Seuraa 
Viestejä2900

Ihminen jonka haluaisit tavata ja miksi?

Sivut

Kommentit (26)

MooM
Seuraa 
Viestejä7989

Mä haluaisin jutella Halla-Ahon kanssa. Sillä on jännä ristiriita ajattelun ja olemuksen välillä. Ja brittien tulevan kuningattaren Catherinen kanssa. Palstalaisista Raspu ja Japetus olisi mielenkiintoisia tavata. Ja moni muukin tyyppi, jonka nimelle mulla ei ole naamaa (raspulle varmaan kyllä on).

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

MooM kirjoitti:
Palstalaisista Raspu ja Japetus olisi mielenkiintoisia tavata. Ja moni muukin tyyppi, jonka nimelle mulla ei ole naamaa (raspulle varmaan kyllä on).

Kyl raspukin sut haluais tavata ja tuplanelkku ysiysin.

Tas on vahan samaa vastakkainasettelua kun mita sa laitoit.

Raspu / Japetus.

MooM
Seuraa 
Viestejä7989

Zorba the Greek kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Lainaus:

Raspu / Japetus.

En ymmärtänyt.

No, mehan olemme Japetuksen kanssa valilla toistemme kurkuissa samalla tavoin kuin sina ja 4499.

Jaa, siltäkö se näyttää? 4499:llä on minusta hyviä ja kiinnostavia postaukdia esim luonnosta ja hienoja kuvia. Ei mulla ole mitään antipatioita.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

MooM kirjoitti:
Zorba the Greek kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Lainaus:

Raspu / Japetus.

En ymmärtänyt.

No, mehan olemme Japetuksen kanssa valilla toistemme kurkuissa samalla tavoin kuin sina ja 4499.

Jaa, siltäkö se näyttää? 4499:llä on minusta hyviä ja kiinnostavia postaukdia esim luonnosta ja hienoja kuvia. Ei mulla ole mitään antipatioita.

Ei mullakaan Japetukselle ole mitaan antipatioita, mut kyl te ootte riehunu tuplanelkku yysiysin kaa.

Haistan siina naisellista kilpailua. EI tietenkaan minusta vaan yleensa palsta/asemasta. Han on nuori nainen, ottaa viunaa kans ja valilla irtoo.

Molemmat minun mieleeni intelligenttteja ja hieman erikoisia naisia.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11425

MooM kirjoitti:
Mä haluaisin jutella Halla-Ahon kanssa. Sillä on jännä ristiriita ajattelun ja olemuksen välillä.

Selvennä hiukan tuota Halla-ahon ajattelun ja olemuksen välillä kokemaasi ristiriitaa?
Naama ei vastaa esittämäänä ajatusmaailmaa, vai jotain muuta?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11425

Tokilogi kirjoitti:
Halla-ahon olemuksesta tulee mieleen haudankaivaja.

Esko Valtaojan kanssa vois istahtaa kaljalle.

Halla-ahon ektomorfisella habituksella ei pärjäisi haudankaivajan pestissä, jos perinteistä kuokka ja lapiomiestä pidetään esikuvana, kun taasen nykypäivän haudankaivaja olisi tatuoitu ja kaljamahalla varustettu, bobcatin hytistä eestiläisittän pälpättävä äijä.

Mitäs juttelisit Eskon kanssa?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat