Seuraa 
Viestejä12954
Liittynyt13.3.2017

Olen jo toistamiseen tilanteessa Elisan kanssa että saan 50-100 euron laskuja / kk...ilman mitään elektronista ilmoitusta myös puhelinyhteys ( ja netti ) katkesivat.

Vaihdoin toistamiseen DNA:han.

Olen ilman yhteyksiä seuraavat 5 päivää koska haluan säilyttää vanhan puhelinnumeroni.

Kirjoitan tätä baarista...Oulun Kulmassa.

Harmittaa koska työasiat estyy.

Onko nuo puhelinyhtiöt täysiä konnia...tein mielestäni huokean sopparin...nyt saan kaiken DNA:lta murto-osalla ???

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (27)

jaho
Seuraa 
Viestejä584
Liittynyt19.3.2012

No ne puhelin- ja nettiyhteydet katkeaa ilman erillistä ilmoitusta jos jättää maksamatta 50-100 euron laskun. N. 1 kk ne jaksaa odotella rahojaan.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9685
Liittynyt17.2.2006

Major_Breakthrough kirjoitti:
Olen jo toistamiseen tilanteessa Elisan kanssa että saan 50-100 euron laskuja / kk...ilman mitään elektronista ilmoitusta myös puhelinyhteys ( ja netti ) katkesivat.

Vaihdoin toistamiseen DNA:han.

Olen ilman yhteyksiä seuraavat 5 päivää koska haluan säilyttää vanhan puhelinnumeroni.

Kirjoitan tätä baarista...Oulun Kulmassa.

Harmittaa koska työasiat estyy.

Onko nuo puhelinyhtiöt täysiä konnia...tein mielestäni huokean sopparin...nyt saan kaiken DNA:lta murto-osalla ???

Jos puhelin/netti laskut ovat jääneet maksamatta, niin kannattaako siitä operaattoria syyttää? Lähes kaikki operaattorit toimivat laskujensa/reskontransa suhteen samalla tavalla, jos et maksa, niin yhteydet laitetaan poikki siihen asti, kunnes lasku on maksettu.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

ekavekara
Seuraa 
Viestejä5600
Liittynyt7.8.2016

Onko tästä tullut joku eronneiden, karanneiden ja seonneiden terapiapalsta? Yksi (narsisti) valittaa kaikesta mikä ei miellytä, toinen seksin puutetta ja nyt kolmas rahahuolia. Aika kaukana alkaa tiede olemaan näistä avauksista.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9685
Liittynyt17.2.2006

Luulen, että palsta on ollut sitä jo hyvin pitkään. Jos ei muualta löydy yhtä traumatisoituneita kanssaihmisiä joiden kanssa keskustella, niin viimeistään täällä voi tavata vertaisiaan. On täällä tosin aika paljon juoppoja ja nistejäkin. Niillä on yleensä parhaat jutut silloin, kun ovat nousussa.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija

Nousuista tulikin mieleen että vois taas etyylihommia harrastaa pitkästä aikaa. Perjantaipullon jälkeen Miami Vice on lähes yhtä siisti juttu kuin pentuna.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3730
Liittynyt7.7.2013

Eikä ryssinyt. Siis viimeistä kertaa. Ne ryssivät niin kauan kuin niillä on yksikin puhelinlittymä.

Puhelin- ja nettilaskut pitää käydä vähintään kerran vuodessa läpi rivi riviltä ja tarkistaa mistä sinua laskutetaan ja kuinka paljon. Muuten tulet kusetetuksi.

Vierailija

Halutessaan voisi tietysti käydä vänkäämään että eihän se operaattori vaan laskuta atm-otsikoista että minä maksan vain hyötykuormasta ja täts it.

JPI
Seuraa 
Viestejä26188
Liittynyt5.12.2012

Prepaid => ei laskuja. Lisäksi ei mitään puhe ja höpö höpö 5000 tekstivirestin paketteja, niin et maksa turhasta. Nettiliitymästä ja puheluista kannattaa maksaa siis pripetti erikseen.

3³+4³+5³=6³

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Eiks niitä kannata ostaa jotain semmosi kiinteehintasia joissa on rajoittamaton netti?
Eivät tietääkseni montaa egee suomessa maksa.
Mäki otin suomessa 30pv rajattoman. Se makso 20 egee, mut postpaidina noita kai saa huomattavasti halvemmalla.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

ekavekara kirjoitti:
Onko tästä tullut joku eronneiden, karanneiden ja seonneiden terapiapalsta? Yksi (narsisti) valittaa kaikesta mikä ei miellytä, toinen seksin puutetta ja nyt kolmas rahahuolia. Aika kaukana alkaa tiede olemaan näistä avauksista.

Kuka valittaa seksin puutetta?

Tämmönen tää kyl on ollu niin kauan ku minä muistan. Ennen vaan oli lisäksi moderaattorikähinät. Niistä päästiin eroon kun sanoma teki mitä suosittelin. Eli muutti modet nimettömiksi ja näkymättömiksi.

- Charles Bukowski

Vierailija

ekavekara kirjoitti:

Noin määritelmällisesti tämä on narsismia. Samoin sotasi uskontoja kohtaan on narsismia.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä5600
Liittynyt7.8.2016

Käyttäjä7668 kirjoitti:
Samoin sotasi uskontoja kohtaan on narsismia.

Aika erikoista narsismia, kun kannatan aidosti avoimmuutta, demokratiaa ja enemmistön päätöksiä, enkä oikeastaan missään ole korostanut itseäni. Uskontoja vastustan vain valtiollisina instituutioina (vallan käyttäjinä), koska niillä on tapana asettaa mitä omituisimpia ja ahdasmielisempiä sääntöjä. Henkilökohtaisella tasolla suon jokaiselle oman uskonsa, kunhan ei hakkaa sillä muita päähän.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ei uskonnot mitään ahdasmielisiä sääntöjä suomessa aseta.

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat