Haluan nenäkarvat pois nenän sisästä.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi nenäkarvat ovat nenän sisässä. Harmittaa kun nenässä on nenäkarvoja.

Eräskin tuttu leikkaili nenäkarvoja pois kunnes kyllästyi ja nyttemmin on nenä kuin kenkäharja.

Kävin parturissa ja kysyin jos voisi nenäkarvat poistaa. Ei voi poistaa. Pitää itse leikata ei hyvä lainkaan ole.

Ehdotan että parturit voisivat eri maksusta leikata nenäkarvat pois nenän sisästä ja asiakas maksaisi tästä vaikka ylimääräisen maksun mutta pääsisi pois nenäkarvoistaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Volitans: Olen huomionkipeä trolli. Kummeksun kun en saa huomiota vaikka mielestäni trollaan yleensä lahjakkaasti.

Vierailija

Trollaaminen on tolkuttoman tylsää jos kukaan ei huomaa. BUSHMAN oli ainut joka huomasi aiemman trollaukseni, hänelläkin älynlahjojensa vuoksi huomiokyky rapautunut.

Nykyinen trollni elänyt pari tuntia, eikä taaskaan kukaan tämän hienon srcientistin päälle. Pitääkö olla vauvan kuva ja haukkua nigga-väkeä?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
JOEPOIKA
Volitans: Olen huomionkipeä trolli. Kummeksun kun en saa huomiota vaikka mielestäni trollaan yleensä lahjakkaasti.

Et vastannut kysymykseeni!

Vierailija

Toki olen vastannut kysymykseen. Kolmekymmenvuotinen sota oli kestänyt mielivaltaiselta asettamaltani vastaukselta vaaditulta tarkkuudelta noin sen kolmekymmentä vuotta.

No google-kuvahaulla löysin kieltämättä kun en tässä internetin ääressä muutakaan touhua ollut keksinyt.

Tämä on sivu seikka.

Nenäkarvat ovat sangen harmittava juttu.

Miksei parturit voi näitä leikata. tämä vaatii vielä tarkkuuttakin, yksin kun leikkaa niin ei parane etanolipäissään hillua koska voi mennä nenä paskaksi.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
JOEPOIKA
Ainiin unohdin sanoa.

Ei ole Putinan kuva, se on minun kuva toissaeilisestä.

ps.

KOMUKAT!!11

Valehtelet ja lisäksi oli huono vedätys. Keksi hauskempaa!

Vierailija

Volitans: ok. pääsit perille perivalheestani. Oikeasti olen ammoin kuolleen weak and alchoholic & faaraon ankh-bazzibazuC tuttavan ystävätär joka näin -tosiaankin- kerran jäi kiinni hupsun-hauskasta kepposestaan täällä Internet-xät-sydeemässä. Elämä voi and ei.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
JOEPOIKA
Miksi nenäkarvat ovat nenän sisässä. Harmittaa kun nenässä on nenäkarvoja.

Sittenhän ne vasta hauskoja olisivat, jos ne olisivat nenän ulkopuolella, hyi saakeli!

Ja eroonhan niistä pääsee niin, että nappaa tarpeeksi tiukan otteen ja vetää ne irti. Sattuu niin saakelisti, kyyneleet nousevat silmiin. Mutta se mikä ei tapa, vahvistaa.

Sama pätee myös korvakarvoihin (ja jos joku haluaa, myös perskarvoihin jne...)

Same shit, different day...

Vierailija

A-Jussi: Miulla ne ois jalkojen välissä ja kansat kaikissa suunnissa ilman pöyrityisvät tälläistä järjestystä.

Pipppeli ihhi pimppi ihhhi.

puuh

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
JOEPOIKA
Volitans: ok. pääsit perille perivalheestani. Oikeasti olen ammoin kuolleen weak and alchoholic & faaraon ankh-bazzibazuC tuttavan ystävätär joka näin -tosiaankin- kerran jäi kiinni hupsun-hauskasta kepposestaan täällä Internet-xät-sydeemässä. Elämä voi and ei.

Tuo on jo paljon uskottavampaa.

Valehtelun perussääntöhän on, että kun valehtelet, niin valtehtele sen verran kunnolla, että et voi jäädä kiinni valheesta.

Vielä kun vähän petraat, niin saadaan sinustakin muita hauskuuttava perustrolli. Kunniatrolliksi pääsyn voisit ottaa tavoitteeksesi.

Kerropa tarkemmin tuosta "kerran jäi kiinni hupsun-hauskasta kepposestaan täällä Internet-xät-sydeemässä."!

Nyt nähdään onko sinusta edes perustrolliksi

Kunnon trollilla pitää olla ns. "vedätyskykyä". Pitää olla uskottava.

Vierailija

Volitans: trollaus http://www.tiede.fi -keskusteluissa on kokemukseni mukaan _todellakin_ ammattilaisten laji.

Pahkasika joitain vuosia lopetti koska todellisus meni rikkinäisyydessään helposti ohi satiirista. Olen yrittänyt trollata BUSHMAN:ia, mutta esikuva pystyi pahempaan "jälkeen" KOMUKKA-juttuineen. Jaksan silti yrittää. ..vielä.

Olen tässä pohtinut. olisiko seuraava asken vauvakuva, aseella kohti osoittava tytsi vaiko suurien ikäluokkien lääketiedetä tunteva naisyksilö HKI-lähiöstä.

Vierailija

On kehitteillä trollausta, mutta kunnon Matti E Simonaho -tekstin tuottaminen onnistuu vaikiasti. Matin viimeaikaiset tekstit ovat kuitenkin hyvin vaikeita trollata koska käytetty "algoritmi" on niin perkelee vaikea.

Perkeleen vaikea, sanoisinko ihan _perkeleen_ vaikea_

Eaa Aiemk! KEMA EI
IKEA MA EN KAY IKANA!
KAI MUST KUVA OTETA
GH GU GH GJ GJA GO
GK GS GA GT GP GP
HO HI HS!11

Ja tuohon pitäisi lisätä se, että suomalaiset (.org) hallitsivat maailmaa vuodesta nolla (ID-väellä tähänkin pitää lisätä ties mitä) joskus.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Trollaus on taitolaji.

Heti, kun joku havaitsee, tai edes tohtii väittämään sinua trolliksi, olet jotakuinkin jo menettänyt pelin.

Tunnustan itse trollanneeni muutamankin kerran ihan itseäni hauskuttaakseen ja selvittääkseni, kuinka muut asian näkevät.

Trollaus ilman päämäärää on turhaa.

Helpointa trollaus on aloittaa esittämällä pelkästään "viattomia" kysymyksiä. Niihin menee moni asiantuntijanakin itseään pitävä jo solmuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat