Seuraa 
Viestejä1784

Kukaan ei tiedä tarkalleen toisesta ihmisestä millainen tämä on. Toisaalta kukaan ei objektiivisesti tiedä itsestään millainen on. Maksimaalisen subjektiivisuuden vuoksi se on mahdotonta. Itsestä luullaan ja oletetaan kyllä pakosti jotain, joka sitten vaihtelevalla tarkkuudella pitää paikkansa.

Niinpä kysynkin, että millainen luulet olevasi?

Vastaan omalta osalta. Luulen olevani introvertti, analyyttinen ja harkitseva.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Sivut

Kommentit (83)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10262

Minä tiedän tarkalleen millainen olen. Osaan katsoa ulkoa itseäni. Päihteet ei tuossa hommassa haittaa.  ;)

Olen levoton, ärsyttävä, älykäs, vastuuton ja vastustamaton. =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

apassi
Seuraa 
Viestejä975

Luulen olevani sosiaalinen introvertti.

Onnistumisen tunne tulee kaikenlaisesta tekemisestä ja siinä onnistumisessa, kun itse näkee oman tekemisen jäljen, ja laatu on riittävää. Tai että oppii ja tajuaa jonkun uuden asian.

Toisaalta olen sosiaalinen, kaipaan ihmisten seuraa ja jonkunlaisia keskusteluja, mutta niissä keskusteluissa ei taas keskustella niistä asioista, joista saan onnistumisen tunnetta.

Enemmän tykkään jutella muiden tekemisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784

wisti kirjoitti:
Ihminen on sitä, mitä hän luulottelee olevansa. Olepa siis tarkkana, mitä luulottelet olevasi.

Olet asian ytimessä.

Luulen olevani viisaampi kuin monet muut täällä.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10262

Anomalia++ kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Ihminen on sitä, mitä hän luulottelee olevansa. Olepa siis tarkkana, mitä luulottelet olevasi.

Olet asian ytimessä.

Luulen olevani viisaampi kuin monet muut täällä.

En pidä itseäni viisaana. Oikeastaan minulla on miljoonia bittejä dataa todistamassa viisauden puutettani. Älyni sen sijaan on lähes jumalainen ja muistini on käytännössä täydellinen.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10262

MooM kirjoitti:
Luulin tietäväni aika hyvin, mutta nyt iski karmea epäilys, että olen sittenkin hönö pervo.

Yliketjullinen itseironia ei viittaisi siihen vaihtoehtoon...

Gemini
Seuraa 
Viestejä1831

Konsta Pylkkäsen sanonta "Tässä avaruudessa ihmisellä on kusiaisen valtuudet" on tullut silloin tällöin elämässä mieleen. Aiemmin olin kiinnostunut tieteestä ja tekniikasta, tai ehkä se oli pakoa paskafiiliksistä, mutta nykyään noi pysyy poissa kun muistaa juoda tarpeeksi. Turhat kuvitelmat ovat kyllä  kuihtuneet pois tähän mennessä.

Identtisillä kaksosilla on varmaan erityislaatuinen suhde itseensä ns. ulkoapäin, jos varttuvat yhdessä. Samaan voi päästä lähinnä näyttelijät. Tulipahan mieleen.

-Maija-
Seuraa 
Viestejä1207

Mä oon leppis!

Repikääs siitä.

Mäoon ihanan pieni ja mä tykkään kaikista ja kaikesta.

Voisitte kaikki ottaa meistä leppiksistä esimerkkiä. Ei se laatu, vaan se määrä. vai mitenkäs päin se nyt menikään!

Mä rakstan teitä kaikkeja.

-Pörrätäänkö?

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Eilen olin iloinen kun sain selittää pojalle Buddhapatsaan "kuukuviossa" olevan kahden naisen merkityksen. Kerroin sen tarinan ja oman tulkintani kuinka nuo kaksi naista ovat olleet Buddhan mielen kamppailu. Sitten ostettiin kaks ämpärillistä kalanruokaa ja syötetttiin kaloja. Helvetinmoisia vonkaleita, kaks isoo kipikonnaa myöskin ja valtavia kissakaloja.

Luulen ... että mulla kesti aikansa, mut lopulta tajusin että elämän onni on pienissä arkipäiväisissä asioissa ja siinä kuinka niitä katsoo.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat