Seuraa 
Viestejä17421

Nopea on tuo huolto ( ja huokea ).

https://www.youtube.com/watch?v=49L9BlYQSjw

Onhan Suomen seuraava häätäjä JAS Gripen E ?
1. On ehdottomasti
1. On ehdottomasti
30.6%
4. Koska se on huokea mutta tehokas
4. Koska se on huokea mutta tehokas
22.5%
7. Se voo olla liian täydellinen meille..olisko joku kalliimpi ja heikommin huollettavissa oleva parempi ?
7. Se voo olla liian täydellinen meille..olisko joku kalliimpi ja heikommin huollettavissa oleva parempi ?
16.2%
6. Eikö Mig-21 koneita enää tehdä ?
6. Eikö Mig-21 koneita enää tehdä ?
16.2%
5. Ainoa oloihimme suunniteltu verme
5. Ainoa oloihimme suunniteltu verme
6.3%
3. Muita sopivia ei ole
3. Muita sopivia ei ole
6.3%
2. Onko joku epäillyt ?
2. Onko joku epäillyt ?
1.8%
Ääniä yhteensä: 111

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (130)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä6595

Major_Breakthrough kirjoitti:

Ei me Suomean taloutta enää saada nousuun koska sun spämmäys estää sen...en aio edes tehdä sitä tuulimyllyä..olen niin masentunut sonnan heitostasi.

Hallin pikkuhitler kyrpä voitti siis !

Hallin pikkuhitler kyrpä voitti siis ja spämmäys estää tuulimyllyn rakentamisen? Kukahan tuo Hallin pikkuhitler on? Taidat erehtyä henkilöstä. Ja spämmäyksestä. Olisit itse esiinynyt minua kohtaan asiallisemmin ilman nimittelyitä, niin minäkin olisin kommentoinut myllyistäsi hienovaraisemmin. Ja jos se helpottaa, niin en ole Hallista, vaan eläkkeellä oleva (70v.) elektroniika-alan henkilö Itä-Suomesta.

Itse asiassa sekä Flight Forum, Maanpuolustus:net ( fasistinen järjestö ) sekä Lennokit.net päätoimittajineen jos kävisivät ovella pyytämässä anteeksi saitilla vallinnutta syrjintää voisin harkita jonkin lennokin rakentamista edes. Tuulivoimala innovaatio jää mun omaksi salaisuudekseni iäksi.

Päätin sen juuri..pitäkää tunkkinne ja vittu tanskalaiset myllynne...ja tukehtukaa paskaan...what do I care.

Oikeastaan tuon olen arvannutkin koko ajan. Mitään yhteistyökumppaneita, saati sitten rahoittajia ei ole ollutkaan. Kunhan vain olet tapasi mukaan leuhkinut olemattomia. Toisin kuin luulet, en ole (tuskin kukaan on) kiinnostunut VAWT-vemputtaja-innovaatiostasi. Sinua vaivaa se, että soudat ja huopaat noitten suunnitelmiesi kanssa. Ja syy siihen, että et saa mitään aikaiseksi, on tietenkin Tiede-lehden lukijoissa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6595

Haista Erkki vittu !

Nyt taitaa minun etunimi mennä vaihtoon, jotta voin sitten haistella. Sano sukunimikin, niin tulee halvemmaksi, kun vaihdan etu- ja sukunimen samanaikaisesti. Ja kenen sukupuolielintä pitäis mielestäsi haistella? Vai onko tänään vain känkkäränkkäpäivä ja on tullut  maisteltua pilaantunutta etanolia?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17421

ovolo kirjoitti:

Haista Erkki vittu !

Nyt taitaa minun etunimi mennä vaihtoon, jotta voin sitten haistella. Sano sukunimikin, niin tulee halvemmaksi, kun vaihdan etu- ja sukunimen samanaikaisesti. Ja kenen sukupuolielintä pitäis mielestäsi haistella? Vai onko tänään vain känkkäränkkäpäivä ja on tullut  maisteltua pilaantunutta etanolia?

Jaa no sitte....elektroniikkainssithän luulee olevansa uusia jeesuksia.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat