Syy miksi en pidä yh-naisia hyvinä ihmisinä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Yh-äitit voivat olla sellasia ihmisiä jotka pitää lasta esineenä. Hankivat lapsia niin kun jotain esineitä.

Eräs sukulaisnainen. Iski hölmön miehen ja teki tämän kanssa lapsen. Seurusteli tämän miehen kanssa, niin kuin kaikki olisi ollut hyvin. Mutta sitten pukkasivat lapsen ja tämä akka heitti tämän miehen menee. Mies oli hölmö 18 vuotias.

Eli tämä vieton lapsi on vain esine.

Itse olen käsittänyt että ei tehdä lapsia jokaisen ihmisen kanssa, vaan etsitään sellainen puoliso , mihin yritetään myös panostaa, eli yritetään elää toisen ihmisen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.

En tiedä onko minulla vanhalaiset käsitykset, olen tainut jäädä nykyajan modernin käsitysten varjoon.

En tosin syylistä kaikkia yh-äitejä, koska niitä on hyviäkin, ainoastaan näitä jotka pitävät esineenä lapsia ja ihmisiä.

Olen iloinen siitä että minulla ei ole siskoja, koska nekin olisivat voineet ryhtyä tuollaiseen hulluuteen.

Tässä taas syyllisestään tietenkin miestä, kostoksi koska ehdin jo naisia syyllistämään raiskauksista.

Sitten tämä nainen ei ole edes tyhmä. vaan ilmeisesti joku luonnevikainen "mulle heti ja nyt ihminen".

Mies on hyväksikäytetty tässä näin, nuoret miehet yleensä ovat otettuja koska saavat jopa vähän vanhemman naisen. Koska Miehillä on puolison pyydystäminen vaikeaa ja työllästä. Siis normaalilla miehellä, en tarkoita mitään alfaurosta.

Mies ei saa puolisioa jos ei hae, mutta nainen saa aina puolison ja voi parhaan valita. tässä tapauksessa valittiin tyhmin amis.

Tällä naisella päättyi yksi raskaus jo keskenmenoon. Nämä naisen äiti jo ehti kiittää jumalaakin tästä ja rukoilemaan. Ja yritti saada naiselle jotain järkeä päähän.

ilmeisesti he ovat jotain uskovaisiakin, eli tekee todella tekopyhäksi ja oksettavaksi asiaksi koko jutun

Olen yleisesti huomannut että tässä yhteiskunnassa on korostettu sitä että naisilla on oikeus saada lapsia milloin vaan ja missä vaan.

Sitten perkeleen mielenvikaset mukulat vievät, mun mielenterveysajat. Koska tulee tuhansia hulluja lisää, kuin eivät voi kasvaa hyvässä ympäristössä.

Tää maailma menee vielä siihen että pitää hankkia "ajokortti" länsimaissa ennen kuin voi tehdä mukuloita.

Mutta mehän jotka tajuamme todellisuuden ja tiedämme. Emme saa puhua tästä asiasta. Koska Naisilla on aina oikeus kuulemma hommata lapsia milloin vain. koska se on luonnollista.

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Aika huolestuttavaa huomata, että juttusi tuntuvat perustuvan järjestään siihen, kuinka naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri. Vaihda lääkitystä.

Vierailija

Kyllä minäkin olen huomaavinani tiäremiehen jutuissa paikoin pientä naisvihaa.

Ajatus ajokortista lastenhankintaan on mielenkiintoinen. Mitenkähän se toteutettaisiin? Pitäisikkö esimerkiksi ennen satunnaista seksuaalista kontaktia käydä esittämässä vaikka kelan virkamiehelle todistus, että voimme kyllä ryhtyä tähän, kun on luvat kunnossa, niin ei haittaa vaikka vahinkokin sattuisi? Vai käytettäisiinkö vaikka pakollista kemiallista kastraatioa, jonka saisi pois määräajaksi suorittaessaan ajokortin. Pitäisikkö lähteä kertaamaan, jotta voisivat todeta, että kyllä taidot ovat vielä tallessa ja elämäntilannekin on pysynyt sellaisena, että lisääntyminen on ok?

Ihminen on paha kaikkeen, ei mies , eikä nainen sinänsä. Yleensäkin tuo sukupuolellinen erottelu tuppaa ottamaan pannuun.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Peksu

Ajatus ajokortista lastenhankintaan on mielenkiintoinen. Mitenkähän se toteutettaisiin? Pitäisikkö esimerkiksi ennen satunnaista seksuaalista kontaktia käydä esittämässä vaikka kelan virkamiehelle todistus, että voimme kyllä ryhtyä tähän, kun on luvat kunnossa, niin ei haittaa vaikka vahinkokin sattuisi? Vai käytettäisiinkö vaikka pakollista kemiallista kastraatioa, jonka saisi pois määräajaksi suorittaessaan ajokortin. Pitäisikkö lähteä kertaamaan, jotta voisivat todeta, että kyllä taidot ovat vielä tallessa ja elämäntilannekin on pysynyt sellaisena, että lisääntyminen on ok?

Ihminen on paha kaikkeen, ei mies , eikä nainen sinänsä. Yleensäkin tuo sukupuolellinen erottelu tuppaa ottamaan pannuun.

Kyllähän se onnistuu huostaan vaan mukulat, jos ei akka ja ukko oo täyttäny vaatimuksia. Akka ja ukko työsiirtolaan kaivaan ojia ja lapsi huostaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Peksu

Älkää nussiko pilkkua vaan käyttäkää niittä aivoja, pysykää asiassa älkää tarttuko johokin kirjotusvirheeseen. Se siitä sukupuoli syrjinnästä.

Vierailija
tiäremiäs
Peksu

Älkää nussiko pilkkua vaan käyttäkää niittä aivoja, pysykää asiassa älkää tarttuko johokin kirjotusvirheeseen. Se siitä sukupuoli syrjinnästä.

Ei nyt kannata hermostua, jos vähän vitsailee. Pilkunnussiminen vain on joskus melkein yhtä mukavaa kuin se toinenkin nussiminen. Ei semmoisesta saa laitonta tehdä kummassakaan tapauksessa. Mielelläni minä ainakin voisin tuollaisen ajokortin suorittaa, eikä haittaa, jos ei läpi menisikkään. Eipähän noita kekaroita ole muutenkaan tarkoitus pitkin kyliä siittää.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Vihaan ihme käsityksiä naisista, en naisia. Ainoastaan vihaan sellaisia naisia jotka itse typeryydellään ne aiheuttaa.

En vihaa naisia, mutta naisista olevia yhteiskunta käsityksiä vihaan. Naista pidetään jonkinlaisena pyhimyksenä. Silti tekevät kaikenlaisia rikkomuksia, ja niitä rikkomuksia pidetään miehen vikana. Koska eihän nainen voi olla mikään paha.

Yhteiskunta laittaa tässä asiassa naiset eri asemaan, mutta naiset eivät kuitenkaan käyttäydy niin kuin yhteskunta vaatii.

Vierailija

Mitäs sitä nyt erioten miettimään "eettisiä ryhmiä" joita vihata, taitaa mennä samaan suuntaan kuin pissikset ynm trollit eli: ei niihin tarvitse tai kannata kiinnittää mitään huomiota, kuolevat sitten joskus. Niin kauan kun eivät tule omalle polulle siis.

Vierailija

Niin mitäs jos lapsen isä jättää lapsen äidin jonkun toisen naisen takia, niin eikö tällöin tämä lapsen kanssa jäänyt yh-äiti ole missään nimessä hyvä ihminen?

Tämän ketjun otsikkosi sanoo, että et pidä ketään yh-naisista hyvinä ihmisinä. Oikein kirjoitettu otsikko olisi, että "Syy miksi en pidä osaa yh-naisista hyvinä ihmisinä"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Herrmann
Niin mitäs jos lapsen isä jättää lapsen äidin jonkun toisen naisen takia, niin eikö tällöin tämä lapsen kanssa jäänyt yh-äiti ole missään nimessä hyvä ihminen?

Tämän ketjun otsikkosi sanoo, että et pidä ketään yh-naisista hyvinä ihmisinä. Oikein kirjoitettu otsikko olisi, että "Syy miksi en pidä osaa yh-naisista hyvinä ihmisinä"

Kuitenkin et lukenu muuta kuin otsikon, oli se miten tahansa kirjotettu, Juttu kerrotaan muussa tekstissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat