Seuraa 
Viestejä122

Dynacem murtolaasti murtaa betonia ja kiveä lähes äänettömästi, taitaa saada K-raudastakin.
Kuutamourakoinnissa lyömäyön tuote.

Maailma hukkuu paskaan.

Kommentit (6)

Goswell
Seuraa 
Viestejä12938

Presidentti kirjoitti:
Dynacem murtolaasti murtaa betonia ja kiveä lähes äänettömästi, taitaa saada K-raudastakin.
Kuutamourakoinnissa lyömäyön tuote.

Niin on, tuotemerkki etanadynamiitti. Murrot pitää tehdä aikaisin syksyllä, seinät pitää olla lämpimät, muutoin saa varata eväät mukaan, paljon eväitä. Eräs kivi joka "panostettiin" myöhään syksyllä hakesi vasta keväällä.

Minun mielestä noin.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Poraako se murtolaasti ihan oikeasti ja äänettömästi reiät itselleen? Ettei vain olisi samanlainen juttu kuin DDR:ssä kehitetty lapamadon ja rautanaulan risteytys joka kiipeää ihan itse pylvääseen ja muodostaa piikkilankaa?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Presidentti
Seuraa 
Viestejä122

o_turunen kirjoitti:
Poraako se murtolaasti ihan oikeasti ja äänettömästi reiät itselleen? Ettei vain olisi samanlainen juttu kuin DDR:ssä kehitetty lapamadon ja rautanaulan risteytys joka kiipeää ihan itse pylvääseen ja muodostaa piikkilankaa?

Ei poraa, mutta mutta ei poraa dynamiitti, eikä TNT:ään.

Maailma hukkuu paskaan.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Presidentti kirjoitti:
o_turunen kirjoitti:

Dynamiitilla nousee kivet maasta ja kalat vedestä vaikka ei olisi porattua reikääkään.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Presidentti
Seuraa 
Viestejä122

o_turunen kirjoitti:
Presidentti kirjoitti:
o_turunen kirjoitti:

Dynamiitilla nousee kivet maasta ja kalat vedestä vaikka ei olisi porattua reikääkään.

Joo niin tekee, mutta pitää perkeleen moista mekkalaa.

Näyttää, että ole ruokittu lapsena liian pienellä lusikalla, joten heippa.

Maailma hukkuu paskaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat