06.06.06

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajatelkaa, joku syntyy varmasti 06.06.06, klo 7:06 (6 min. 66 sek.)... Ja näin tapahtuu siis kerran tuhannessa vuodessa. Vaviskaa!

Eikun siis mitäköhän tuohon aikaan syntyneen ihmisen päässä tulee liikkumaan, jos sattuu olemaan kovinkin kristillisen kasvatuksen saanut? Ei ole varmaan helppo murrosikä...

Luulen että ainakin muutama tuohon aikaan syntyneistä alkaa luulla itseään saatanaksi, ja sitten toimii sen mukaan. Toivottavasti ei, mutta epäilykseni on vahva.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ei kai ne kätilöt sentään niin tarkkaan aikaa ota. än yy tee NYT SE TULI!!
ah.. 06.06.06 !! Taitaapi olla Saatanan lapsi.

Vierailija
Tollukka
Eikös se uusi luku olekaan 616?

No onhan se, mutta ei se kirkkokaan ota sitä niin väliksi. Kuhan vaan porukka jostaki tietää mikä on pedon luku.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Mutta ajatelkaamme sitä sielua, joka syntyy 7.7.2007 klo 20.56!

Entäs sitten hän, joka syntyy 2.6.2006 klo 6.16?

Vaan mitäs tapahtuu sille yksilölle, joka sattuukin olemaan 500. samana päivänä syntyvä suomalainen nainen (tai 500. mies)? Ei riitä henkilötunnuksessa sitten numeroita! Siirretäänkö Ruotsin kansalaiseksi? Vai jätetäänkö vallan ilman tunnusta?

Vierailija
Perkele
Armitage
klo 7:06

Miksei klo 6:06 ?

Juu, itse asiassa voipi olla, että tarkka aika olisi tuo mainitsemasi 06.06.06 klo 06:06:06. Juu, niinhän se menee.

EDIT: Kyllähän Perkele tietää tämän varmaan minua paremmin.

Vierailija
Armitage
Ja näin tapahtuu siis kerran tuhannessa vuodessa. Vaviskaa!

Johanneksen ilmestys
Enää ei käärme saa johtaa kansoja harhaan, ennen kuin tuhat vuotta on tullut täyteen. Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa.

Tuli vaan mieleen.

ps. hmm "vähäksi aikaa". Kuolee varmaan nuorena.

pps. En tiedä, mistä se tuhat vuotta lasketaan enkä sitä, että tapahtuuko sama juttu tuhannen vuoden välein vai vain kerran.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
Kultamuna
Fiksu mies ainakin osais tehdä fyrkkaa tolasella syntymäajalla.

Tekisi edes matikkaa. Turhaa suorittamista tuo rahan käyttökin. Lopettaisivat.

Hyvin polkee.

Vierailija
Armitage
Ja näin tapahtuu siis kerran tuhannessa vuodessa.

Eipäs, kun kerran sadassa vuodessa: vuosi 2106 on myös 06.

Vierailija
Kalevi
Armitage
Ja näin tapahtuu siis kerran tuhannessa vuodessa.

Eipäs, kun kerran sadassa vuodessa: vuosi 2106 on myös 06.

No nyt meni pohja ilmestyskirjaviestiltäni

Vierailija
Armitage
Ajatelkaa, joku syntyy varmasti 06.06.06, klo 7:06 (6 min. 66 sek.)... Ja näin tapahtuu siis kerran tuhannessa vuodessa. Vaviskaa!

Jos puhutaan helpoista, mutta ei-uskonnollisista syntymäajoista...

01:02:03 04.05.06 meni jo. (Itse asiassa jo kahteen kertaan. Ensin Jenkkilässä 5. huhtikuuta ja sitten 4. toukokuuta Euroopassa.)

Myöskin 04.05.06 07:08:09 ehti livahtaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat