Seuraa 
Viestejä26666

https://yle.fi/uutiset/3-10218068

Eräs lukio oli 405 lukio joukossa parantanut sijoitusta 354 pykälää.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:

Mitenhän sinun lukio sujui, kun ei tuosta yhden lauseen avauksestasi tajunnut alkuunkaan, mitä oikein haet takaa? Hieno suoritus itsessään.

Mä en sentään tekeydy mielisairaanhoitajaksi vaikka olisin tuulivoima-asentaja enkä aloita pseudonickeillä olemattomia tuulivoimaketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä17551

Minijehova kirjoitti:

Mitenhän sinun lukio sujui, kun ei tuosta yhden lauseen avauksestasi tajunnut alkuunkaan, mitä oikein haet takaa? Hieno suoritus itsessään.

Mä en sentään tekeydy mielisairaanhoitajaksi vaikka olisin tuulivoima-asentaja enkä aloita pseudonickeillä olemattomia tuulivoimaketjuja.

Totta, erikoisalaasi on potilaaksi tekeytyminen.

MJ

Vierailija

Raspu kirjoitti:
Jojoillaan...

354 sijaa parantanut kristillenen adventisti lukion rexa uskoi Jumalan voimaan kaikessa..myös koulunkäynnissä...heidän kaikki kirjoittaneet oppilaansa pääsivät lukiosta läpi.

Mä oon käynyt 3a lukiota ja Kauhavaa pisimpään 2 vuotta ....näytti olevan 48s.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Se on totta mua on pistänyt ilmailukärpänen...pahimman sortin ötökkä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä33706

Pienessä lukiossa menestys riippuu kaikkein eniten ikäryhmän lahjakkuudesta. Jos jonain vuonna sattuu 30 oppilaan keskiverto gaussin käyrän poikkeamaksi muutama terävä kaveri ja seuraavana vuonna muutama laiska, niin arvosanat vaihtelevat numerokaupalla.

Nuo vertailut ovat täyttä paskaa. Olen ihan varma, että jos parhaiden eliittikoulujen oppilaat laitettaisiin jonnekin laitakaupungin ghettolukioon, tai vaikka suljettaisiin kolmeksi vuodeksi luolaan, jossa on nettiyhteys tiedon hankkimiseksi, ne saisivat ällänsä ja kymppinsä ihan niin kuin eliittikoulussakin, ja jos taas ghettokoulun elämän potkimat oppilaat laitettaisiin eliittikouluun, ne lusmuaisivat ihan samalla tavalla rimaa hipoen kaikesta. Opettajien pätevyys ja asenne vaikuttaa keskitason tuntumassa oleviin huomattavasti, mutta se ei torppaa lahjakkaita ja kunnianhimoisia eikä saa tyhmiä tajuamaan eikä laiskoja näkemään vaivaa.

Vierailija

Neutroni kirjoitti:
Pienessä lukiossa menestys riippuu kaikkein eniten ikäryhmän lahjakkuudesta. Jos jonain vuonna sattuu 30 oppilaan keskiverto gaussin käyrän poikkeamaksi muutama terävä kaveri ja seuraavana vuonna muutama laiska, niin arvosanat vaihtelevat numerokaupalla.

Nuo vertailut ovat täyttä paskaa. Olen ihan varma, että jos parhaiden eliittikoulujen oppilaat laitettaisiin jonnekin laitakaupungin ghettolukioon, tai vaikka suljettaisiin kolmeksi vuodeksi luolaan, jossa on nettiyhteys tiedon hankkimiseksi, ne saisivat ällänsä ja kymppinsä ihan niin kuin eliittikoulussakin, ja jos taas ghettokoulun elämän potkimat oppilaat laitettaisiin eliittikouluun, ne lusmuaisivat ihan samalla tavalla rimaa hipoen kaikesta. Opettajien pätevyys ja asenne vaikuttaa keskitason tuntumassa oleviin huomattavasti, mutta se ei torppaa lahjakkaita ja kunnianhimoisia eikä saa tyhmiä tajuamaan eikä laiskoja näkemään vaivaa.

Leif Hongisto nosti lukionsa suosta ja sanoi että opettajat tekivät paljon ( ylimääräisiä ) töitä.

PPo
Seuraa 
Viestejä15170

Savukosken lukiosta kirjoitti nyt kaksi ylioppilasta. 

Montakohan kirjoitti viime vuonna?

Eräs matematiikan opettaja kehui, että 50 % hänen oppilaistaan kirjoitti laudaturin pitkästä matematiikasta.

Kysymykseen, entä loput, vastaukena oli, että toiset 50 % kirjoitti lubenterin.

Vierailija

PPo kirjoitti:

Savukosken lukiosta kirjoitti nyt kaksi ylioppilasta. 

Montakohan kirjoitti viime vuonna?

Eräs matematiikan opettaja kehui, että 50 % hänen oppilaistaan kirjoitti laudaturin pitkästä matematiikasta.

Kysymykseen, entä loput, vastaukena oli, että toiset 50 % kirjoitti lubenterin.

Viimevuonna Utsjoen saamelaislukio oli 3s....jotakin erikoista tietty siinä on.

John Carter
Seuraa 
Viestejä14138

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Mä luulen, että ei tarvii tekeytyä.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17551

Onko se normaalia että 1/5 osa reputtaa kirjoitukset kuten Valkealassa ?

Onko se normaalia, ettei voi lukea koko artikkelia ennen kuin kommentoi?
Vaikuttaa hieman adhd-meiningiltä edetä lukemisessa pari riviä, josta sitten kommentoi yhden rivin kommentin.

On sentään oma ketjusi, mutta avaus ja jokainen kommenttisi muodostaisi normaaliolosuhteissa yhden virkkeen yhteensä.

MJ

Neutroni
Seuraa 
Viestejä33706

John Carter kirjoitti:

Kyllä nykyään tarvitsee, jos ei tempaise jotain todella vaarallista. Sekopäisten juttujen sepittäminen puisista avaruusaluksista tai maailman mullistavista tuulimyllyistä ei riitä alkuunkaan. Siinä pitää melkein panna joku kylmäksi että pääsee muutaman viikon huilille.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:

Vaikuttaa hieman adhd-meiningiltä edetä lukemisessa pari riviä, josta sitten kommentoi yhden rivin kommentin.

On sentään oma ketjusi, mutta avaus ja jokainen kommenttisi muodostaisi normaaliolosuhteissa yhden virkkeen yhteensä.

Miten sä aina oniistut kääntämään kekusteluksi kirjoittajaa vastaan..onko lääkitys pielessä...samoin neutroni joka ei aiheista ymmärrä mitään, mutta kommentoi silti puutaheinää ?

Kerro onko normaalia että Valkealasta ei 1/5 ( jopa yli ) päässyt ollenkaan ylioppilaaksi ?

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17551

Minijehova kirjoitti:

Miten sä aina oniistut kääntämään kekusteluksi kirjoittajaa vastaan..onko lääkitys pielessä...samoin neutroni joka ei aiheista ymmärrä mitään, mutta kommentoi silti puutaheinää ?

Kerro onko normaalia että Valkealasta ei 1/5 ( jopa yli ) päässyt ollenkaan ylioppilaaksi ?

En osaa kertoa asian normaaliudesta mitään, mutta tilastointi osannee ottaa asiaan kantaa. Syitä asialle sen sijaan osaan kertoa.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

En osaa kertoa asian normaaliudesta mitään, mutta tilastointi osannee ottaa asiaan kantaa. Syitä asialle sen sijaan osaan kertoa.

No anna tulla !

Vierailija

Neutroni kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Kyllä nykyään tarvitsee, jos ei tempaise jotain todella vaarallista. Sekopäisten juttujen sepittäminen puisista avaruusaluksista tai maailman mullistavista tuulimyllyistä ei riitä alkuunkaan. Siinä pitää melkein panna joku kylmäksi että pääsee muutaman viikon huilille.

Heh, mun takia miittiki muutettii salaiseksi. Kyl se o helppoo. Vähä soittaa poskee ja sairaimmat yksilöt reagoi.
Hommataaks mulle eläke?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat