Seuraa 
Viestejä1441
Liittynyt15.1.2014

Kuinka moni on ns. Avohoidossa ja onko se luovuuden hinta?
Diagnoosi yleistä alalla?

Sivut

Kommentit (21)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9544
Liittynyt13.3.2017

Laser raketin ja stealth teknologian keksinyt oppikoulua käymätäön "tohtori " Outolempi on senverran tolkussa että päivittäin pääsee vielä Nummelan Sittariin lukemaan hesarin...eli uskoisin että mielenterveys ei ole ongelma.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

tambuurimajuri ...

No voi jumankeikka että minä olen mielessä aina. ...

Lopeta edes vakehtelu, minä olen käynyt oppikoulun lukio mukaanlukien ja tohtorin titteli on aito, ei "tohtori". Sittarinkin olet kirjoittanut väärin, se on Cittari herrasväen ceellä, sitä ei peruskoulussasi kai kuitenkaan opetettu?

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Dr Strangelove kirjoitti:
tambuurimajuri ...

Lopeta edes vakehtelu, minä olen käynyt oppikoulun lukio mukaanlukien ja tohtorin titteli on aito, ei "tohtori". Sittarinkin olet kirjoittanut väärin, se on Cittari herrasväen ceellä, sitä ei peruskoulussasi kai kuitenkaan opetettu?

Citymarket lausutaan kitimarketti, mutta en viitsi kertoa, kuinka se kirjoitetaan.

Voisitko sen verran avautua, että kuinka olet voinut opiskella usa:ssa taloustieteentohtoriksi, vaikka et ole edes asunut siellä?

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Joskus kuulee väitteitä että nerous ja hulluus on suunnilleen sama asia tai että joku on lukenut itsensä hulluksi, mikä kertoo ainakin siitä, ettei niiden esittäjä ole ainakaan nero.

Overlander
Seuraa 
Viestejä1441
Liittynyt15.1.2014

Professorin paikalle vaaditaan ns. Narsistinen persoonallisuushäiriö ja kovat kyynärpäät?
Sekä oikeiden kerhojen jäsenyys?

Luova tutkija ei voi edes olla laimea ja harmaa?

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3958
Liittynyt21.7.2017

Voi olla, että ominaisuus muodostaa herkemmin mielikuvia (luovuutta?), tai muodostaa mielikuvia keskimääräistä varhaisemmassa iässä, altistaa mielen häiriöille - koska taapero ei ole riittävän kypsä analysoimaan tunteita, joita hänen  assosiointitapansa voi puutteellisista olosuhteista tuottaa?

Entä ne, jotka eivät näe mielikuvia?

Olen Sokea Mieleltäni

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Overlander kirjoitti:
Professorin paikalle vaaditaan ns. Narsistinen persoonallisuushäiriö ja kovat kyynärpäät?
Sekä oikeiden kerhojen jäsenyys?

Luova tutkija ei voi edes olla laimea ja harmaa?

Taiteessa ja mahdollisesti musiikkialalla voi professoriksi päästä muutenkin kuin opintojen perusteella. Kaikilla muilla aloilla tarvii ensin väitellä tohtoriksi ja toimia mahdollisesti dosenttina ja sitten professoriksi.

Edellytyksenä ei ole persoonallisuus- tai muukaan häiriö, eikä sellaisia ole yliopistoissa edes näkynyt.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3958
Liittynyt21.7.2017

Luulen, että afantasiassa mieli näkee niin loogisesti, ettei se tarvitse siihen niin suurta ehdollistumista mielikuviin...  Perusta lienee kuitenkin sama: tunne.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9544
Liittynyt13.3.2017

tambuurimajuri ...

Mä oon käynyt kansakoulua 4 luokkaa Haminassa kun isä oli RUK:n kouluttaja.

Kepillä lyötiin kämmenen selkäpuolelle ( levitteynä pulpetille ja itkeä ei saanut ) jos ei ollut mukana koulutuksessa 100%sesti. Mua ei hakattu. Sua on ilmeisesti piesty kunnolla ?

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9544
Liittynyt13.3.2017

nimmarix kirjoitti:
tambuurimajuri ...

Citymarket lausutaan kitimarketti, mutta en viitsi kertoa, kuinka se kirjoitetaan.

Voisitko sen verran avautua, että kuinka olet voinut opiskella usa:ssa taloustieteentohtoriksi, vaikka et ole edes asunut siellä?

Rahalla saa ja Porschella pääsee.

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat