: Likinäköinen mummo katsoi Euroviisuja ja totesi.... ihan hyvinhän toi Loiri vetää, mut hirveeseen kuntoon se on itsensä ryypännyt.

Vierailija
Natural
Mä tiesin tän!!!!! Kerrankin Suomella oli mahdollisuus muuhunkin kuin itsensä nolaamiseen!!

Todellisen KULTTUURIväen silmissä nolaaminen tapahtui jälleen kerran.

Vierailija

Ja tämä on seurausta demokratiasta. Tällä kertaa "asiantuntijat" eivät lähettäneet "varmaa voittajaa" edustamaan Suomea.

Vierailija
Andúril
Natural

Euroviisujen ja mainitsemasi todellisen kulttuurin välillä on vaikea nähdä yhteyttä.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Andúril
Natural

Ja se on sille ääliöporukalle täydellisen oikein.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Black Hawk
MAHTAVAA SUOMI VOITTI VIELLÄ HYVÄLLÄ BIISILLÄ.

Jä kököt. Lordi on tasan samalaista rämisevää [size=117:1bmnvkpp]PASKAA[/size:1bmnvkpp] kuin kaikki muukin hevirokkipoppi, eroa on vain maskeissa ja harvinaisen runsaassa pyrotekniikassa. Musiikin kanssa ei Lordilla eikä Euroviisuilla yleensäkään ole ollut mitään tekemistä enää pitkään aikaan, mutta nyt on ainakin pohja saavutettu; alemmas ei enää pääse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat