Seuraa 
Viestejä3246
Liittynyt7.7.2013

Sivut

Kommentit (34)

Erer2
Seuraa 
Viestejä95
Liittynyt9.2.2016

Sankareita ovat ovat nämä  varsinaiset maahanmuuttajat siellä entisessä asuinkapungissani Pariisissa, jossa olin kolme vuotta  työkomennuksella aikoinaan. Työpaikka oli La Defensessä, joka tunnetaan pilvenpiirtäjistään  ja useiden yhtiöiden pääkonttoreista. Eipä siellä näitä varsinaisia näkynyt, vaikka paikka oli muuten kovinkin monikulttuurinen. Toki nuo varsinaiset ovat kunnostautuneet Ranskassakin monella tapaa kuten esimerkiksi rockklubi Bataclanissa ja monilla esikaupunkialueilla joihin en ilta-aikaan mene. Sinun kannattaisi muuttaa sinne ihannemaahasi Saudi-Barbariaan sen sijaan, että loisit siellä Suomessa veronmaksajain kustannuksella. Voin ostaa sinulle menolipun. Pysy siellä niin kauan kuin öljyrahoja saudeilla riittää.

apassi
Seuraa 
Viestejä456
Liittynyt2.12.2011

Olen aivan varma, että kukaan ensikertalainen ei pysty tuolla tavalla kiipeemään vaikka siellä roikkuis itse jeesus kaiteella. Tyypin on tasan tarkkaan tiedettävä omat "rajansa", että pystyy tuollaiselta kaiteelta hyppäämään noinkin korkealle seuraavalle kaiteelle, ilman vauhtia tasajalkaa, ja täysin pystysuoraa. Kuinkahan paljon kaveri on parvekkeita käynyt koluamassa..

Mutta siitä huolimatta, kyllä tuo on oikea sankari ja urheutta osoitti. Olkoon minkälainen rikollinen hyvänsä, kyllä on ansainut paikkansa ranskassa tai missä tahansa muuallakin.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3246
Liittynyt7.7.2013

Turun tapauksessa persut ja natsit ovat kunnostautuneet lähinnä juoksemalla karkuun ja jälkikäteen hyökkäämällä tapahtumasta uutisoineen naistoimittajan kimppuun. Joten mielummin sankarimamuja suomeen kuin näitä pelkuri persuja.

apassi
Seuraa 
Viestejä456
Liittynyt2.12.2011

Lyde19 kirjoitti:
Turun tapauksessa persut ja natsit ovat kunnostautuneet lähinnä juoksemalla karkuun ja jälkikäteen hyökkäämällä tapahtumasta uutisoineen naistoimittajan kimppuun. Joten mielummin sankarimamuja suomeen kuin näitä pelkuri persuja.

No kyllä siellä oli varmasti muitakin kuin tilanteeseen puuttuneet 2:ko 3.n maan kansalaista, ja loput sitten persuja ja natseja.

Kyllä jokainen  hyvä ihminen, olkoot sankari tai ei, joka haluaa elää kunnon elämän, johon nyt täällä meidän kulttuurissa valitettavasti kuuluu työnteko, koska mikään ei oikeasti ole ilmaista, on minun mielestä ansainnut paikkansa meidän yhteiskunnassa.

Jotkut kokee ongelmaksi että massan mukana tulee helposti muitakin kuin noita hyviä ihmisiä. Eikös persujen puheenjotaja Halla-Ahokin ole sanonut että fiksut ihmiset ovat tervetulleita.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9657
Liittynyt13.3.2017

Kaksi maahanmuuttajaa kuvasivat kameralla kuin blondi alkuaskukas kesämekossa kieri nurmikolla...tyttö oli voimkkaasti tatuoitu ja huolestunut mekkonsa mahdollisesta värjäytymisestä vihreäksi. En jäänyt katsomaan riisuttiinko mekko ...taidetta kuitenkin.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Raspu
Seuraa 
Viestejä13691
Liittynyt12.7.2010

Major_Breakthrough kirjoitti:
Kaksi maahanmuuttajaa kuvasivat kameralla kuin blondi alkuaskukas kesämekossa kieri nurmikolla...tyttö oli voimkkaasti tatuoitu ja huolestunut mekkonsa mahdollisesta värjäytymisestä vihreäksi. En jäänyt katsomaan riisuttiinko mekko ...taidetta kuitenkin.

Testo puhuu.
Palkintopimppua luvassa.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9506
Liittynyt13.7.2015

apassi kirjoitti:
Eikös persujen puheenjotaja Halla-Ahokin ole sanonut että fiksut ihmiset ovat tervetulleita.

Ilmeisesti viestiään painottaakseen muutti sitten itse Belgiaan/Ranskaan.

apassi
Seuraa 
Viestejä456
Liittynyt2.12.2011

Ab Surd Oy kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Eikös persujen puheenjotaja Halla-Ahokin ole sanonut että fiksut ihmiset ovat tervetulleita.

Aijaa, no mitäs sitten ?

deep purpose
Seuraa 
Viestejä854
Liittynyt14.12.2013

apassi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
apassi kirjoitti:

Aijaa, no mitäs sitten ?

Ei mitään tietysti muuta, mutta kun hän on nyt itekki mamu. xD

Meillä täällä Suomessa on Finni-ongelma... Ja Hallitus on homeessa...
Mut onneks kullit lentää taivaalla jahm.. Taivas kiittää Isäntaa.

apassi
Seuraa 
Viestejä456
Liittynyt2.12.2011

deep purpose kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
apassi kirjoitti:

Aijaa, no mitäs sitten ?

Itse näen bryssellin kansanedustustehtävän enemmänkin työkomennusta vastaavana, mitä se ei tarkalleenottaen ole, mutta tuskin kyseessä on esimerkiksi maahanmuutto elintason vuoksi. Eikö tuo mamu ole vähän haukkumanimi kuitenkin ns. elintasopakolaisille?

deep purpose
Seuraa 
Viestejä854
Liittynyt14.12.2013

apassi kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
apassi kirjoitti:

Aijaa, no mitäs sitten ?

Itse näen bryssellin kansanedustustehtävän enemmänkin työkomennusta vastaavana, mitä se ei tarkalleenottaen ole, mutta tuskin kyseessä on esimerkiksi maahanmuutto elintason vuoksi. Eikö tuo mamu ole vähän haukkumanimi kuitenkin ns. elintasopakolaisille?

Jos mamujen työllistämisen pitäisi olla 100% tasolla samaan aikaan kun alkukanta-väestöllä sama lukema 70% niin en tiiä onko kovin adekvaattista silloin.

Meillä täällä Suomessa on Finni-ongelma... Ja Hallitus on homeessa...
Mut onneks kullit lentää taivaalla jahm.. Taivas kiittää Isäntaa.

apassi
Seuraa 
Viestejä456
Liittynyt2.12.2011

deep purpose kirjoitti:
apassi kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
apassi kirjoitti:

Aijaa, no mitäs sitten ?

Jos mamujen työllistämisen pitäisi olla 100% tasolla samaan aikaan kun alkukanta-väestöllä sama lukema 70% niin en tiiä onko kovin adekvaattista silloin.

Avaatko vähän, kommentoitko nyt jotain aikaisempaan viestiini liittyen kun olet sen lainannut mukaan, vai alkuperäiseen topikkiin?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat