Sivut

Kommentit (794)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

Vasta kolmas proto on mitattavissa...ja se tulee..sen suunnittelee maamme etevin rakennesuunnittelija..sen tiimoilla syntyvällä puristimella teen myös maailman tehokkaimman sähkölentokoneen.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

Tuo H-darreuksien suunnittelu maailmalla indikoi syvään juurtunutta osaamattomuutta ja ymmärtämättömyyttä ilman ominaisuuksista ja aerodynamiikan täydellistä dissaamista. Onneksi olen nyt edelläkävijänä..ja homma on varmalla pohjalla. Ikävää että Lesonen, Sipilä ja Vanjoki ajoivat maan investointikykjen puolesta konkurssiin sitä ennen...nousu voi ottaa nyt hetken.

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä6304
Liittynyt7.7.2007

Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo H-darreuksien suunnittelu maailmalla indikoi syvään juurtunutta osaamattomuutta ja ymmärtämättömyyttä ilman ominaisuuksista ja aerodynamiikan täydellistä dissaamista. Onneksi olen nyt edelläkävijänä..ja homma on varmalla pohjalla. Ikävää että Lesonen, Sipilä ja Vanjoki ajoivat maan investointikykjen puolesta konkurssiin sitä ennen...nousu voi ottaa nyt hetken.

Onneksi tuuli on jo kääntymässä ja Suuri_Läpilyönti on odotettavissa Oulussa hetkellä millä tahansa. Ollaan jännän äärellä ja ainakin minä pidättelen hengitystä, jotta mitään ennaltaodottamatonta ei pääse tapahtumaan. Sipilän kesärisupartakin on saattanut vaikuttaa negatiivisesti..?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

ovolo kirjoitti:

Onneksi tuuli on jo kääntymässä ja Suuri_Läpilyönti on odotettavissa Oulussa hetkellä millä tahansa. Ollaan jännän äärellä ja ainakin minä pidättelen hengitystä, jotta mitään ennaltaodottamatonta ei pääse tapahtumaan. Sipilän kesärisupartakin on saattanut vaikuttaa negatiivisesti..?

Hyväntahtoisia hölmöjä tässä maassa riittää...en tarkoita Sipilää vaan porukkaa jotka syytää heidän kokeiluihin rahaa...edelleen.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

Neutroni kirjoitti:
Ohhoh! Yrität myydä luonnonlakien vastaista tuulimyllyä, mutta et ilmeisesti koe sen olevan yksin riittävän epäuskottava väite, joten yrität vetää uskottavuutta vielä pohjamudistakin alaspäin tunkemalla otsikkoon houreita valoa nopeammasta liikkumisesta. No, kukin tyylillään ja sitä rataa.

Nyt luupää opiskele...

Uuusi alcubierre video sarja osat 1 ja 2;

https://www.youtube.com/watch?v=n38aP2tROBo

https://www.youtube.com/watch?v=M3fw2wQlWL4

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä6304
Liittynyt7.7.2007

ovolo kirjoitti:

Hyväntahtoisia hölmöjä tässä maassa riittää...en tarkoita Sipilää vaan porukkaa jotka syytää heidän kokeiluihin rahaa...edelleen.

Kyllä minunkin mielestä rahahanat pitäisi kääntää Oulun suuntaan, jossa on syntymässä tarunhohtoinen uusi Sampo, joka jauhaa tuulesta paitsi sähköä, myös nostaa Suomen ylös tämänhetkisestä  talouskurimuksesta.

Keksijällä on myös valmiit piirustukset Suomen seuraavaksi torjuntahävittäjäksi, puukomposiitilla panssaroidusta yhden miehen lihasvetoisesta tankista, puukomposiitista valmistetusta puupotkuripotkurivetoisesta mars-avavaruusaluksesta ja ties vielä mistä overunity-vehkeestä.

Kaikki tämä mittaamattoman arvokas immateriaalinen pääoma lojuu suojattomana kerrostalon askarteluhuoneessa sekä vanhan Windows 95 tietokoneen kovalevyllä. Pääministeri Sipilä sais mielestäni mennä nurkkaan ja hävetä silmät päästään.

Keksijän kannattais tehdä ilmainen adressi artikuloivan VAWT:n puolesta. Kyllä kansa lätkii siihen nimiään hyvän asian eteenpäin saattamiseksi, jotta tuo rahoitus järjestyisi.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

ovolo kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Kyllä minunkin mielestä rahahanat pitäisi kääntää Oulun suuntaan, jossa on syntymässä tarunhohtoinen uusi Sampo, joka jauhaa tuulesta paitsi sähköä, myös nostaa Suomen ylös tämänhetkisestä  talouskurimuksesta.

Keksijällä on myös valmiit piirustukset Suomen seuraavaksi torjuntahävittäjäksi, puukomposiitilla panssaroidusta yhden miehen lihasvetoisesta tankista, puukomposiitista valmistetusta puupotkuripotkurivetoisesta mars-avavaruusaluksesta ja ties vielä mistä overunity-vehkeestä.

Kaikki tämä mittaamattoman arvokas immateriaalinen pääoma lojuu suojattomana kerrostalon askarteluhuoneessa sekä vanhan Windows 95 tietokoneen kovalevyllä. Pääministeri Sipilä sais mielestäni mennä nurkkaan ja hävetä silmät päästään.

Keksijän kannattais tehdä ilmainen adressi artikuloivan VAWT:n puolesta. Kyllä kansa lätkii siihen nimiään hyvän asian eteenpäin saattamiseksi, jotta tuo rahoitus järjestyisi.

Enteellisesti ensimmäinen toteutettu suunnitelmani on Sampolan alue Keravalla vuodelta 1986.

Tollanen joukkokampanja voisi toimia...joku toiminta video kuten olet pyytänyt voisi olla tarpeen..tyttäreni voisi tehdä sellaisen uudella iPhonella.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

Neutroni kirjoitti:
Professori Esa Vakkilaisen mukaan tarvin 20 miljoonaa joka voi hänen mukaan olla haastavaa koska kukaan ei tue/rahoita enää Suomessa yksityisiä keksijöitä.

Miksi ihmeessä jumitat Suomeen, jos sinä uskot että sinulla on oikeasti rahanarvoisia ja ympäristölle edullisia keksintöjä? Mikset mene suureen maailmaan isojen rahahanojen äärelle ja paranna maailmaa? Sillä ei ole maailman kannalta mitään väliä mitä joku mitätön Suomi tekee tai on tekemättä. Jos myllysi löisikin läpi, täällä tehtäisiin muutama prpoagandakappale ja maailma pelastettaisiin kiinassa jenkkien ja/tai saksalaisten rahoilla massatuotetuilla myllyllä.

Okei siis...Vakkilainen antoi kontakteja ja oli samaa mieltä siitä, että CFD:llä ei kyetä mittamaan VAWT H-darreuyksen toimintaa...ellei siihen panoseta enemmän. Itse ehdotin isoa tuulitunnelai ja savukokeita todellisen tapahtuman indikoimiseksi.

Professori Vakkilaisen ansiosta asia etenee taas hieman.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

Oma kärsimättömyyteni välillä hämärtää omaa kommentointiani ja mittasuhteita tunnetiloistani.

Tämä mun innovaatio on todella hyvä, mutta valitettavasti nyt Suomi on innovaatioiden tulemisessa pohjilla...siis kun jotain aivan uutta keksitään keksijäkammiossa.

Sen sijaan välineet kehittämiselle ovat hyvät jos firma on iso tai yliopisto kyseessä.

- M. King Hubbert

apassi
Seuraa 
Viestejä841
Liittynyt2.12.2011

Jos innovaation tuotteistaminen muodostuu mahdottomaksi tehtäväksi, niin eikö se kuitenkin kannattaisi julkistaa, ns opensourcena, kuten IT maailmassa puhumme. Rahaahan tuostahan ei suoraan saa, mutta arvostusta ja kunniaa ainakin. Ehkä jos käy tuuri, joku iso firma kiinnostuu keksinnön tekijästä, ja kutsuu emopesään konsultoimaan, ja sitten on itsestä kiinni, miten onnistuu myymään itsensä piireihin...  

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä14892
Liittynyt13.3.2017

apassi kirjoitti:
Jos innovaation tuotteistaminen muodostuu mahdottomaksi tehtäväksi, niin eikö se kuitenkin kannattaisi julkistaa, ns opensourcena, kuten IT maailmassa puhumme. Rahaahan tuostahan ei suoraan saa, mutta arvostusta ja kunniaa ainakin. Ehkä jos käy tuuri, joku iso firma kiinnostuu keksinnön tekijästä, ja kutsuu emopesään konsultoimaan, ja sitten on itsestä kiinni, miten onnistuu myymään itsensä piireihin...  

Mä muistin juuri että olen yksi maamme etevimmistä arkkitehdeista. Koetan saavutta töitä tekemällä tilanteen jossa voin viedä projektia jälleen eteenpäin. Nyt on pari yliopistoa ja kuntaa ( energialaitosta ) jo hyvin kiinnostunut.

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat