Seuraa 
Viestejä35

Fysioterapeuttini ohjeisti minua aloittamaan krooliuinnin. Tietääkö joku, mitä lihasta/lihasryhmää se vahvistaa? Haluaisin etsiä tieota lisää.

Kommentit (4)

molaine
Seuraa 
Viestejä2250

Kyllä uinti yleensä ja kroolikin vahvistaa aika kattavasti yläkropan isoja lihaksia: Hartioita, rintalihaksia ja selkää. Missä kohtaa kropassa on fysioterapiaa vaativa ongelma?

Ilkka Luoma:
"Näyttäisi olevan samoja ip-osoitteita kuin täällä ;-)"
"Mobiili ip löytyy helposti, kun sen osaa ja tietää täysin laillisen ohjelman, niin ja että osaa käyttää sitä. Lakimiehet eivät ole löytäneet laillisen ja myynnissä olevan ohjelman käytöstä mitään laittomuutta! Koodi - Särki 887."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käyttäjä-3779
Seuraa 
Viestejä1782

Krooli hyvin osattuna ja rauhallisesti uituna on varmaan vähiten olkalihaksia rasittava uimatapa ja perhosuinti suorastaan vaarallisen rasittava.  Rintauinnin rasittavuutta voi helposti säädellä valitsemalla pitkä liukumatka veden alla tai kilpauinnin kaltainen "repiminen".  Krooli sopinee kuitenkin parhaiten, jos on tarkoitus välttää rustovaurioita, joita helposti tulee vanhetessa.  

Vierailija

Varmaan sillä tyylillä oli jotain merkitystä. Kyse ei ollut uinnin aloittamisesta, vaan kroolaamisesta, joka aiheuttaa keskivartalon kiertoa väistämättä ja siten parantaa niiden pienten lihasten kuntoa eritoten.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat