Seuraa 
Viestejä73

Tupakan hinta.nousee taas. Siksi ajattelin vaihtaa sen kannabiksen. Tuleeko minkä verran säästöä.

Sivut

Kommentit (20)

asdf
Seuraa 
Viestejä12084

Riippuu varmaan, mistä ostat. Tutustu oikeisiin tyyppeihin, niin saat ilmaiseksi. Mulla tän hetken katuhinnoista ole tietoa.
Tossa on vaan se harmi, että kovin helposti et voi työpaikan röökipaikalla pistää jointiksi. Etkä hoitaa töitä ihan samalla teholla sen tupakkitauon jälkeen.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Sudenjälki kirjoitti:
Tupakan hinta.nousee taas. Siksi ajattelin vaihtaa sen kannabiksen. Tuleeko minkä verran säästöä.

Kai sitä samalla vaivalla kasvattaa kessua kuin hamppua ja säästyy riskilta hankaluuksista virkavallan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä3578
Seuraa 
Viestejä92

Esimerkillistä toimintaa. tilaa netistä siemenet , lämpölamppu,ph mittari ajastin, vähän ilmastointi kikkailua, ja kasvatus teltta. Tämän jälkeen päätät vesi vai multa viljely. vesiviljelyllä nopeampi satoja multiin pistämällä stydinpää. Tämän kaiken opin sivusta seuraamalla kun kaveri googletteli. Itselleni ei sovi. Muista vielä kiinnijäädessä (joku huoltomies käy kuitenkin tekemässä iv mittauksia) poliisi kuivattaa yhden kasvin sadon ja kertoo kasvien määrällä. Alle kymmenen kasvia niin sakoilla selviää. Perskele kasvattaakohan kukaan koka pensaita. lehtiä aamulla poskeen kaffeet ja uuteen päivään.

Vierailija

Se se vasta jännä projekti olisi että kasvattelisi himassa jotain etelä-amerikan psykedeelistä köynnöstä ja välillä sitten köynnöstä mässyteltyään ihmettelisi puiden latvoissa näkyviä juttuja kuin viidakon jaguaari konsanaan.

Presidentti
Seuraa 
Viestejä122

Neutroni kirjoitti:
Sudenjälki kirjoitti:

Kai sitä samalla vaivalla kasvattaa kessua kuin hamppua ja säästyy riskilta hankaluuksista virkavallan kanssa.

Ei nämä kaksi ole, toisiaan korvaavia nautintoaineita, en käytä kumpaakaan, ja voin sanoa ettei ole ollut mitään haittavaikutuksia.

Hyvin pärjää ilmankin, valinta tosin on sinun, jokainen paistakoon "makkaransa " mieleisekseen.

Maailma hukkuu paskaan.

QS
Seuraa 
Viestejä5288

Hanki ainaski hyvä diileri tai viljele itse, kuten jenkit oppivat:

Yli 40 ihmistä tuupertui joukko­yli­annostuksen takia Yhdysvalloissa, eikä kerta ollut ensimmäinen – taustalla vaaralliset synteettiset kannabioidit

"... Viikonloppuna Connecticutissa keinotekoista kannabista oli lisäksi jatkettu fentanyylillä, joka on erittäin vahva opiaatti. ..."

"...Raportin mukaan huumeet, etenkin fentanyyli, tappavat ihmisiä jo enemmän kuin hiv, autokolarit tai tuliaseet. Fentanyylin kaltaiset synteettiset opioidit ovat 30–50 kertaa vahvempia kuin heroiini. Muutaman suolakiteen kokoinen annos riittää tappamaan..."

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005792787.html

.

Vierailija

Toisaalta jos ei aktiivisesti pidä turnauskuntoa yllä niin kyllä kalja+nuuska-yhdistelmästäkin aika tööt menee noin niinku vahvoilla nuuskan arvoilla. Yhtenä vkonloppuna tuli tavattua tuttuja ketkä käyneet laivareissulla.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Presidentti kirjoitti:
Ei nämä kaksi ole, toisiaan korvaavia nautintoaineita, en käytä kumpaakaan, ja voin sanoa ettei ole ollut mitään haittavaikutuksia.

Joo, ei sitä varmaan presidentiksi pääsisikään, jos ei olisi täydellinen. Minäkin kasvatan vain vihanneksia. Mutta aloittaja ei ilmeisesti ollut aikeissa alkaa herra täydelliseksi ja olen varma, että hänelle on jankutettu jo ainakin 7 miljoonaa kertaa, että niin olisi parempi.

Onko tupakan prosessoinnissa sätkiksi joku ongelma, kun niin harva sitä tekee, vai ovatko nykyihmiset vain liian laiskoja ja nortti halpaa? Kasvit käsittääkseni kasvavat ihan hyvin oikeissa oloissa. Minulla on joskus ollut kiertokiitäjän houkuttamiseksi Nicotiana alataa, mutta ne kuulemma saavat herkästi jonkun taudin, joka on chileille tappava, joten olen luopunut.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11625

Neutroni kirjoitti:
Presidentti kirjoitti:

Joo, ei sitä varmaan presidentiksi pääsisikään, jos ei olisi täydellinen. Minäkin kasvatan vain vihanneksia. Mutta aloittaja ei ilmeisesti ollut aikeissa alkaa herra täydelliseksi ja olen varma, että hänelle on jankutettu jo ainakin 7 miljoonaa kertaa, että niin olisi parempi.

Onko tupakan prosessoinnissa sätkiksi joku ongelma, kun niin harva sitä tekee, vai ovatko nykyihmiset vain liian laiskoja ja nortti halpaa? Kasvit käsittääkseni kasvavat ihan hyvin oikeissa oloissa. Minulla on joskus ollut kiertokiitäjän houkuttamiseksi Nicotiana alataa, mutta ne kuulemma saavat herkästi jonkun taudin, joka on chileille tappava, joten olen luopunut.

Et olisi kiinnostunut esimerkiksi kirpoista, rapsikuoriaisista tai gammayökkösistä? Minulla olisi pari vinkkiä.

Nimim. n. 5 ha rapsia jalostettu trendikkääksi hyönteisproteiiniksi. Saatan alkaa kasvattaa huumekannabista, jos tämä meno jatkuu vielä vuodenkin. 

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

Käyttäjä3578 kirjoitti:
Muista vielä kiinnijäädessä (joku huoltomies käy kuitenkin tekemässä iv mittauksia) poliisi kuivattaa yhden kasvin sadon ja kertoo kasvien määrällä. Alle kymmenen kasvia niin sakoilla selviää. Perskele kasvattaakohan kukaan koka pensaita. lehtiä aamulla poskeen kaffeet ja uuteen päivään.

Kun tekee homman tarpeeks stealthisti ei haittaa vaikka huoltomies tai poliisi seisois vieressä.

Tiivis kaappi, kaappiin ionisaattori ja ilmanvaihto aktiivihiilisuodattimen läpi. Ulospäin täysin hajuton läpi kukituksen. Kaapin ulkonäkö sellaseks ettei herätä epäilyksiä. Pitää olla niin tiivis et valo pysyy sisällä, päälle vaikka jotain vilttiä.
Kerran kasvattanu scrog verkkoon 2 kasvia vahvinta lajiketta mihin sai siemeniä tilattua ja se sato riitti pakastettuna yli 5vuotta. Ei kannata ahnehtia määrillä. Nykyään ei jaksa kun netistä saa tilattuu erilaisia premium lajikkeita postiluukkuun.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

En kyllä ymmärrä miten noi kaks substanssia liittyy toisiinsa ja miten se röökinpoltto siinä muka jäis. Lopputulos on se et hiisaat molempia.

Kannattaa mieluummin hommata sähkötupakka ja hakee nikotiininesteet Tallinnasta, käytännössä ilmasta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Ab Surd Oy kirjoitti:
Et olisi kiinnostunut esimerkiksi kirpoista, rapsikuoriaisista tai gammayökkösistä? Minulla olisi pari vinkkiä.

Joku on jo vinkannut gammayökkösille, niitä pörrää pihalla päiväsaikaan enemmän kun olen koskaan nähnyt yöllä (joka on niden varsinaista lentoaikaa). Rapsikuoriaisiakin lienee naapurimaanviljelijöillä meidän kylän tarpeisiin.

Lainaus:
Nimim. n. 5 ha rapsia jalostettu trendikkääksi hyönteisproteiiniksi. Saatan alkaa kasvattaa huumekannabista, jos tämä meno jatkuu vielä vuodenkin. 

Auts, paska homma. Sitten vaan haavimaan gammayökkösiä ja myymään superfoodia.

Presidentti
Seuraa 
Viestejä122

Joopa joo sano rengit päissään..

Ihminen joka sekiottaa päänsä huumeilla, on vieraantunut elämäänsä, pitää saada joku tuska sisältään pois, ilkikurista on kuitenkin että tuska vaan lisääntyy,  joka kerta kun tulee paussi huumeen otossa.

Sillon tällön vinaa kohtuudella riittää aika monelle viihteen maksimoimiseen.

Maailma hukkuu paskaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat