Kommentit (12)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Naisen kiihoittuneisuudenkin voi haistaa, vaikka sillä on kaikki vaatteet päällä.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

MooM
Seuraa 
Viestejä6887
Liittynyt29.6.2012

Raspu kirjoitti:
Tuliskohan tällä raskaaks?

Taitaa sinun osaltasi vaatia radikaalimpia toimenpiteitä kuin ruokavalio.

Mutta hyvältähän tuo näyttää ja rehupuoltakin kiitettävästi mukana.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Tuli näköjään väärään ketjuun. Yritin hampurilaisketjuun, mutta menee se kai tässäki.
On yrttiä monenmoista noissa ruuissa.

- Charles Bukowski

Keijona
Seuraa 
Viestejä9853
Liittynyt13.3.2015

'Valo tulee idästä" sanonta saa uuden merkityksen kun maapallon pyörimisliikkeen johdosta idästä tuulee enemmän, tuo sitten mukanaan erilaisia hajuja jotka ihmisten käytökseen vaikuttaa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9457
Liittynyt17.2.2006

Keijona kirjoitti:
'Valo tulee idästä" sanonta saa uuden merkityksen kun maapallon pyörimisliikkeen johdosta idästä tuulee enemmän, tuo sitten mukanaan erilaisia hajuja jotka ihmisten käytökseen vaikuttaa.

Höpö höpö, tuo sanonta on keksitty aikoinaan Kuopiossa, kun svekomaanit paskoivat yöntunteina grillijonossa housuihinsa.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Diam
Seuraa 
Viestejä2394
Liittynyt14.9.2006

Taru sormusten herrassa örkitkin haistoivat ihmisten pelon.

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

Pirta
Seuraa 
Viestejä506
Liittynyt15.1.2008

Ihminen haistaa toisesta ihmisestä vaikka mitä, jos hänellä on hyvä hajuaisti.
Mulla oli suomenruotsalainen pomo, joka oli tosi tarkka ulkonäöstään ja myös vaatteistaan. Hän halusi näyttää menestyneeltä ja myös olla sitä.

Aamuisin kun hän tuli töihin, tietysti muita myöhemmin, niin hänestä haisi aina pistävä paskanhaju. Haju tuli hänen perseestään. Haju johtui hänen aggressiivisuudestaan, jota hän yritti peittää olemalla muka kepeä ja rento. Se haju oli anaalia raivoa, jota hän ei pystynyt kätkemään.

Olin lapsena sukulaisissa kylässä ja siellä oli iso susikoira. Pelkäsin koiraa ja koira hyökkäsikin päälleni ja naamalleni ja yritti purra minua. Sain siitä isojen koirien kammon pitkäksi aikaa.

Olen jonkin tason herkkä ja aistin sekä tiedostan monia asioita, joita esim. monet kaverini eivät ole aistineet tai tiedostaneet.

Olen tiennyt jo ennen heitä, kun he ovat olleet raskaana. Itse en ole ollut raskaana koskaan.

Olen myös erehtyväinen. Monia miehiä olisi pitänyt osata karttaa, vaikka he ovat tuoksuneet hyvältä. Olisi pitänyt tajuta heti, kun ensimmäinen hälytyskello soi, että nyt on päästävä eroon tuosta tyypistä heti, eikä huomenna.

Urheilukilpailuissa näkee usein, että kun yksi epäonnistuu, niin pari muutakin epäonnistuu hänen perässään, kunnes joku taas pystyy katkaisemaan sen epäonnistumisien sarjan ja alkaa tulla taas hyviä suorituksia.

Tällaisia huomioita ja ajatuksia tänään.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jos sillä oli stressimaha ja istu aamulla pitkään paskalla?
Ehkä siksi haju.
Suomalaiset ei useen osaa käyttää alapesusuihkua.
Ei ehkä suomenruotsalaisetkaan.

- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat