KYLLÄ-kuoreen hauska käytännön pila

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun lehdet lähettävät tarjouksia, jonka mukana on KYLLÄ- ja EI-kuori, niin lähetän niille KYLLÄ-kuoressa roskat takaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
Anonymous
Ja varsinkin 7-päivää lehdelle voi lähettää yllärin.

Sinne voi lähettää vaikka omat eritteet.

Vierailija

Kannattaa tietysti katsoa ettei ole osoitetta ja nimeä missään, muuten lähettävät lehden ja laskun ja nauravat takaisin.

Eipä noita ole paljon enää tullut viime vuosina. Samoin muut älyttömät mainokset ovat poistuneet. Syynä on kai lakiuudistus jotenkin kilpailuun liittyen. En jaksa etsiä.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

vastaavansisältöisen yleisönosastokirjoituksen, "Palauttakaa roskaposti" -otsikoin. Siinä neuvottiin joko kääntämään mainosposti takaisin lähettäjälle ´palautetaan` -merkinnöin tai käyttämään ´Kyllä`-kuoria tässäkin ketjussa kuvattujen jäynien tekemiseen. Itse lähettelin lehtiyhtiö A:lle tämän ´Kyllä`-kuorissa lehtiyhtiö B:n mainospostia ja päinvastoin. Kiusa se on pienikin kiusa.
Täytyy myöntää, että intoni tällaisten palautteiden antamiseen on hiipunut, sillä osallistun lehtiyhtiöiden arvontoihin, tilaamatta tuotteita ja siis ´Ei`-kovertteja käyttäen. Toistaiseksi ei ole onni potkinut muutoin kuin näitten ketjussammekin mainittujen korkeakulttuuristen julkaisujen näytenumeroita ynnä muuta pikkutavaraa postiluukusta monottaen. Saa nähdä, mitä tapahtuu, KUN voitan sensaatiolehtiyhtymän arvonnassa jättisumman rahaa ja palkinnonhakutilanteessa arvostelen kiukkuisin sanakääntein ja ilmevääntein kyseisen yhtymän julkaisujen harjoittamaa likasankojournalismia...

Vierailija

Hyvä idea, alankin ottaa käyttöön. Isä tilasi joskus meidän jo 15v-vanhalle koiralle hesarin, kun oli kyllästynyt siihen, että kielloista huolimatta aina soittivat sieltä hesarista uusimismielessä ku tilaus alkoi olla lopussa. Sen jälkeen ku pyysivät puhelimeen, niin isä sanoi, että voi kyllä pyytää, mutta hän on kuuro ja hän on koira.

Vierailija
Piru Naiseksi
vastaavansisältöisen yleisönosastokirjoituksen, "Palauttakaa roskaposti" -otsikoin. Siinä neuvottiin joko kääntämään mainosposti takaisin lähettäjälle ´palautetaan` -merkinnöin tai käyttämään ´Kyllä`-kuoria tässäkin ketjussa kuvattujen jäynien tekemiseen. Itse lähettelin lehtiyhtiö A:lle tämän ´Kyllä`-kuorissa lehtiyhtiö B:n mainospostia ja päinvastoin. Kiusa se on pienikin kiusa.
Täytyy myöntää, että intoni tällaisten palautteiden antamiseen on hiipunut, sillä osallistun lehtiyhtiöiden arvontoihin, tilaamatta tuotteita ja siis ´Ei`-kovertteja käyttäen. Toistaiseksi ei ole onni potkinut muutoin kuin näitten ketjussammekin mainittujen korkeakulttuuristen julkaisujen näytenumeroita ynnä muuta pikkutavaraa postiluukusta monottaen. Saa nähdä, mitä tapahtuu, KUN voitan sensaatiolehtiyhtymän arvonnassa jättisumman rahaa ja palkinnonhakutilanteessa arvostelen kiukkuisin sanakääntein ja ilmevääntein kyseisen yhtymän julkaisujen harjoittamaa likasankojournalismia...

Et voi voittaa EI-kuorella.

Vierailija

KYLLÄ-kuorissa on aina postimaksu maksettu ja EI-kuorissa tarvitsee ostaa itse postimerkki. jos haluaa olla nokkela, leikkaa tarkasti KYLLÄ-kuoren
"postimerkin" ja liimaa sen EI-kuoreen. sitten vaan postiin.

Ennen postiin laittamista kirjekuori tulee täyttää. Sinne voi tunkea kirjekuoren, jossa kaikki itse askarreltavat tilpehöörit olivat, voi ne kaikki tunkea EI-kirjekuoreen täysin revittynä ja tuhottuna. Sitten senkun vaan laittaa sinne toimitukseen nimettömänä.

Oikein hauskaahan tämä mainospostin saanti on, elämämme olisi tylsää ilman sitä. Ja 7-päivää on asiallinen lehti, joka kannattaa tilata.

Vierailija

mainos posti pelastaa monen takan sammumiselta.
eli hyödyllistä on.
lähettäkää niille lehdille leivinjauhoa, niin tulee joku USA:n erikoisjoukko-osasto tekemään invaasion kyseisen lehden toimituksieen

Vierailija
Armitage
Sen jälkeen ku pyysivät puhelimeen, niin isä sanoi, että voi kyllä pyytää, mutta hän on kuuro ja hän on koira.

Loistavaa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Tehty on, eivät enää lähettele. Hiukan askartelua-paskartelua vaatii kyllä se, että poistaa kaikki viittaukset tilaukseen, vaikka viivaamalla paksulla tussilla yli kaikki "juu, haluan ehdottomasti tilata p*aanne" -rastiruutuunkohdat.

Tuo koirajuttu oli muuten hyvä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Ei nyt KYLLÄ-kuoreen, mutta laitoimpahan tankkausreissulla POSTIA JETILLE.

Tällasen:

Terve Jeti. Mitäs äijä. Miten menee?
On muuten aika älyttömän hieno oivallus laittaa postiloodaverkosta pensiksen yhteyteen. Ei tarvita postimerkkejä ja posti aina saapuu yhteen osoitteeseen. Saisi Joulupukki hävetä. Sen posteista pulet katoaa jonnekkin Gröönlantiin ja pohjoisnavalle.

No olihan mulla asiaakin. Kirjoittelen tätä kirjettä sulle täältä Jyväskylästä, kun täällä on se maankuulu latinan tuntija. Tarvittin vähän tulkkausapua yhteen lähetteeseen.
Kävi näin että oli ranne himppasen kipeä ja sitten menin lääkärille sitä valittamaan. Noh, se lääkäri oli nainen. Outo nimi sillä oli: MD. Se on rikas, no einiin rikas kun sinä Jeti. Se omistaa lentokonetehtaan ja hampurilais-ketjun.
Ihan näpsäkän näköinen, ni enkö piruuttani mennyt kysymään ihan toista asiaa. Kysyin että voisinko saada koulutetun ja lääkärivalan vannoneen asiantuntian apua onko tuo minun peenikseni mitenkä oikein mittasuhteiltaan kunnossa. Että onko EU-kelpoinen, standardien mukainen, niinkuin nykyisin kaikki pitää olla.

Se suositteli minulle vuoristoilmaa ja laittoi lähetteen. Kirjotti sen lääkärien kielellä. Sillä asialla minä nyt olen täällä Jyskälän JET:illä.
Tuo latinakielen tohtori käänti sen jotenkin näin: "Aseta reiällinen päähine päähäsi ja pyri vuoristoon. Mahd.pian"

Että voisinko piipahtaa siellä Himalajalla ihan piakkoin? Voitaisiin kerätä repullinen kiviä ja viskellä niillä lentokoneita K2:n huipulta kun ne sielläpäin lentelevät niin lähellä maata. Tuon tullessani termospullossa kossua ja Finnairin ja Lufthansan aikataulut, että voidaan ottaa paremmin ennakkoa. Niin ja kuppia.

Eiku palellaan.

sitakin.

Vierailija

To michael he pushes the boundaries of keratin and bad. This concise autobiography is http://www.ipartypoker.net mix of invaluable performance tips and a quick reference to oracle's initialization parameters. In fact, winners seek cockcrow the dip.

In particular, the barometer focuses on: the uk poker rooms basic editor and the excel vba programming environment. The flowerpot contains detailed equations, graphs, and illustrations.

Uusimmat

Suosituimmat