Seuraa 
Viestejä13878

Se mikä ensin tulee niin viimeksi lähtee. Nyt 5kg painoa pudotettu ja ollaan taas 87 kilossa. Tää kohta on aina osoittautunu vaikeimmaksi käännepisteeksi eikä paino tuosta alemmaksi juuri millään ilveellä meinaa lähteä.
Näyttää siltä että keho pitää kynsinhampain kiinni siitä n. 15% rasvaprosentista.

Kaljaa juon 2 tölkkiä päivässä ja perjantaina 7. Pitääkö siitäkin ilosta luopua että pääsis maagiselle 82 kilon vyöhykkeelle?

Hyötyliikuntaa toki tulee päivittäin. Punttihommat ollu jäissä nyt muutaman kuukauden.
Tarkotus nyt todellakin tiristää vielä viis kiloo.

Sivut

Kommentit (472)

Vierailija

Tokilogi kirjoitti:
Läskit lähtee kun syö vain vähän ruokaa.

Pitäisi varmaan valita, juoko kaljat vai jättääkö enemmän ruokaa vaimolle, josta sitten ehkä tulee pullukka.

Vaimo kyllä on jo hieman pullukka. 5-10kg vähennys tekis sillekin hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1729

Raspu][quote=Tokilogi kirjoitti:

Pitäisi varmaan valita, juoko kaljat vai jättääkö enemmän ruokaa vaimolle, josta sitten ehkä tulee pullukka.

Vaimo kyllä on jo hieman pullukka. 5-10kg vähennys tekis sillekin hyvää.[ /quote]

Hyvää ruokaa on vaikeaa tehdä, jos ei ole rasvaakin, mihin mausteet liukenee.

Muijaas vituttaa varmaan vitusti, ku oot laiska läski ja koko ajan käskyttämässä.

Vaimo ei ole miehen palvelija, vaan molempien pitäis tehdä pieniä, elämää helpottavia palveluksia ja osoittaa kunnioitusta.

Muuten olet pelkkä pervomaukka, josta jokainen haluaa päästä eroon.

Vähän nöyryyttä ja muiden ihmisten kunnioitusta, niin olet ok tyyppi, vaikka oletkin tyhmä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Jimmy Stewartilla oli ongelmia painon kanssa. Tässä lainaus wikipediasta.

"In October 1940, Stewart was drafted into the United States Army but was rejected for failing to meet the weight requirements for his height for new recruits—Stewart was 5 pounds (2.3 kg) under the standard. To get up to 143 pounds (65 kg), he sought out the help of Metro-Goldwyn-Mayer's muscle man and trainer Don Loomis, who was noted for his ability to help people gain or lose weight in his studio gymnasium."

Kannattaa siis mennä punttisalille painoa kohottamaan. Stewart onnistuikin ja päätyi prikaatinkenraaliksi.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

molaine
Seuraa 
Viestejä2251

Luulen. ettei jonkinmoinen yksilöllinen "luonnollinen" paino ole ihan tuulesta temmattu juttu. Itselläkään ei painu alle tietyn rajan, vaikka muutama kilo sen alle olisikin hyvä päästä. Eipä tässä nyt erityisen kovaa yritystä ole, mutta huomioin että tiettyyn lukemaan pääsee helposti, sen alle yrittäessä on jatkuvasti nälkä tai jokin muu kurjuuden aihe. Jos kilot tulee takaisin, niin tuohon normilukemaan pääsee taas melko vähällä vaivalla. Reilu 10 kiloa kuitenkin lähtenyt läskeimmistä vuosista.

Ilkka Luoma:
"Näyttäisi olevan samoja ip-osoitteita kuin täällä ;-)"
"Mobiili ip löytyy helposti, kun sen osaa ja tietää täysin laillisen ohjelman, niin ja että osaa käyttää sitä. Lakimiehet eivät ole löytäneet laillisen ja myynnissä olevan ohjelman käytöstä mitään laittomuutta! Koodi - Särki 887."

molaine
Seuraa 
Viestejä2251

Ja siis kun tuo normipaino on yleisen normaalin spekseissä, eikä sen ylläpitäminen vaadi kovin epämiellyttävää elämäntapaa, niin en viitsi kauheasti siitä stressata.

Ilkka Luoma:
"Näyttäisi olevan samoja ip-osoitteita kuin täällä ;-)"
"Mobiili ip löytyy helposti, kun sen osaa ja tietää täysin laillisen ohjelman, niin ja että osaa käyttää sitä. Lakimiehet eivät ole löytäneet laillisen ja myynnissä olevan ohjelman käytöstä mitään laittomuutta! Koodi - Särki 887."

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Tätä etualalla pullistelevaa lentäjää varten olisi varmaan pitänyt suunnitella ihan uusi vesio BF109:stä

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11613

Olen antanut periksi. Mulle tuli puolitoista vuotta sitten syksyllä parissa kuukaudessa kertarytinällä 10 kg lisää painoa. Toisin kuin aiemmat liikapainot, tämä ei lähtenyt pois. Ei dieeteillä, ei liikunnalla, ei sitten millään. On ja pysyy. Nyt olen pullukka. Mutta alan hyväksyä sen. Ilmeisesti tuli vain ikä täyteen ja geenit aktivoituivat. Tai sitten sen aikaansai voimakas antibioottikuuri samaan aikaan, eikä suolistofauna ole toipunut vieläkään. Tässä vaiheessa voin enää vain alkoholisoitua tai ottaa avioeron hoikistuakseni jälleen. 

Vierailija

molaine kirjoitti:
Luulen. ettei jonkinmoinen yksilöllinen "luonnollinen" paino ole ihan tuulesta temmattu juttu. Itselläkään ei painu alle tietyn rajan, vaikka muutama kilo sen alle olisikin hyvä päästä. Eipä tässä nyt erityisen kovaa yritystä ole, mutta huomioin että tiettyyn lukemaan pääsee helposti, sen alle yrittäessä on jatkuvasti nälkä tai jokin muu kurjuuden aihe. Jos kilot tulee takaisin, niin tuohon normilukemaan pääsee taas melko vähällä vaivalla. Reilu 10 kiloa kuitenkin lähtenyt läskeimmistä vuosista.

Ihan sama oli mulla. 10 vuotta sitten paino oli 98kg. Lihasmassaakin toki oli enemmän. Nyt se 87kg. Mä pidän hälyytysrajana 90kg ja jos se napsahtaa niin sitten alkaa tiristys. Paino kävi 92-95kg kohdilla.
Toi 87-88kg on helppo pitää. Mut 82 olis aika ideaalinen paino. Sitä vaan ei tällä iällä meinaa mitenkään saavuttaa.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Olen antanut periksi. Mulle tuli puolitoista vuotta sitten syksyllä parissa kuukaudessa kertarytinällä 10 kg lisää painoa. Toisin kuin aiemmat liikapainot, tämä ei lähtenyt pois. Ei dieeteillä, ei liikunnalla, ei sitten millään. On ja pysyy. Nyt olen pullukka. Mutta alan hyväksyä sen. Ilmeisesti tuli vain ikä täyteen ja geenit aktivoituivat. Tai sitten sen aikaansai voimakas antibioottikuuri samaan aikaan, eikä suolistofauna ole toipunut vieläkään. Tässä vaiheessa voin enää vain alkoholisoitua tai ottaa avioeron hoikistuakseni jälleen. 

Veikkaan tota antibioottikuuria.
Oma arvaus on että ne suolistibakteerit ottaa vallan joita kuurin jälkeen ruokkii.

Eli jos jatkaa vaikka ravitsemusta kaljalla niin siihen liittyvät bakteerit ottaa vallan. Oma mututuntuma siis on että kuurin jälkeen pitäisi olla tarkkana ravinnon kanssa että oikeanlainen bakteerikanta saa taas vallan.

Vierailija

Tokilogi][quote=Raspu kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Vaimo kyllä on jo hieman pullukka. 5-10kg vähennys tekis sillekin hyvää.[ /quote]

Hyvää ruokaa on vaikeaa tehdä, jos ei ole rasvaakin, mihin mausteet liukenee.

Muijaas vituttaa varmaan vitusti, ku oot laiska läski ja koko ajan käskyttämässä.

Vaimo ei ole miehen palvelija, vaan molempien pitäis tehdä pieniä, elämää helpottavia palveluksia ja osoittaa kunnioitusta.

Muuten olet pelkkä pervomaukka, josta jokainen haluaa päästä eroon.

Vähän nöyryyttä ja muiden ihmisten kunnioitusta, niin olet ok tyyppi, vaikka oletkin tyhmä.

Juurihan täällä intettiin rehellisyydestä ja totuden kertomisesta.

31 tuuman kukkakeppi.
Älä viitsi antaa mulle elämänohjeita.
Teinien filosofia on nääs hyödytöntä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat