Sivut

Kommentit (343)

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Zorba the Greek kirjoitti:
Raha, valta ja munan pituus viehättää useimpia naisia alitajuisesti, vaikka eivät sitä tietenkään tunnusta.

No, tuo on puhtaasti sinun oma uskomuksesi vailla mitään muuta perustetta kuin kenties toiveajattelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä32556

Raha, valta ja munan pituus viehättää useimpia naisia alitajuisesti, vaikka eivät sitä tietenkään tunnusta.

Lainaus:
Ja mikä sitten ylipäätään on järkinainen?

Järkinainen, tai oikeammin järki-ihminen, koska siinä ei ole merkittävää sukupuolieroa, on sellainen, joka ei anna valtaa alitajuisten viettiensä luomille hetkellisille mielihaluille, vaan harkitsee pitemmän päälle mitä haluaa elämältään ja miten parhaiten saavuttaa tavoitteensa. Yleensä järkevänä pidetään vielä ennakoitavaan ja turvallisuushakuiseen elämään pyrkimistä. Parisuhteessa siihen liittyy tutun ja turvallisen suhteen arvostus yli hetkellisten pinnallisten mielitekojen.

Tuota ainakin puhekielessä tarkoitetaan järkevällä. Kirjaimellisesti sitä ei pidä ottaa, koska ei se tylsänturvallinen keskiluokkainen säännöllinen elämä varmastikaan ole paras elämänvalinta niille, jotka haluavat elämäänsä vauhtia, jännitystä ja vaaratilanteita ja kokevat tylsistyvänsä jos eivät saa niitä. Varmaan sinunkaltaisesi näkee sen enemmän jonkinlaisena pystyynkuolemisena kuin mielekkäänä ja järkevänä elämänä mutta suuri valtaosa ihmisistä (miehistä ja naisista) painottuu selvästi enemmän turvallisuushakuisuuden kuin elämyshakuisuuden puolelle ja heitä ei yleensä pysty iskemään kliseisillä seksikkään ihmisen ominaisuuksilla teini-iän alkukokeilujen jälkeen. Ja jos joku hairahtuukin viettiensä edessä, suhde jää lyhyeksi ja tuottaa paljon enemmän  murhetta kuin iloa elämään.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Millä eväillä absurdi on muijansa hankkinu?

Kuulemma sillä, että olen hyvä jätkä. Näin kertoi oraakkeli. Itse en näistä asioista ymmärrä riittävästi vastatakseni tuohon.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32556

Mimmosia muijia pienikikkelisillä persaukisilla surkimuksilla on?
Ei minkäänlaisia.

Jos menet johonkin kauppakeskukseen ja katsot millaisia pariskuntia siellä pyörii, niin ei siihen pariutumiseen nyt ihan välttämättä tarvita maailmanluokan ominaisuuksia millään kliseisen seksikkyyden osa-alueella kummaltakaan sukupuolelta enää keski-iässä, vaikka nuoret naiset ronkeleita ovatkin. Naisissa on ihan yhtä paljon seksiä pohjimmiltaan inhoavia persauksia surkimuksia, ja ne yksilöt, jotka kuitenkin haluavat parisuhteen tuomaa tukea ja turvaa elämään, löytävät sopivan pienimunaisen persaukisen nahjuksensa.

Yksin jääminen liittyy useimmiten jonkinlaisiin mielenterveysluonteisiin sosiaalisen kanssakäymisen ongelmiin tai siihen, ettei ole edes halua rajoittaa elämäänsä sitoutumalla. Kaikki eivät vain pysty elämään toisen kanssa. Se ei juuri katso sosiaalista statusta tai ulkonäköä. Kyllä niitä on paljon pinnallisesti alfaluokan ihmisiäkin, jotka eivät vain pysty suhteisiin, vaikka yrittävät satoja kertoja.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Neutroni kirjoitti:
Kyllä niitä on paljon pinnallisesti alfaluokan ihmisiäkin, jotka eivät vain pysty suhteisiin, vaikka yrittävät satoja kertoja.

Mutuna ja lonkalta väittäisin, että se pinnallisuus nimenomaan nostaa prosentteja olla kyvytön pysyvään parisuhteeseen. Mikä osaltaan myös liittyy siihen, mitä itse aiemmin sanoin, että nuo opportunistiset bimbot, jotka pinnallisten ominaisuuksien perässä tulevat, herkästi myös sellaisten perässä lähtevät.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Onneks mä en tunne oportunistisia bimboja.

Hyvät ominaisuudet paketissa on aina plussaa. Jos on munaa, valtaa ja rahaa niin miks partnerin pitäis olla oportunistinen bimbo?

Jokainenhan ottaa niin hyvän kun saa eikä ehdointahdoin tyydy jämämiehiin tai naisiin jos parempaan pystyy.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Ab Surd Oy kirjoitti:

Kuulemma sillä, että olen hyvä jätkä. Näin kertoi oraakkeli. Itse en näistä asioista ymmärrä riittävästi vastatakseni tuohon.

Onko se edelleenki samaa mieltä?

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Ab Surd Oy kirjoitti:

Onko se edelleenki samaa mieltä?

Oraakkeli ei sitä kertonut.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32556

Hyvät ominaisuudet paketissa on aina plussaa. Jos on munaa, valtaa ja rahaa niin miks partnerin pitäis olla oportunistinen bimbo?

Useimmiten siksi, että mies ei halu kunnon sitoutumista vaan helppoa seksiä näyttävän naisen kanssa. Joskus siksi, että bimbo on miehelle helpoin saalis, koska tekee itse aloitteen ja alun mielistelyn saadakseen haluamansa. Joskus siksi, että mies on niin kusipää, ettei kelpaa kuin bimboille.

Useimmat menestyneet miehet ottavat tietenkin järkevämmän kumppanin. Mutta se vaatii muutakin kuin pelkkää menestystä ja ulkonäköä. Ainakin minun kokemus on sellainen, että paljon useampi menestynyt mies, joka on luonteeltaan OK, haluaa menestyneen vaimon, jolla on oma ura ja jonka kanssa voi yhdessä sitoutua omaisuuden kartuttamiseen ja perheen (ja perillisten) kasvattamiseen. Edustusvaimot ovat vähemmistön juttu. Noin ainakin tekniikan alalla, ilmeisesti kaupan alan miehet suosivat enemmän edustusvaimoja.

Lainaus:
Jokainenhan ottaa niin hyvän kun saa eikä ehdointahdoin tyydy jämämiehiin tai naisiin jos parempaan pystyy.

Ei se ole niin yksinkertaista. Hyvin monella (kaikilla statuksen tasoilla) on aika vakavia systemaattisia virheitä puolisonvalintakriteereissään. Moni toistaa samoja virheitä yhä uudelleen ja uudelleen suhteissaan, vaikka kaikki muut näkevät, että taas menee pieleen niin että kohisee.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Neutroni kirjoitti:
Mimmosia muijia pienikikkelisillä persaukisilla surkimuksilla on?
Ei minkäänlaisia.

Jos menet johonkin kauppakeskukseen ja katsot millaisia pariskuntia siellä pyörii, niin ei siihen pariutumiseen nyt ihan välttämättä tarvita maailmanluokan ominaisuuksia millään kliseisen seksikkyyden osa-alueella kummaltakaan sukupuolelta enää keski-iässä, vaikka nuoret naiset ronkeleita ovatkin. Naisissa on ihan yhtä paljon seksiä pohjimmiltaan inhoavia persauksia surkimuksia, ja ne yksilöt, jotka kuitenkin haluavat parisuhteen tuomaa tukea ja turvaa elämään, löytävät sopivan pienimunaisen persaukisen nahjuksensa.

Yksin jääminen liittyy useimmiten jonkinlaisiin mielenterveysluonteisiin sosiaalisen kanssakäymisen ongelmiin tai siihen, ettei ole edes halua rajoittaa elämäänsä sitoutumalla. Kaikki eivät vain pysty elämään toisen kanssa. Se ei juuri katso sosiaalista statusta tai ulkonäköä. Kyllä niitä on paljon pinnallisesti alfaluokan ihmisiäkin, jotka eivät vain pysty suhteisiin, vaikka yrittävät satoja kertoja.

Niin, jokainen nai omasta kategoriastaan, mut maailma on täynnä mihiä joilla ei vaan kyvyt riitä saamaan niitä jämänaisiakaan ja moni jämänainenkin on mielunmin yksin jos ei saa itteensä parempaa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13525

Omituinen asenne puolisoaan kohtaan tuollainen. Aina kannattaisi olla varuillaa ettei se parempi tule ja vie vaimoa muille maille.

Minä olen saanut aina kaiken haluamani, eikä suhteet muihin haittaa etenemistä pätkääkään. Usein eivät ole edes hidaste, vaan keino kaapata jotain toiselta. Jotkut tytöt ei ole koskaan sinkkuina, joten ne on napattava suoraan suhteesta.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Todennäköisyyden lait. Nuo ulkoiset piirteet näkyvät ulospäin. Opportunistiset bimbot niiden perässä näkevät ne ja etsivät niitä. He ovat myös röyhkeitä, itsevarmoja ja vikkeliä liikkeissään, joten he ehtivät ensimmäisenä jutulle saaliin havaitessaan ja myös ensimmäisenä sänkyyn, rengastamaan ja niin edelleen. Heitä ei kiinnosta hidas ja varovainen tutustuminen, jotta todellinen luonne selviää ja yhteisen loppuelämän sujuminen varmistuu, kuten kuorta enemmän sisällöstä kiinnostuneita. 

Niin niin, mutta se, mikä kellekin on hyvä, on ihan eri karttakirjasta peräisin, ei edes eri aukeamalta. Ihmisen sisin ei aukea kertavilkaisulla, joten persoonan ja yhteensopivuuden perusteella valintansa tekevät ovat menetäneet jo sopivista kandidaateista ne rikkaat, isomunaiset ja valtaapitävät ennenkuin ollaan edes semifinaaleissa. 

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Toistako ihmiset samoja virheitä?
Varmaan monet toistaa.
Mul on ollu kolme vaimoo josta ekasta erosin. Kaks viimestä on mulle hyviä, mut toisistaan hyvinki eroavia persoonallisuuksia.
Joustava ihminen pystyy elämään monenlaisen partnerin kanssa ja vaatimukset myös iän mukana muuttuu.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11762

Minijehova kirjoitti:
Aina kannattaisi olla varuillaa ettei se parempi tule ja vie vaimoa muille maille.

Minä neän asian niinpäin, ettei toista voi omistaa. Molempien on oltava yhdessä omasta halustaan, koska kokee toisen olevan juuri se paras itselleen. Jos jompi kumpi kokee toisin, hän kärsii ja suhde ei ole kestävällä pohjalla. Pitkällä tähtäimellä siitä seuraa myös hankaluuksia ylipäänsä. Jos jompi kumpi löytää paremman itselleen, on hänen silloin tehtävä ratkaisunsa itse - yleensä mieluiten lähteä paremman matkaan, jos ei painava rationaalinen yms. syy (talous jne) ole vastaan. On kamalaa, jos joutuu jäämään vastentahtoisesti, ja vielä kamalampaa on sovinistinen asenne, että miehen tulisi estää naisen oma vapaa valinta ja pyrkiä pitämään kynsin hampain kiinni tästä kuin jostain näyttelyemakosta.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Ab Surd Oy kirjoitti:

Todennäköisyyden lait. Nuo ulkoiset piirteet näkyvät ulospäin. Opportunistiset bimbot niiden perässä näkevät ne ja etsivät niitä. He ovat myös röyhkeitä, itsevarmoja ja vikkeliä liikkeissään, joten he ehtivät ensimmäisenä jutulle saaliin havaitessaan ja myös ensimmäisenä sänkyyn, rengastamaan ja niin edelleen. Heitä ei kiinnosta hidas ja varovainen tutustuminen, jotta todellinen luonne selviää ja yhteisen loppuelämän sujuminen varmistuu, kuten kuorta enemmän sisällöstä kiinnostuneita. 

Niin niin, mutta se, mikä kellekin on hyvä, on ihan eri karttakirjasta peräisin, ei edes eri aukeamalta. Ihmisen sisin ei aukea kertavilkaisulla, joten persoonan ja yhteensopivuuden perusteella valintansa tekevät ovat menetäneet jo sopivista kandidaateista ne rikkaat, isomunaiset ja valtaapitävät ennenkuin ollaan edes semifinaaleissa. 

Olipas taas aikamoista jerundaa.
Mut musta kyllö näyttää siltä että ihminen yleensä saa sen minkä ansaitsee. Hyvällä miehellä on hyvä vaimo. Paskalla paska.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat