Seuraa 
Viestejä205

Oli vaarana pitkästyminen, kun olen täyshalvaantunut petipotilas (ALS) eikä hoitajia pystynyt järkkäämään kesämökille.

Nyt se on siinä kuosissa, että pistin ennakko-pdf:n saataville puoleen hintaan ($5) syyskuun ekan päivän julkaisuun asti. Jos joku on kiinnostunut tekemään arvostelun, kirjan saa ilmaiseksi.

Genre on kieli poskessa -scifiparodia, kirjassa seikkailee mm. Ford Mustangilla ajava Melon Fusk sekä robotti nimeltä Tuomo Ylipulli.

https://thebackupcolony.org/the-book/

Sivut

Kommentit (26)

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11623

Yllättäen vielä kirjaa lukematta täytyy todeta ensimmäiseksi, että ihailtavan kunnioitettava suoritus. Ja Tuomo Ylipullista ei voi olla pitämättä jo pelkän nimen perusteella. Mulla riittää liikkuvia nakkeja, mutta kirjan kirjoittaminen on silti jumittanut vuosikausia. Tsemppiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

rmpm kirjoitti:
Zorba the Greek kirjoitti:
Montako lyöntiä tulee minuutissa "silmäpelillä"?

Rähmättömillä silmillä ja jumittelemattomalla Windowsilla n. 150.

Oho. Aika paljo.

Miten se "ottaa" kirjaimen. Pitaako rapsayttaa vai miten?

rmpm
Seuraa 
Viestejä205

rmpm kirjoitti:
Montako lyöntiä tulee minuutissa "silmäpelillä"?

Rähmättömillä silmillä ja jumittelemattomalla Windowsilla n. 150.

Oho. Aika paljo.

Miten se "ottaa" kirjaimen. Pitaako rapsayttaa vai miten?

Katseen pysäytys riittää. Olen säätänyt ajaksi 0.2 sekuntia. Silmät pelaisivat nopeamminkin mutta tietokoneesta loppuu vääntö.

rmpm
Seuraa 
Viestejä205

Tobii PCEyeGo. Ensimmäinen näistä. Minulta meni kädet 5 sitten ja sain sairaalan kautta käyttööni. Parin tonnin pulikka. Olen myöhemmin hankkinut itse varalaitteeksi satasen Tobii EyeXän. Rauta on siinä jopa parempi mutta kirjoitussoftana kankea Optikey. Sillä hyvä jos merkin saan sekunnissa.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1760

Aika hyvä laite on, kun kirjoittaminen sujuu sujuvasti ja pystyy tekemään vaikka nettisivujakin.

Olisiko jotain laitteita vielä keksimättä, jotka voisivat helpottaa asioita?

Joku nykyiseen laitteeseen yhdistetty hälytin olisi ainakin hyvä olla, millä voisi ilmoittaa hoitajalle, että lukee viestisi näytöltä.

Onko siinä toimintoa, millä saa laitteen esimerkiksi piippaamaan tai mielummin puhumaan ja kertomaan jostain ongelmasta?

Jos ei ole, sellaista olisi hyvä ehdottaa laitteen valmistajalle, tai väsätä toiminnon itse, jos se on mahdollista ko. laitteeseen.

Iltalehdessä oli tuore artikkeli aiheesta,

"Jatkuvan hoitajarumban vuoksi yhden vuoden aikana neljästi tajuntansa menettänyt Riku Mattila kirjoitti romaanin silmänseurantalaitteen avulla."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201808212201150466_we.shtml

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat