Seuraa 
Viestejä17800

En yksin kykene, mutta joukolla kyllä.

https://www.lappeenranta.fi/fi/Palvelut/Rakentaminen-ja-maankaytto/Kaavo...

Olisko tuo hyvä paikka osoittaa joukkovoimamme ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (56)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17800

Zorba the Greek kirjoitti:
Saako noi vanhat purkaa vai pitääkö koloihin sovitella jotain koppeja?
Kiva miljööhän toi on noinkin.
Puusto on kivaa kaupungissa.

Tilaa asiakirjat ja kerro meille. Ole sihteeri.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17800

MooM kirjoitti:
miten ajattelit toteuttaa joukkoprojektin?

Varmaan eri tavoin kuin tähän astiset osallistumiseni...vain osallistumiseni Saksassa Ulmiin on toteutettu. Oulussa olin kunniamaininnalla kerran.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17800

Major_Breakthrough kirjoitti:
MooM kirjoitti:

Varmaan eri tavoin kuin tähän astiset osallistumiseni...vain osallistumiseni Saksassa Ulmiin on toteutettu. Oulussa olin kunniamaininnalla kerran.

Ai niin Suomen kallein asuntoalue Munkkisaarenranta on myös ideani pohjalta...tosin kisatyöni lyötiin mappi öö:hön ja pienoismalli tuhotttiin järjestäjien toimesta ( pienoismalli ).

- M. King Hubbert

MooM
Seuraa 
Viestejä8021

MooM kirjoitti:

Siinäpä oiva projektinhallintasuunnitelma!

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17800

Niin keskityn enemmän suunnitelman sisältöön kuin yksityiskohtiin.

Mutta ensin tietty karsin kaikki ei kynnelle kykenevät pois..jos on hyviä ideoita ja osaa piirtää voidaan muodostaa kinppa...jossa duunataan ehdotus.

Avoimena ei voi suunnitella koska kilpailusalaisuus täytyy säilyttää.

- M. King Hubbert

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Mutta ensin tietty karsin kaikki ei kynnelle kykenevät pois..jos on hyviä ideoita ja osaa piirtää voidaan muodostaa kinppa...jossa duunataan ehdotus.

Mä muuten osaan piirtää saatanan hyvin. Melkeen mitä vaan pystyn kopiomaan mallista niin että se näyttää mustavalkoselta valokuvalta.

Kaikki kämpät ja talot taikamaassa oon piirtäny ja suunitellu ite. Sisustussuunittelu ym.

Kyllä tohon vois jotain raapasta kun on selvää mitä saa purkaa tai hyödyntää. Sihteeriks en rupee mut tykkään kimpassa ideoida.

No, ne tarpeet...
Niistä pitäis lähtee ja sit jotain extraa ja yllättävää siihen päälle niin yleensä saa idean myytyä.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17800

Zorba the Greek kirjoitti:

Mä muuten osaan piirtää saatanan hyvin. Melkeen mitä vaan pystyn kopiomaan mallista niin että se näyttää mustavalkoselta valokuvalta.

Kaikki kämpät ja talot taikamaassa oon piirtäny ja suunitellu ite. Sisustussuunittelu ym.

Kyllä tohon vois jotain raapasta kun on selvää mitä saa purkaa tai hyödyntää. Sihteeriks en rupee mut tykkään kimpassa ideoida.

No, ne tarpeet...
Niistä pitäis lähtee ja sit jotain extraa ja yllättävää siihen päälle niin yleensä saa idean myytyä.

Toteutettavuus ja taloudellisuus näytti olevan yksi kriteeri.

- M. King Hubbert

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Ja taas mulla ainoot järkikommentit sinänsä ihan hyvään avaukseen.
Tietynlainen aivojumppa ja uuden tekeninen ja omasta piiristä poikkeava ajattelu avartaa.

Jos oikeesti oot lähössä tohon projektiin niin on kybällä mukana. Rahna ei oo mulle kovin tärkeetä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat