Seuraa 
Viestejä2900

"Miehet" olis parempi kirjottaa "mihet".
Nopeempi ja aivot ohjaa sen joka kerta noin. Joudun aina korjaamaan.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä21814

Ei jumalauta honda rebeliä ja hapsutakkia! Joku V koneellinen katuenska tai yksmukinen bemu, näppäriä , ketteriä mut vääntöä löytyy.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Keijona kirjoitti:
Ei jumalauta honda rebeliä ja hapsutakkia! Joku V koneellinen katuenska tai yksmukinen bemu, näppäriä , ketteriä mut vääntöä löytyy.

Noi laitteet kestaa ja on luotettavia.

En jaksa renkata eika oo mielenkiitoa siihen rassaamiseen.

molaine
Seuraa 
Viestejä3460

Zorba the Greek kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Vasemmalla

Aihehan on "miten olis parempi".

Mika vasemmalla on parempi?

Taas hävisi kommentti johonkin. Uudestaan.

Vasemmalla = vasemmassa lahkeessa. 

Röh

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

[quote=molaine]Ja kyllä DL on vähemmän homo kuin Rebel :). [/quote

Mika on DL?

Ma oon kokematonon motoristi.

Ajanu vaan skoottereita 110cc viimeset kymmenen vuotta.

Ei mitaan hirveeta tykkia kannata ostaa, mut ei ehka semmostakaan mihin kohta kyllastyy.

Siks toi 600cc luokka puhuttelee.

Adventure tyyli sopii mulle muutenki kun autoki on semmonen.

molaine
Seuraa 
Viestejä3460

Ok, tuo adventure-pyörän kuva lienee 650cc Suzuki DL:stä, joka on jonkinmoinen klassikko. Ei itselläkään ole kuin joskus aikoinaan ollut piikkiskootteri, mutta kyllä mä tommosen valitsisin ennen customia, jos ei harrikkaa halua. Luulisi, että sielläpäin löytyisi mielenkiintoisia reittejäkin pyörälle, jolla voi ajaa muutakin kuin suoraa asfalttia.

Röh

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

molaine kirjoitti:
Ok, tuo adventure-pyörän kuva lienee 650cc Suzuki DL:stä, joka on jonkinmoinen klassikko. Ei itselläkään ole kuin joskus aikoinaan ollut piikkiskootteri, mutta kyllä mä tommosen valitsisin ennen customia, jos ei harrikkaa halua. Luulisi, että sielläpäin löytyisi mielenkiintoisia reittejäkin pyörälle, jolla voi ajaa muutakin kuin suoraa asfalttia.

Kuva on Suzuki  V-Strom 650 XT adventure pyorasta.

On hyvia vuoristoreitteja taalla myos.

molaine
Seuraa 
Viestejä3460

Zorba the Greek kirjoitti:
molaine kirjoitti:

Kuva on Suzuki  V-Strom 650 XT adventure pyorasta.

On hyvia vuoristoreitteja taalla myos.

Joo google kertoi että DL. Mutta itse asiassa mielessä oli Suzuki DR Big, joka taisi taannoin olla peräti yksipyttyinen 800 kuutioinen. Varmaan kivoja pelejä ja luulisi, että 66 hp riittää ihan mainiosti. Saman verran taitaa olla vaimon autossa. 

Röh

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat