Sivut

Kommentit (343)

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Emmä ainakaan kuvittele että naisten pitäis tykätä musta ihan vain koska mä oon niin vitun hyvä jätkä.

Hieno juttu.

Taisi olla muuten uuden nimimerkkisi ekoja kommentteja se kuinka tyhmä vaimosi yksinkertaisesti on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Emmä ainakaan kuvittele että naisten pitäis tykätä musta ihan vain koska mä oon niin vitun hyvä jätkä.

Hieno juttu.

Taisi olla muuten uuden nimimerkkisi ekoja kommentteja se kuinka tyhmä vaimosi yksinkertaisesti on...

Jos noin olisi, niin sehän selittäisikin hänen valintansa mainiosti. Mutta tämä harhasi ei liittyne aiheeseen mitenkään.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Hieno juttu.

Jos noin olisi, niin sehän selittäisikin hänen valintansa mainiosti. Mutta tämä harhasi ei liittyne aiheeseen mitenkään.

Kyllä sä nyt vaan sanoit niin.

Vierailija

Esimerkiksi olen tossa huomannut että eräs pirun hyvän näköinen nainen seuraa katseellaan päivästä toiseen, mutta taitaa pikemminkin taustalta löytyä turvattomuutta. On meinaa viimeisillään raskaana oleva pakolainen yhden lapsen kanssa, joten eiköhän se ukko ole tapettu ja olo kovin turvaton uudessa maassa. Siinä ei edes täydellisesti ajoitettu kainalopieru auta.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Hieno juttu.

Tuskinpa. Kunhan yrität provosoida joutessasi. Aika huonolla menestyksellä. 

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Hieno juttu.

Tuskinpa. Kunhan yrität provosoida joutessasi. Aika huonolla menestyksellä. 

Puhuit päiväkausia siitä kuinka vaimosi on sinua huomattavasti tyhmempi ja riitanne kerta toisensa jälkeen johtuu siitä nimenomaisesta syystä.

Vierailija

Oijoijoi, mikä se siitä tupsahti. Ei voi olla totta!

ab surd oy vaimo tyhmä

Noin 11 400 tulosta (0,37 sekuntia) 

Hakutulokset

Keskustelu - Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? | Vapaa sana | Tiede

https://www.tiede.fi/comment/2182596

Ab Surd Oy kirjoitti: Ongelmana siis se, että vaimo on tyhmä ja minä älykäs, mutta ymmärrettävistä syistä joudun mukautumaan hänn toiveisiinsa ainakin osin.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:

ab surd oy vaimo tyhmä

Hakutulokset

Ab Surd Oy kirjoitti: Ongelmana siis se, että vaimo on tyhmä ja minä älykäs, mutta ymmärrettävistä syistä joudun mukautumaan hänn toiveisiinsa ainakin osin.

Väitit, että nimimerkkini ekoja kommentteja. Tuossahan oli yli puoli vuotta takana ja varmaan tuhansia kommentteja. Mutta hienoa, että katsoit tarpeelliseksi käyttää aikaasi tämänkin epäkohdan selvittämiseen. :D

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

ab surd oy vaimo tyhmä

Hakutulokset

Väitit, että nimimerkkini ekoja kommentteja. Tuossahan oli yli puoli vuotta takana ja varmaan tuhansia kommentteja. Mutta hienoa, että katsoit tarpeelliseksi käyttää aikaasi tämänkin epäkohdan selvittämiseen. :D

Joo mun kirjanpito on tunnetusti ihan sikin sokin.

Vierailija

Mielenkiintoisempaa on tosin miksi koit tarpeelliseksi valehdella, kun kerta olet niin saatanan hyvä tyyppi.

Mä en oo. Sen takia mua esimerkiksi haittaa että toinen tuntee olonsa turvattomaksi.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Mielenkiintoisempaa on tosin miksi koit tarpeelliseksi valehdella, kun kerta olet niin saatanan hyvä tyyppi.

Ei se ollut valehtelua. Tuohon aikaan purin tuntojani parisuhdeongelmistani palstalle, koska ne turhauttivat valtavasti ja aiheuttivat hyvin negatiivisia ajatuksia ylipäänsä. Vaikka ilmaus ehkä oli kovin kärjistävä, niin kyllä se ihan aito tuntemukseni silloin oli. Hyväksi tyypiksi taas tuskin olen ikinä itseäni erehtynyt mainostamaan, se on ihan sinun oma mielipiteesi se. Kiitos siitä. Yleensä palaute on päinvastaista.

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Mä en oo. Sen takia mua esimerkiksi haittaa että toinen tuntee olonsa turvattomaksi.

Tietenkin se haittaa.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Ei se ollut valehtelua. Tuohon aikaan purin tuntojani parisuhdeongelmistani palstalle, koska ne turhauttivat valtavasti ja aiheuttivat hyvin negatiivisia ajatuksia ylipäänsä. Vaikka ilmaus ehkä oli kovin kärjistävä, niin kyllä se ihan aito tuntemukseni silloin oli. Hyväksi tyypiksi taas tuskin olen ikinä itseäni erehtynyt mainostamaan, se on ihan sinun oma mielipiteesi se. Kiitos siitä. Yleensä palaute on päinvastaista.

Käyttäjä10623 kirjoitti:

Tietenkin se haittaa.

Eei. Kyllä mä lukitsen vastauksen a, eli kyllä se oli valehtelua. 

Ja mitenniin se tietenkin haittaa, kun rakkaus voittaa kaikki esteet ja asioilla on tapana järjestyä. Jos ei hyvin, niin ihan helvetin huonosti. Kokeile joskus. Et arvaakaan miten sanaisa arkku aukeaa.

Vierailija

Erään kerran sain kuulla koko kotimatkan kuinka paska ihminen mä oon, vain koska tajusin ettei sen ekonomin päätä paljoa pakottanut. Käveli perässä ja sätti minkä kerkesi. Usutti vielä eksänsäkin kimppuun. Huvittavinta oli että tajusin varmaan parhaiten kuinka hyvin ne sopi toisilleen.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Käyttäjä10623 kirjoitti:

Tietenkin se haittaa.

Eei. Kyllä mä lukitsen vastauksen a, eli kyllä se oli valehtelua.&nbsp.

Lukittujen uskomusten vankiloihin ihmiset mielellään itsensä kahlitsevat. Mutta omapahan on ongelmasi.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Käyttäjä10623 kirjoitti:
Erään kerran sain kuulla koko kotimatkan kuinka paska ihminen mä oon, vain koska tajusin ettei sen ekonomin päätä paljoa pakottanut. Käveli perässä ja sätti minkä kerkesi. Usutti vielä eksänsäkin kimppuun. Huvittavinta oli että tajusin varmaan parhaiten kuinka hyvin ne sopi toisilleen.

Onpa sinulle sattunutkin yhtä sun toista hassua.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Käyttäjä10623 kirjoitti:

Käyttäjä10623 kirjoitti:

Tietenkin se haittaa.

Eei. Kyllä mä lukitsen vastauksen a, eli kyllä se oli valehtelua.&nbsp.

Lukittujen uskomusten vankiloihin ihmiset mielellään itsensä kahlitsevat. Mutta omapahan on ongelmasi.

Oivoi.

Vierailija

Sun kaltaisia idiootteja on maailma täynnä. Tarvitse kuin mennä paikalliseen löytääkseni kymmenen. Teillä on niin vähän älyä tai mielikuvitusta, että joudutte taistelemaan jopa totuudesta.

penni
Seuraa 
Viestejä5153

Zorba the Greek kirjoitti:
Status, muna, raha, maine, kunnia...

Just joo. Sää oot jotain Keskisen ja Hakkaraisen väliltä. Paitsi että sulta puuttuu raha ja maine. Kunniaa ja munaa sulla omasta mielestä varmaan on. Saatanan vauva.
Jos huoria ei lasketa, niin olen taatusti saanut enemmän ja parempia naisia kuin sinä, vaikka olen ollut kiltisti yli 25 vuotta. Mun ei ole tarvinnut luvata niille mitään, ei ole tarvinnut valehdella.
Ai niin status... vitun hölmö.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat