Seuraa 
Viestejä1033

Tämä vielä puuttuu:

https://tekniikanmaailma.fi/onko-tassa-maailman-kallein-kirja-kaikki-mit...

No, on aito Ferrari Scuderia-paita, on aito Ferrari-lompakko (Ferrarin punainen logolla, of course) Milanon Ferrari-myymälästä hankittuna, tosin Ferrari vielä puuttuu. Porsche oli kerran, 50-vuotis-syntymäpäivälahja itselle.

Jotkut vaihtavat vaimoa 50-vuotispäiväksi, minä ostin Porschen. "Ja ehtiihän sen vaimon vaihtaa myöhemminkin",sanoi naapurifirman dirikka Porscheani ihaillessaan.

Sivut

Kommentit (121)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11625

Kieltämättä hyvin varusteltu yksilö. Mietityttää vaan, että mahtaako tuo kestää pidempää rajua käyttöä? Jos 50-vuotislahjaksikin moisen hankkisi, niin pitää varautua ainakin 30 vuoden käyttöikään, mutta epäilen tuotteen kestävyyttä. Taitaa olla melkein loppuun käytetty jo valmiiksi. Ettei pääsisi ilmat pihalle muutamassa vuodessa. Saako vaihtotakuuta? Kattaako takuu esim. väljistymisen? Paljonko on ilmainen kokeilu- ja palautusaika? Akustisesti sensitiivinä haluaisin lisäksi näytteen käyntiäänestä. En siedä mm. Maiskutusta tai ähkimistä.

-Maija-
Seuraa 
Viestejä1236

Hannukulta, ei vielä lähelläkään kalleinta.

Tässä kahdeksan kalliimpaa!

http://mentalfloss.com/article/50220/8-rare-books-cost-fortune

Mä ottaisin noista ton Leonardo da Vincin Codex Leicesterin, taskurahoillahan tuo saisi... vain $30.8 miljoonaa, jos Bill nyt haluais sen myydä.

Kallein on Tomas Alexander Hartmannin The Task 153 miljoonaa Euroa.

Kuten Hannu tiedät: ei hullu ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

-Pörrätäänkö?

apassi
Seuraa 
Viestejä987

Thor Hammer kirjoitti:
Jotkut vaihtavat vaimoa 50-vuotispäiväksi, minä ostin Porschen. "Ja ehtiihän sen vaimon vaihtaa myöhemminkin",sanoi naapurifirman dirikka Porscheani ihaillessaan.

Mikä on koko totuus porchesta?

Käytetyn 914:n saa parilla tonnilla.

Kohtuu uuden boxterin  parilla kympillä, johon luulisi 50 vuotiaalla olevan jo rahaa jos on töissä käynyt, ja pistänyt sukan varteen.

Uusi 911 on sit jo vähän kalliimpi sijoitus.

Farkku panamera olis mun porche valinta, jos haluaisin törsätä autoon, mutta tällä hetkellä olen ollut erittäin tyytyväinen 7:n hengen volkswagen sharaniin, jo 1.5 vuotta. Näin pitkää en ole kai koskaan yhtä autoa omistanut. Mahtuu ongelmitta vaimo, tenava ja roinat kyytiin.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1772

Olen kateellinen hannulle, koska sillä on automerkin logolla varustettu tee-paita, nasan pussukka ja muuta rekvisiittaa, jolla voi antaa itsestään sellaisen kuvan, että omistaa hienon auton ja on rakettitieteentohtori.

Tällaiseen krääsään verhoutuminen ei ole ollenkaan lapsellista, täytyy alkaa säästämään että saan ostettua samanlaisen varustuksen itsellenikin.

apassi
Seuraa 
Viestejä987

Tokilogi kirjoitti:
Olen kateellinen hannulle, koska sillä on automerkin logolla varustettu tee-paita, nasan pussukka ja muuta rekvisiittaa, jolla voi antaa itsestään sellaisen kuvan, että omistaa hienon auton ja on rakettitieteentohtori.

Tällaiseen krääsään verhoutuminen ei ole ollenkaan lapsellista, täytyy alkaa säästämään että saan ostettua samanlaisen varustuksen itsellenikin.

Lisäksi tarviit vähintään yhden vituiks menneen miljoonabisneksen, minkä mieluiten verottaja tuhonnut, ihan vaan pienyrittäjitä kiusatakseen.

Lisäksi jos olet vähän nuorekkaampaa sukupolvea, tuohon voisi yhdistää jonkun trendikkään lifestaile blogin ja ulosottomerkinnän.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Mahtaako tohtorilla olla jo tukevasti Maan ja taivaan välillä leijuvat kengät?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

apassi kirjoitti:

Saahan noita vanhoja ökyautoja halvalla, mutta tuollaisen kulussa pitäminen maksaa mansikoita. Ja on myös epäkäytännöllistä, jos auto on pari kuukautta pois ajosta, kun tilaillaan osia toiselta puolen maailmaa. Harrasteautona se voi toimia, käyttöautona ei.

apassi
Seuraa 
Viestejä987

Neutroni kirjoitti:
apassi kirjoitti:

Saahan noita vanhoja ökyautoja halvalla, mutta tuollaisen kulussa pitäminen maksaa mansikoita. Ja on myös epäkäytännöllistä, jos auto on pari kuukautta pois ajosta, kun tilaillaan osia toiselta puolen maailmaa. Harrasteautona se voi toimia, käyttöautona ei.

Auton pelkkä liikennevakuutus on sen verran tyyris, että ihan mitään halvinta parin tonnin koslaa ei kannata pitää edes harrastevehkeenä, kun parissa vuodessa vakuutus on maksanut auton hankintahinnan, jos sillä muutaman kerran vuodessa ajelee.

Voihan sitä sitten pelailla LKP:llä ja LKO:lla, mutta on siinäkin oma shownsa ja kulunsa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11451

apassi kirjoitti:
Thor Hammer kirjoitti:

Kohtuu uuden boxterin  parilla kympillä, johon luulisi 50 vuotiaalla olevan jo rahaa jos on töissä käynyt, ja pistänyt sukan varteen.

Farkku panamera olis mun porche valinta, jos haluaisin törsätä autoon, mutta tällä hetkellä olen ollut erittäin tyytyväinen 7:n hengen volkswagen sharaniin, jo 1.5 vuotta. Näin pitkää en ole kai koskaan yhtä autoa omistanut. Mahtuu ongelmitta vaimo, tenava ja roinat kyytiin.

Korjataan nyt kumminkin hiukan, eli 914 ei saa ihan ”parilla tonnilla”, ellei sitten ole ihan nk. basket casesta kysymys, jonka lisäksi jo tuiki harvinaisia, vaan tarkoitit ehkä Porsche 924?

apassi
Seuraa 
Viestejä987

Brainwashed kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Thor Hammer kirjoitti:

Korjataan nyt kumminkin hiukan, eli 914 ei saa ihan ”parilla tonnilla”, ellei sitten ole ihan nk. basket casesta kysymys, jonka lisäksi jo tuiki harvinaisia, vaan tarkoitit ehkä Porsche 924?

Kyllä, olet oikeassa. Tarkoitin 924:ää.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10475

Jos nasan fanny bag löytyy, niin silloin todella on jo kaikkea!

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

jussipussi
Seuraa 
Viestejä46301

Thor Hammer kirjoitti:
Tämä vielä puuttuu:

https://tekniikanmaailma.fi/onko-tassa-maailman-kallein-kirja-kaikki-mit...

No, on aito Ferrari Scuderia-paita, on aito Ferrari-lompakko (Ferrarin punainen logolla, of course) Milanon Ferrari-myymälästä hankittuna, tosin Ferrari vielä puuttuu. Porsche oli kerran, 50-vuotis-syntymäpäivälahja itselle.

Miksi kerrot nimimerkin takana piilotellen kuvassa olevan henkilön yksityisasioista?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat