Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Hyvät Wanhan Ajan arvot ovat taas nousussa Euroopassa:

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005702405.html

Yhteiskuntaa uhkaavat yltiöliberaaliset voimat, abortin salliminen, huumeiden salliminen, metoo femakkosiat yms. saavat vastaansa wanhat kunnon perhearvot. Soini on puolueensa petturi, mutta tässä asiassa oikeassa, abortin salliminen, lasten murhaaminen, rohkaisee vain hölliin irtosuhteisiin, "herrasmies ei tervehdi hanskat kädessä".

Suomalainen mies tuntuu olevan omassa maassaan paariaa, kun on uutinen koulusta tai lapsesta lumpeenlehdellä, se on säännöllisesti matu, tuntuu kuin suomalaislapsia ei enää olisikaan. "Suomalaiset eivät ehkä ole medialle niin kiinnostavia" totesi presidenttimmekin Turun tapauksesta, jossa ulkomainen vängättiin valheellisesti sankariksi.

Keskiviikkoyönä kun tulimme Pariisista Helsinkiin ja jonotimme laukkujen katoamisen valitustiskille koin tuon taas kerran konkreettisesti. Vieressämme koneessa istui harakan näköinen akka rikkinäisissä farkuissa, jonkinlainen myöhempien aikojen hippi. Jonossamme isokokoinen neekeri kiilasi edellemme, kuulimme että tuli Kuubasta, ei muistanut minkä värinen laukkunsa oli, yllättäen se löytyi kun virkailija soitti jonnekin, oliko tullin erityistarkastuksessa, huumekoira hihnalla? (no, tämä on vain epäily, ei kohdistu kehenkään nimeltä mainittuun).

Kiukustuneena tuhahdin "toi neekeri etuili", jolloin viereisessä jonossa ollut harakka tiuskaisi, "Ei se etuillut, oli ennen teitä jonossa, mutta poistui välillä". Kai silloin menettää jonopaikkansa? Harakka itse tuli jälkeemme, mutta tuppasi jonoon myös ennen meitä. Tämä on tätä nykypolvea, ei mitään käytöstapoja. Neekeri oli niin pirun iso, etten uskaltanut haastaa avoimesti ja lentokentällä kumpikin olisi joutunut putkaan, se vielä puuttuisi 15 tunnin matkan jälkeen!

Sivut

Kommentit (44)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9254
Liittynyt18.8.2008

No, mutta. Eikös se nykyisen, tiedostavan ja vihreän kansalaisen pitäisi nimenomaan tavoitella pääsyä putkaan komean neekerijannun kanssa.

Nyt tuli kyllä sössittyä loistava tilaisuus.

apassi
Seuraa 
Viestejä573
Liittynyt2.12.2011

Käytii vaimon kanssa viime vloppuna tässä lähellä sijaitsevassa eräällä golfkerholla jäätelöllä, kun on ihan kiva paikka. Jonotin siinä tiskillä jäätelöitä ja lonkeroa, ja katselin kun tiskin toiselle puolelle hoiperteli semmoinen kohtuu kookas läski, about 50 vuotias harmaahapsi kännissä kuin käki, ja varmaan tuli paikalle kännissä kylän kalleimmalla mersulla., ja jäi odottamaan sinne tisken väärälle puolelle palvelua.

No siinä jonot eteni ja hapsi alkoi pyöriä siinä hermostuneena, kunnes lopulta huuti kovaan ääneen LONKERO.

Tytöt ja jonottajat oli sit ihmeissään sen mesomisesta, ja tytöt sanoi että ok, voitko tulla tänne jonoon kun kassat on täällä, johon se sit sössötti lonkeron puuduttamalla kielellä että mä olin jo tässä.

No, eipä ne 18vuotiaan kesätyöläiset sen enempää siihen uskaltaneet puuttua, vaan se sai sen kusisen lonkeronsa just sinne minne itse halusi.

En mä nyt näe loppupelissä mitään eroa sen ison "neekerin", ja tuon suomalaisen irvikuvan välillä.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

apassi,

Se on sun suvakkinäkemyksesi, sinua kuvaa hyvin se, että laitat "neekerin" lainausmerkkeihin.

Olethan varmaan tehnyt myös valituksen Prinsessa Ruusunen sadun seksuaalisesta ahdistelukohtauksesta, prinssi herättää suutelemalla sata vuotta koisineen Ruususen?

martin x
Seuraa 
Viestejä1971
Liittynyt17.10.2010

Täällä haisee itsetunto vamma. En tiedä pitäisikö sääliä vai vain antaa olla, ehkä lähinnä säälin. Mun asiat on mun asioita, enkä kaipaa ketään itsetuntovammaista persua neuvomaan minua siinä mitä minun kuuluu tehdä.

Tuolla viimeisellä lauseella en tarkoita kirjoituksen avaaja, hänen vaikutuksensa on lähinnä lähellä nollaa, aiheuttaa vain hetkellisen raivonpurkauksen näppäimistölle ja sen jälkeen lähden hyvillä mielin leikkaamaan nurtsin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kerran kiinassa tappelin kapakassa. Istuin jannun pällä ja mätin nyrkillä turpaan pitäen toisella kädellä pillistä kiinni. Siihen tuli ihmisiä repii mua, mut takaa kävi kiinni saatanan iso neekeri. Sito kädet mun ympärille ja nosti siitä pois. Mä olin silloin 98 kiloo, mut neekeri oli varmaan liki 130 pitkä jätkä.
Ekana ajattelin että jatkan matsia sen kanssa, mut ajattelin etse on neekeri ja sil on varmaan hiv.

Sanoin vaan sille pokkana. Vittu, mä tunsin sun kyrvän mun perseessä ku nostit.
Jätkä repes nauraa.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

ekavekara
Seuraa 
Viestejä4648
Liittynyt7.8.2016

Moraali ja polittiikka tosin eri asioita. ;)

Espanjassa heivattiin juuri pihalle korruptioskandaalin ryvettämä oikeistolainen pääministeri ja tilalle tuli vasemmistolainen. Samalla tarjoutuu uusi neuvottelumahdollisuus Kataloniaan ja muutenkin vähemmän mustavalkoinen ajattelu.

"Espanjan pääministeri Mariano Rajoy erotettiin – Tilalle nousee sosialistijohtaja Pedro Sánchez"

https://yle.fi/uutiset/3-10234296

.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä39450
Liittynyt6.12.2009

"Agenda Europesta ei ole vielä massaliikkeeksi. ”Kyse on pitkälti eliitin liikkeestä”, Datta sanoo.

Rahoitus on epäselvä. Raportin mukaan rahaa on voinut tulla venäläisiltä oligarkeilta, eteläamerikkalaiselta miljardööriltä, keskieurooppalaiselta aatelissuvulta ja brittiläiseltä ilmastonmuutosepäilijältä. Kaikkia yhdistävät konservatiiviset arvot."

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005702405.html

Ilmastonmuutosepäily on näissä mukana kuin peräpukama.

Japetus
Seuraa 
Viestejä10491
Liittynyt20.6.2009

Miten näiden pellejen taas pitikään erota islamisteista?

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

apassi
Seuraa 
Viestejä573
Liittynyt2.12.2011

Dr Strangelove kirjoitti:
apassi,

Se on sun suvakkinäkemyksesi, sinua kuvaa hyvin se, että laitat "neekerin" lainausmerkkeihin.

Olethan varmaan tehnyt myös valituksen Prinsessa Ruusunen sadun seksuaalisesta ahdistelukohtauksesta, prinssi herättää suutelemalla sata vuotta koisineen Ruususen?

Tarkennatko mikä on sinun mielestäsi minun "suvakkinäkemys"?

Sekö, että se känninen parhaat päivänsä nähnyt raato etuili, jossa oli jalo arjalaisuus kaukana, vai lainausmerkit neekerin ympärillä?

Jos jälkimmäinen, niin kyse oli lainauksesta sinun kirjoituksessa.  Ei minulla ole mitään ongelmaa haukkua neekeriksi tai mutakuonoksi jos joku on sen ansainnut. Ihan yhtälailla haukun kyllä natiivejakin.

Kylläpä teilläkin alkaa ongenvapa väristä ja argumentit hapuilemaan. Hyvä vaan, että et "haastanut" sitä "neekeriä", tuskin sitä olisi kukaan paikallaolija "haastamiseksi" nähnyt.

panterarosa
Seuraa 
Viestejä3226
Liittynyt24.12.2013

Ainoa oikea agenda Euroopan kannalta on germaanisen ja arjalaisen ydin-Euroopan erottaminen varsinaiseksi Euroopaksi ja kaikenlaisen kiipivän mulattilan poistaminen omaksi alueekseen. Protogermaanit ja arjalaiset loivat Euroopan kulttuurin, tieteet ja sivistyksen, mutta lukutaidottomien metsästäjäkeräilijäjälkeläisten "yhdenvertainen" paskasakki ei osaa muuta kuin tuottaa lisää kehitysmaalaista loislaumaa.

Espanjakin pitäisi erottaa germaani- Euroopasta, sen verran perverssi mulattila se on, huolimatta muutaman poliitikon vankeustuomioista. Ne ovat vain pervon mulattivuoren huippu.

Giant Uralic and Finnic Megaliths NEW places! https://youtu.be/WEyKvRQubXU
Alien Burial Site https://youtu.be/yLvF0mga1rU

Jakob
Seuraa 
Viestejä1016
Liittynyt11.7.2015

Raspu kirjoitti:
Kerran kiinassa tappelin kapakassa. Istuin jannun pällä ja mätin nyrkillä turpaan pitäen toisella kädellä pillistä kiinni. Siihen tuli ihmisiä repii mua, mut takaa kävi kiinni saatanan iso neekeri. Sito kädet mun ympärille ja nosti siitä pois. Mä olin silloin 98 kiloo, mut neekeri oli varmaan liki 130 pitkä jätkä.
Ekana ajattelin että jatkan matsia sen kanssa, mut ajattelin etse on neekeri ja sil on varmaan hiv.

Sanoin vaan sille pokkana. Vittu, mä tunsin sun kyrvän mun perseessä ku nostit.
Jätkä repes nauraa.

Ei kai tässä ole takana se että tämä lattialla oleva jannu oli hieman pienempi kuin sinä? Ajattelin että olet sellaista tyyppiä joka on tottunut tappelemaan itseään pienempien kanssa eikä ole valmis joustamaan periaatteesta.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10392
Liittynyt13.7.2015

"Moraaliset arvot" - tikahdun nauruun.

Se, että änkyräkonservatiivilla on erilaiset arvot, ei tee niistä sen moraalisempia. Usein päin vastoin. 

Wikipediasta:

Moraali on käsityksiä ja käyttäytymissääntöjä siitä, mikä on hyvää ja pahaa, oikein tai väärin. Moraali-sanaa käytetään sekä kuvailevasti viittaamaan vallitseviin käsityksiin oikeasta ja väärästä että ohjeita antavasti siitä, minkä tulisi olla moraalisesti hyvää ja oikeaa toimintaa.

Määritelmällisesti kaikki sellainen on moraalia, joka sisältää käsityksen "oikeasta" ja "väärästä". Siihen ei vaikuta henkilökohtainen asennoituminen siihen, mikä milloinkin katsotaan oikeaksi tai vääräksi. Mutta konservatismille tyypillistä on nimenomaan moraalin hegemonisoiminen ja vaihtoehtoisten moraalikäsitysten kieltäminen, eräänlainen fasistinen arvodiktatuuri siis. Liberalismiin puolestaan sisältyy yhtenä "oikean" perusajatuksena käsitys siitä, että ihmisillä on vapaus päättää itse oman elämänsä oikea ja väärä.  Tästä näkökulmasta yltiökonservatismin nousu on lähinnä moraalin rappeutumista, mitä kuvaa myös konservatismin semanttinen ja etymologinen merkityssisältö, eli menneiden haikailu. Ihmiskunta arvokäsityksineen kehittyy koko ajan (monin eri nyanssein ja paikallisvirtauksin), kun taas konservatismiin sisältyy ajatus paluusta vanhaan, eli siis kehityksen kääntäminen taaksepäin. 

Absoluuttista moraalia ei ole. On vain minun moraalini ja sinun moraalisi. Ne voivat poiketa.

Disclaimerina on pakko toki myöntää, että on olemassa liberaaleina esiintyviä ihmisiä ja liikkeitä, jotka yhtä lailla pyrkivät moraalin hegemonisoimiseen. Mutta usein he eivät ole niitä, joita konservatiivit tästä syyttävät. Esimerkiksi erilaiset tasa-arvoliikkeet eivät pyri kieltämään keneltäkään mitään oikeuksia tai arvoja tai elämäntapavalintoja, ainoastaan poistamaan vähemmistöihin tms. kohdistuvan syrjinnän ja arvohegemonian. Mutta sellaisia ideologisia liikkeitä, jotka pyrkivät vaikkapa kieltämään lihansyönnin tai -tuotannon kaikilta muilta omien arvojensa pohjalta, tietenkin on olemassa, eivätkä ne ole mitään harvinaisuuksia, eivätkä sinänsä poikkea moraalihegemoniapyrkimysten suhteen vaikkapa Odinin Penikoista tai vastaavista rasistisista syrjintäliikkeistä tai ihan vaan järjestäytymättömästä mutta läsnäolevasta perinteisestä sovinismista.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä39450
Liittynyt6.12.2009

Japetus kirjoitti:
Miten näiden pellejen taas pitikään erota islamisteista?

"Konservatiivisia kristillisiä arvoja ajavat ovat usein käytännössä lähellä konservatiivista uskonnontulkintaa ajavien muslimien kanssa. Dattan mukaan yhteistyötä Euroopan tasolla ei kuitenkaan ole:

”[Konservatiivisten muslimien] tavoite Euroopassa on eri eli vapautus länsimaisista laeista. He haluavat, että heidät jätetään rauhaan.”

YK:n tasolla sen sijaan konservatiiviset kristityt ja islaminuskoiset maat tekevät yhteistyötä ”Friends of the Family” -maaryhmän alla. Tarkoitus on pelastaa ”perinteiset perhearvot”. Aloitteen teki Valkovenäjä."

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005702405.html  ,

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat