Seuraa 
Viestejä3979
Liittynyt7.7.2013

Näyttäisi tulevan tarjoukseen Makitan akkumoottorisaha jonka saisi hintaan 279e kahdella akulla ja laturilla. Tuota pelkkää runkoa myydään muualla hintaan 290e joten tarjouksessa on noin akut ja laturi kaupan päälle.
Mietin täsdä että tuleeko nii paljon käyttöä että ei viiti sähkösahan johdon kanssa veivata vai onko vähän turha ostos.
Tulisi ehkä sahailtuakin enemmän kun ei tarvitse johtoa viritellä.

Kommentit (5)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30806
Liittynyt16.3.2005

Meidänkö pitäisi tietää, viitsitkö sinä vedellä piuhoja? En minä ostaisi akkusahaa, jos minulla olisi kunnollinen sähkösaha. Enkä sähkösahaa kun minulla on vielä kunnollisempi polttomoottorisaha. Se on kätevä, reippaasti tehoa ilman piuhoja. Mutta on myönnettävä, että sillä vaivalla aukoisi ja kelaisi muutaman jatkojohdon, kun sen riuhtoo käymään puolen vuoden tauon jälkeen (pienkonebensa on taivaan lahja tähän käyttöön).

Tietysti jos olisi lämmin verstas, jossa voisi askarrella puuhommia sisätiloissa, savuton sähkösaha olisi hyvä. Minä ostaisin johdollisen, niin ei tarvitsisi ladata akkua ennen käyttöä (viimeistään 5 vuoden jälkeen akut eivät juuri pidä varausta)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä4813
Liittynyt10.10.2011

Tuo kyseinen saha sopii parhaiten yhden käden työskentelyyn kaikista ajamistani sahoista.

On oikeasti hyvä saha harrastukseen ja työhön. Ei ehkä metsurinhommiin.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Goswell
Seuraa 
Viestejä12145
Liittynyt8.3.2010

Kaverilla on huskyn sähkösaha polttopuuhommaan hommattuna, kehui kovasti, lähtee napista käyntiin ilman nykimistä ja teho ja akkujen kesto riittää erinomsisesti rankahommaan.

Minun mielestä noin.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3979
Liittynyt7.7.2013

Taidan huomenna testata. Tulee sellaista puuhommaakin joihin ei piuhaa saa. Akkusahassa on myös kapeampi laippa joka sopii vähän krouvimpaan timpurityöhönkin.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä4813
Liittynyt10.10.2011

Lyde19 kirjoitti:
Taidan huomenna testata. Tulee sellaista puuhommaakin joihin ei piuhaa saa. Akkusahassa on myös kapeampi laippa joka sopii vähän krouvimpaan timpurityöhönkin.

Melkein uskaltaa ajaa levyä näkyväksikin jäävälle pinnalle.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat