Seuraa 
Viestejä9654
Liittynyt13.3.2017

Puolustusministeri Jussi Niinistön mielestä Karjala ja muut sodassa menetetyt alueet tulisi palauttaa. Samaa mieltä on voimakkaasti persuveli Outolempi täällä.

Itse olen huolestunut tällaisen äärioikeistolaisen liikehtimisen seurauksista kokonaishyvinvointiimme. Mikäli rakennamme itsellemme armeijan jolla voisimme tuon "haaveen" toteuttaa niin..mitä sitten ? Kuinka paljon tämän ministeriin haaveen toteuttamiseksi on jo nyt laitettu yhteiskunnan varoja...olisiko ne voinut suunnata jonnekin muualle realistisemmin ?

Itsae näen vihollisen ilmastomuutoksen jonka torjumiseen pitäisi alkaa paukuttamaan ...ei hampaisiin asti aseistamiseen.

1. Jussi Niinistö on oikeassa...me tarvimme Karjalan laulumaat takaisin...muuten itkettää.
4. Karjalahaaveet saa unohtaa...hävisimme sen alueen sodassa.
4. Karjalahaaveet saa unohtaa...hävisimme sen alueen sodassa.
85.7%
2. Niinistö ja moni muu AKS henkinen pölvästi pitäisi lukita SUPOn kellareihin ainakin 10 vuodeksi.
2. Niinistö ja moni muu AKS henkinen pölvästi pitäisi lukita SUPOn kellareihin ainakin 10 vuodeksi.
14.2%
3. Ilmasto ei ole muuttunut eikä sen eteen tarvi tehdä mitään.
3. Ilmasto ei ole muuttunut eikä sen eteen tarvi tehdä mitään.
0%
Ääniä yhteensä: 7

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (9)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28696
Liittynyt16.3.2005

Saahan sitä olla mitä mieltä vaan, mutta ei se ole realistista odottaa, että palautusvaatimus menisi läpi näköpiirissä olevassa tulevaisuudessa. Yhtä vähän realismia on se, että muutaman karjalaintoilijan vauhkoaminen vaikuttaisi Suomen politiikkaan, puolustukseen tai suhteisiin naapurimaihin mitenkään. Rosvottu mikä rosvottu, ei se tosiasia vinkumisesta muuksi muutu.

MooM
Seuraa 
Viestejä6294
Liittynyt29.6.2012

Neutroni kirjoitti:
Saahan sitä olla mitä mieltä vaan, mutta ei se ole realistista odottaa, että palautusvaatimus menisi läpi näköpiirissä olevassa tulevaisuudessa. Yhtä vähän realismia on se, että muutaman karjalaintoilijan vauhkoaminen vaikuttaisi Suomen politiikkaan, puolustukseen tai suhteisiin naapurimaihin mitenkään. Rosvottu mikä rosvottu, ei se tosiasia vinkumisesta muuksi muutu.

Mitä ihmettä me tehtäisiin saastuneella, infraltaan 50 vuotta jäljessä olevalla, köyhiä kielitaidottomia maalaisia täynnä olevalla pläntillä? Kyllä sitä käen kukkumista ja Laatokan aaltoja voi käydä ihailemassa ihan turistinakin. Valtio voisi jopa kustantaa nostalgiamatkoja sinne kaikille halukkaille, murto-osalla rahasta, joka tuon maakunnan kehittämiseen edes syrjäisen pohjoiskarjalaiskylän tasolle menisi.

MooM
Seuraa 
Viestejä6294
Liittynyt29.6.2012

Jos jotain halutaan takaisin, se on käsivarsi, jota kautta saisi oman ratayhteyden Jäämerelle. Silloinkin kuljetusten onnistuminen riippuu arvaamattomasta Venäjästä, joka kontrolloi Koillisväylää.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3582
Liittynyt13.1.2015

Niin, tuskinpa nämä turvallisessa Suomessa asuvat jaksavat innostua vääryyden korjaamisesta. Minun vanhempani pakenivat evakkona Viipurista, vasta ostamansa talo poltettiin, elämä piti aloittaa uudelleen nollapisteestä.

Jos vääryys hyväksytään se tarkoittaa että vahvempi voi ottaa heikommakta kaikki noin vain. Ryssän ryöstöretkiä ei tule koskaan unohtaa ja hyväksyä, nyt roistovaltio on heikoilla, sotilaallisen arvion mukaan Yhdysvallat voisi tällä hetkellä tuhota Venäjän asevoimat yllätysiskulla, voimasuhde on 26:1 ja teknologia paljon pidemmällä.

Mutta mitä meillä tehdään, kumarrellaan polonium ja hermokaasumurhaajalle ...

MooM
Seuraa 
Viestejä6294
Liittynyt29.6.2012

Dr Strangelove kirjoitti:
Niin, tuskinpa nämä turvallisessa Suomessa asuvat jaksavat innostua vääryyden korjaamisesta. Minun vanhempani pakenivat evakkona Viipurista, vasta ostamansa talo poltettiin, elämä piti aloittaa uudelleen nollapisteestä.

Jos vääryys hyväksytään se tarkoittaa että vahvempi voi ottaa heikommakta kaikki noin vain. Ryssän ryöstöretkiä ei tule koskaan unohtaa ja hyväksyä, nyt roistovaltio on heikoilla, sotilaallisen arvion mukaan Yhdysvallat voisi tällä hetkellä tuhota Venäjän asevoimat yllätysiskulla, voimasuhde on 26:1 ja teknologia paljon pidemmällä.

Niin, Pähkinäsaaren rauhan raja takaisin!

asdf
Seuraa 
Viestejä11509
Liittynyt16.3.2005

Huomasitkos, ei se ole tuon vaikeampaa kirjoittaa viesti johonkin muuhunkin kuin itse avaamaansa ketjuun.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9654
Liittynyt13.3.2017

Niin sinä punanahka...minä ottaa sinun munanahka !

Outolemmen viisauksia.

On sitä paljon epäoikeudenmukaisuutta muuallakin.

Saksassa kuulin tarinan nuorelta naiselta että he olivat olleet jonossa DDR:n Trabanttia varten varmaan 5-10 vuotta...vanhemmat sai ostettua Trabin ja laittoivat siihen koko omaisuuden....wende oli juuri tullut ja seurravalla viikolla 50 000 itäsaksanmarkkaa sai muutettua länsi demmeiksi 1:1 suhteella...naapurit osti uuden Audin.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9654
Liittynyt13.3.2017

Sotaorvot jaksaa valittaa...mun setä siellä ainakin sai surmansa yrittäessään torjua ryssän tankkeja sun kotitalon takaisin saamiseksi.

- M. King Hubbert

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat