Seuraa 
Viestejä106
Liittynyt9.2.2016

Varsin luotettavista lähteistä on minulle kerrottu, että jäljempänä linkitetty sivu on Ilkan kotisivu. Hän kuulemma ylläpitää sitä yhdessä websterin kanssa. Minä ejn osaa tuohon sanoa juuta enkä jaata koska minulla ei ole käytössä sitä SÄRKI-ohjelmaa. Mitäs te muut arvelette? https://www.facebook.com/SuomiNeuvostoliittoSeura/

Kommentit (5)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008

Enpä osaa sanoa mitään. Lenin museon ymmärrän, mutta Suomi-Neuvostoliitto- Seura menee yli hilseen, kuten on mennyt Neuvostoliittokin. 

John Carter
Seuraa 
Viestejä9538
Liittynyt17.2.2006

Erer2 kirjoitti:
Varsin luotettavista lähteistä on minulle kerrottu, että jäljempänä linkitetty sivu on Ilkan kotisivu. Hän kuulemma ylläpitää sitä yhdessä websterin kanssa. Minä ejn osaa tuohon sanoa juuta enkä jaata koska minulla ei ole käytössä sitä SÄRKI-ohjelmaa. Mitäs te muut arvelette? https://www.facebook.com/SuomiNeuvostoliittoSeura/

Vaikea uskoa Websterista, mutta kun katsoin sivua, niin siellähän oli muitakin tyyppejä keitä tunnen. Muutama skeittari, futari, ym. tuttu menneiltä vuosilta. Jos tekevät Luoman kanssa minkäänlaista yhteistyötä, niin en perkele edes kuse heidän suuntaansa enää koskaan. Ei tule mieleen kuin se, että ovat lähteneet huumorilla mukaan tuohon touhuun, ilman minkäänlaista aatteen häivääkään. Toisaalta vihervasemmiston mädättävää vaikutusta ei pitäisi aliarvioida, se kyklooppi on kaiken pahan alku ja juuri. Prkl!

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Erer2
Seuraa 
Viestejä106
Liittynyt9.2.2016

Käy ennakkoluulottomasti tutustumassa tuohon sivustoon ja etenkin toveri pääsihteeri Leonid Breshnevin ajatuksiin.  Sivusto joka on saanut  yli kolmetuhatta tykkäystä varsin lyhyessä ajassa ei voi olla väärässä. Kaikki joille olen sivustoa suositellut ovat olleet yhtä mieltä siitä, että sosialismin saavutukset ovat suurenmoisia ja imperialistis-kapitalistisessa  lännessä ei koskaan vastaaviin päästä. Onneksi  Putin jatkaa samoilla linjoilla perinteitä kunnioittava mies kun on. Eikös Putin juuri äskettäin rakentanut kesäpalatsinkin ikivanhan  venäläisen kaupungin lähelle?  Ohoh, tarkoitin siis "venäläisen". Et kai sinä sentään mikään kommunismifoobikko ole.

"Ei mustaa Mannerheimia, ei naisia rintamalla, Rokkakin hetero"

"Se oli sitä huoletonta nuoruusaikaa, Kekkonen ministerib vain"

"Kekkosslovakia takaisin pussi Lepikon torpan multaa kerrallaan" 

John Carter
Seuraa 
Viestejä9538
Liittynyt17.2.2006

Erer2 kirjoitti:

Ohoh, tarkoitin siis "venäläisen". Et kai sinä sentään mikään kommunismifoobikko ole.

Fobiani ovat moniuloitteisia, joihin sisältyy varsinkin Ilkka Luoma.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat