Seuraa 
Viestejä73

Olen 60 v mies. .Olen huolissani verenpaineistani. Joka ruokaan 1 ruokalusikasta voita. Tupakkaa menee aski päivässä. Vihanneksia melkein pakosta. Punaista lihaa päivittäin. Maitoa litra ja kaljaa pari. Nyt kävin ajokorttipakollisissa. Verenpaine 120/71. Alapaine huolettaa eli onko liian matala.

Kommentit (10)

ahkera kalat
Seuraa 
Viestejä1511

Sun täytyy tietää mistä se verenpaine johtuu. Ehkä insuliiniresistanssi jos noudat tyypillistä länsimaista ruokavaliota. Kaliumin puutostila nyt ainakin jos et kasviksia syö meinaan sitä tarvitaan vähän perkeleesti. Kokeilisin seuraavia muuveja. Paljon hyvälaatuista lihaa kalaa ja rasvaa ja hiilarit helvettiin. Vihreät tehosekoittimen ja smoothiena naamariin jos ei muuten uppoa. Ajallisesti rajoitettu syöminen on luultavasti parasta mitä voit terveydelle ei tehdä. Eli päivän safkat namaan neljän tunnin aikaikkunassa ja sitten 20 tuntia syömättä tai jos vaikealta tuntuu aluksi Max 16/8 jaolla niin saadaan ne iinsuliinit alaspäin.Tupakan ja kaljan korvaat kotikasvatetulla kannabiksella jos et muuten tule ilman toimeen. Tässä vielä Dr. Bergin vinkkejä verenpaineeseen.
https://youtu.be/aOki0gdP_Ps

https://youtu.be/MFmjLloYN7A

Situation: You're in danger of living a life so soft and comfortable, that you will die without ever realizing your true potential.
-David Goggins

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1772

Sudenjälki kirjoitti:
Olen 60 v mies. .Olen huolissani verenpaineistani. Joka ruokaan 1 ruokalusikasta voita. Tupakkaa menee aski päivässä. Vihanneksia melkein pakosta. Punaista lihaa päivittäin. Maitoa litra ja kaljaa pari. Nyt kävin ajokorttipakollisissa. Verenpaine 120/71. Alapaine huolettaa eli onko liian matala.

Ei ole liian matala, vaan erittäin ok, kuin myös yläpaine.

Jos joku ehdottaa että on hyvä olla 20 tuntia päivässä syömättä, kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen muuhunkin, mitä kertoo hän.

Punaisen lihan rasvan määrää voi rajoittaa keittämällä esim. jauhelihan, rasvat nousee veden pinnalle.

Eläinrasva sisältää ympäristömyrkkyjä, mitkä kerääntyy elimistöön ja aiheuttaa mm. diabetestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Gemini
Seuraa 
Viestejä1831

Sudenjälki kirjoitti:
Olen 60 v mies. .Olen huolissani verenpaineistani. Joka ruokaan 1 ruokalusikasta voita. Tupakkaa menee aski päivässä. Vihanneksia melkein pakosta. Punaista lihaa päivittäin. Maitoa litra ja kaljaa pari. Nyt kävin ajokorttipakollisissa. Verenpaine 120/71. Alapaine huolettaa eli onko liian matala.

Tuo kaljan vähyys mulla eniten huolettaa...kaikki muu vaikuttaa olevan  kohdallaan. 

Gemini
Seuraa 
Viestejä1831

Ja lopeta noi kasvikset, tai vähennä ainakin rutkasti. Elämänlaatu paranee huomattavasti, kun ei tarvitse väkisin tunkea kaiken maailman vemmelsäärten heiniä turpaansa jonkun saatanan tiukka-perse-hössöttäjä-metoo-ravintoterappeuttajan aivopesemänä.  Kuuntele Metallicaa, varsinkin Master of Puppets-levyä syödessäsi. Painetta ja paineen vaihtelua pitää olla; se on merkki että sydän vielä lyö.

Gemini
Seuraa 
Viestejä1831

ahkera kalat kirjoitti:
Sun täytyy tietää mistä se verenpaine johtuu. Ehkä insuliiniresistanssi jos noudat tyypillistä länsimaista ruokavaliota. Kaliumin puutostila nyt ainakin jos et kasviksia syö meinaan sitä tarvitaan vähän perkeleesti. Kokeilisin seuraavia muuveja. Paljon hyvälaatuista lihaa kalaa ja rasvaa ja hiilarit helvettiin. Vihreät tehosekoittimen ja smoothiena naamariin jos ei muuten uppoa. Ajallisesti rajoitettu syöminen on luultavasti parasta mitä voit terveydelle ei tehdä. Eli päivän safkat namaan neljän tunnin aikaikkunassa ja sitten 20 tuntia syömättä tai jos vaikealta tuntuu aluksi Max 16/8 jaolla niin saadaan ne iinsuliinit alaspäin.Tupakan ja kaljan korvaat kotikasvatetulla kannabiksella jos et muuten tule ilman toimeen. Tässä vielä Dr. Bergin vinkkejä verenpaineeseen.
https://youtu.be/aOki0gdP_Ps

https://youtu.be/MFmjLloYN7A[/quote]

No sen pumppu lyö, johtusko siitä häh! Ja tuollahan on hyvät arvot ("hyvät" geenit). Wittu mä oon oikeesti vähän kade.

ahkera kalat
Seuraa 
Viestejä1511

Tokilogi kirjoitti:
Sudenjälki kirjoitti:
Olen 60 v mies. .Olen huolissani verenpaineistani. Joka ruokaan 1 ruokalusikasta voita. Tupakkaa menee aski päivässä. Vihanneksia melkein pakosta. Punaista lihaa päivittäin. Maitoa litra ja kaljaa pari. Nyt kävin ajokorttipakollisissa. Verenpaine 120/71. Alapaine huolettaa eli onko liian matala.

Ei ole liian matala, vaan erittäin ok, kuin myös yläpaine.

Jos joku ehdottaa että on hyvä olla 20 tuntia päivässä syömättä, kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen muuhunkin, mitä kertoo hän.

Punaisen lihan rasvan määrää voi rajoittaa keittämällä esim. jauhelihan, rasvat nousee veden pinnalle.

Eläinrasva sisältää ympäristömyrkkyjä, mitkä kerääntyy elimistöön ja aiheuttaa mm. diabetestä.

Sinulla on ilmeisesti jotain tietoa aikaikkunasyömisen huonoista puolista niin laitatko linkkejä tulemaan.
Tässä jotain positiivisia vaikutuksia mitä on tutkimuksissa löydetty.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5388543/
https://www.healthline.com/nutrition/10-health-benefits-of-intermittent-...

Situation: You're in danger of living a life so soft and comfortable, that you will die without ever realizing your true potential.
-David Goggins

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1772

ahkera kalat kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti jotain tietoa aikaikkunasyömisen huonoista puolista niin laitatko linkkejä tulemaan.

Luuletko että joku haluaa nähdä nälkää koko elämänsä?

Vähäkalorinen ruokavalio on tietysti terveellinen, mutta kannattaa syödä pieniä annoksia muutaman tunnin välein, eikä ahmia mahaa täyteen kerran päivässä.

Jatkuva nälkä vaikuttaa mm. pään toimintaan ja esimerkiksi ärsyyntyy helposti.

Elämän pituuteen tuskin on suurta vaikutusta sillä, syökö ruoat kerralla vai vähitellen päivän aikana, mutta elämänlaatua jatkuva nälkä heikentää varmasti.

Vierailija

ahkera kalat kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
Sudenjälki kirjoitti:
Olen 60 v mies. .Olen huolissani verenpaineistani. Joka ruokaan 1 ruokalusikasta voita. Tupakkaa menee aski päivässä. Vihanneksia melkein pakosta. Punaista lihaa päivittäin. Maitoa litra ja kaljaa pari. Nyt kävin ajokorttipakollisissa. Verenpaine 120/71. Alapaine huolettaa eli onko liian matala.

Ei ole liian matala, vaan erittäin ok, kuin myös yläpaine.

Jos joku ehdottaa että on hyvä olla 20 tuntia päivässä syömättä, kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen muuhunkin, mitä kertoo hän.

Punaisen lihan rasvan määrää voi rajoittaa keittämällä esim. jauhelihan, rasvat nousee veden pinnalle.

Eläinrasva sisältää ympäristömyrkkyjä, mitkä kerääntyy elimistöön ja aiheuttaa mm. diabetestä.

Sinulla on ilmeisesti jotain tietoa aikaikkunasyömisen huonoista puolista niin laitatko linkkejä tulemaan.
Tässä jotain positiivisia vaikutuksia mitä on tutkimuksissa löydetty.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5388543/
https://www.healthline.com/nutrition/10-health-benefits-of-intermittent-...

No huhhuh mitä paskaa. Healthlinea en nyt viitsi edes klikata, mutta mitä helvettiä tää nyt on?

Life forms on our planet have evolved under the strong influence of a daily light/dark cycle. Sunlight being the primary source of energy for photosynthesis, the daily production of photosynthetic biomass has a predictable diurnal rhythm. The daily cyclical production of photosynthesized chemical energy is at the base of the food chain. Daily changes in light and darkness result in diurnal rhythms in other environmental parameters such as temperature and humidity. Such a predictable and robust daily rhythm in food availability and environmental factors has led to the evolution of a ~24 h internal timing mechanism or circadian rhythm to enable organisms to anticipate daily changes and to optimize fitness.

Jaahas. Eli siis evoluutio on kaikessa viisaudessaan järjestänyt kaikki ihan helvetin optimaalisesti? Otetaan vaikka tuo biologinen kello. Tämänhetkisen tiedon mukaan niitä on kaksi. Toista säätelee ravinnonsaanti, toista valo. Eli pimeällä väsyttää, mutta vain jos on saanut syödäkseen, eli eliöt suurelta osin menevät vain täydellä vatsalla nukkumaan, joten se siitä hypoteesista, jota tuputetaan faktana.

Vierailija

Siihen päälle sitten suoliston mikrobit, joita ei voisi vähempää kiinnostaa ihmisen päivärytmit. Ja niitähän riittää. Se on hyvä sanoa sienille ja bakteereille että nyt sitten pidetään nälkälakkoa, kun sellainen mikroskooppinen olio vaatii vähän eri frekvenssillä ravintoa kuin satakiloinen hyllyvä läskikasa.

Vaikkapa polyfeenisen candidan tapauksessa jonkin aikaa annetaan enemmän sokeria kun kroppa tarvitsee ja hiiva kukkii, kun taas lopun aikaa se sitten on toisessa muodossaan infektoimassa kudoksia.

Sama pätee useisiin bakteereihin. 

Se nyt ole mikään ihme että sokeriaineenvaihdunta paranee vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.

Vierailija

Pienet annoskoot ja säännöllinen ruokailu käytännössä takaa monipuolisen ruokavalion ja on sen takia kaikista paras vaihtoehto. Sitä kun ei jaksa syödä makaronilaatikkoa viittä kertaa päivässä, mutta kerralla toki on helppo ahmia nälkäänsä vaikka koko vuoan. Eka tarjoaa sen tutkimuksessa mainitun paratiisin jossa on hyvä olla, kun taas tokassa aggressiivisimmat kannat pärjäävät paremmin kuin hyvin, toisten kuihtuessa pois.

Ja näitä tapauksia voidaan hoitaa ulosteensiirrolla. Siis näitä makaronilaatikkotapauksia. Siinä ei enää vuosikymmenien mässäilyn jälkeen enää ruokavaliolla saavuteta järin nopeita tuloksia, ainakaan jos ei satu harrastamaan koprofiliaa vegaanin kanssa.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat