Seuraa 
Viestejä2900

Vankytysketjusta?
Oli vasta hyvalla alulla ja juuri paasemassa aiheeseen.

Sivut

Kommentit (65)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
asdf
Seuraa 
Viestejä12086

Ihmetyttää kanssa. Kävi mielessä, voiko johtua minusta, koska se katosi minun viestini jälkeen ja luultavasti kukaan ei sen jälkeen ehtinyt kirjoittaa. Viestini jäi siis ketjun viimeiseksi, mutta kyllä se melko asiallinen oli. Tiivistettynä kerroin, että vänkääminen on typerää, mutta vänkkäys hienoa.

MooM
Seuraa 
Viestejä8021

Zorba the Greek kirjoitti:
Veikkaan etta oli joku muu syy. Esim, se kun eras herrasmies tuli ohjeistamaan kenen kanssai sinun EI tulisi "seurustella"...

Saahan sitä neuvoa. Me mummot ollaan vaan joskus vähän kurittomia.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10475

MooM kirjoitti:
Nauratti vaan mielikuva minijessestä virpomassa laiheliinejaan. Tuoreeks terveeks 😂

Tulevaks vuodeks.

Termin on lanseerannut joku bb-jäbä tai vastaava. Tai siis minä kuulin ekaa kertaa sitä kautta ehkä 15v sitten.

Jostain syystä tykästyin termiin.
Minä en ainakaan ole painellut vasikointinappeja... :)

Minusta yksin virvotaan ja jos joku auttaa niin on varpu, jota käytetään kaivonkatsontaan. Testaahan typsykkä varvullani kohtaa kaivolle!

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

asdf kirjoitti:
Ihmetyttää kanssa. Kävi mielessä, voiko johtua minusta, koska se katosi minun viestini jälkeen ja luultavasti kukaan ei sen jälkeen ehtinyt kirjoittaa. Viestini jäi siis ketjun viimeiseksi, mutta kyllä se melko asiallinen oli. Tiivistettynä kerroin, että vänkääminen on typerää, mutta vänkkäys hienoa.

Ma kyl kommentoin sun viestia viela, mut silloin oli jo punasella.
Modet toimii viivella. Jos joku painaa nappia niin aikansa se kuitenki ottaa.

Ite veikkaan kiusantekoa tai sitten yhden herrasmiehen asentteellisen ilmaisun vaikutusta moderoinnissa keskustelun suuntaan ennakoivasti.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

MooM kirjoitti:
Veikkaan etta oli joku muu syy. Esim, se kun eras herrasmies tuli ohjeistamaan kenen kanssai sinun EI tulisi "seurustella"...

Vaha kyl harmittaa sen ketjun katoominen, koska Absurdi ekan keraan elamansa aikana siina antoi julkiseti periksi palstalla.

wisti
Seuraa 
Viestejä14577

No älähän nyt. Tuskinpa minun viatonta vitsailuani kovin vakavasti kukaan otti. Se oli h u u m o r i a.

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784

MooM kirjoitti:

Vaha kyl harmittaa sen ketjun katoominen, koska Absurdi ekan keraan elamansa aikana siina antoi julkiseti periksi palstalla.

Etkö huomaa yhteyttä katoamiseen? Mainitsemastasi asiasta ei ole enää todisteita, paitsi erään henkilön tekemä kuvakaappaus.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Anomalia++ kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Etkö huomaa yhteyttä katoamiseen? Mainitsemastasi asiasta ei ole enää todisteita, paitsi erään henkilön tekemä kuvakaappaus.

Kuka teki kuvakaappauksen?

Mulla kylla nakyy ketju viela.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat