Keksin hyvän yritysidean

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mites köyhät ja työttömät saavat esimerkiksi pankista lainaa. Antavatko lainaa että voin rakentaa yrityksen.

Yrityksiä sen takia, että voi olla yhteiskunnalle hyödyksi ja myös itselle kanssa voi olla hyödyksi.

olisi jotain näpertämistä, niin ei tarvitsisi tuntea itseä turhautuneeksi tai miksikään muuksi örkiksi.

Suomessa köyhiin ei luoteta, koska köyhillä ei ole varaa rakentaa tulevaisuutta.

Sitten kuin hitaasti ja määrätietoisesti etenisi rupeisi jo jonkin ajan päästä tuottamaan voittoa.

Tiedän käytännössä yrittämisen riskit ja hyödyt. Olen oppinut ja nähnyt kaikenlaista takapakkia. Mitä ihmisille on tapahtunut. Kuitenkin suurinosa yrittäjistä on pärjänny, koska ovat tietäneet mitä ovat tehneet.

Ainoo joka ei oikein ole tienny, on tehny useamman kerran konkurssin.

Ja mitä väliä on jollain epäonnistumisella ei mitään väliä. koska kaikenlaiset velat ja muut on vain rahaa. Jos on pankille velkaa niin ei se ole vaarallista.

Ainakin on kerran yrittäny, vaikka ei oo onnistunut. tulee vain lisäsivu omaan identiteettiin eli elämäntarinaan.

Kommentit (14)

Vierailija
tiäremiäs
Saako köyhät helposti lainaa pankista?.

Jos on takaajat.

..mutta riippuu siitäkin, mitä tarkoitat "köyhällä"?

Vierailija
tiäremiäs
pc = potential criminal
Mikä se idea oli?

En kerro.

Jos se on nettiyritys, niin ei kannata sitä uudestaan keksiä.
Mutta jos se on jotain ihan muuta, kuten "kellari humppaa" TV:seen. Niin voisit vähän valottaa, miten ajattelit pistää yrityksesi pyörimään.

Vierailija
tiäremiäs
Ei kuitenkaan ole mitään menetettävää, vaikka yritys menisi päin persettä. Koska elämä on muutenkin mennyt päin persettä. Pikkujutuista olisi kysymys.

Täällä ei tosiaan kannata parhaimpia ajatuksiaan jakaa.
Siinä ei voi kuin hävitä.

Siksi palsta onkin trollivoittoinen.

Voi kumpa netissä olisi joku www.omat.ideat.com tai vastaava paikka.

-hups, taisin lipsauttaa hyvän idean..

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Perkele
tiäremiäs
Ei kuitenkaan ole mitään menetettävää, vaikka yritys menisi päin persettä. Koska elämä on muutenkin mennyt päin persettä. Pikkujutuista olisi kysymys.

Täällä ei tosiaan kannata parhaimpia ajatuksiaan jakaa.
Siinä ei voi kuin hävitä.

Siksi palsta onkin trollivoittoinen.

Voi kumpa netissä olisi joku http://www.omat.keksinnöt.com tai vastaava.

-hups, taisin lipsauttaa hyvän idean..

Joo, oon huomannu rupeavat vain jotain pilkun paikasta tappeleen ja koko ketju täyttyy paskalla.

Vierailija

Lahjoitan teille, hyvät kohtalotoverini, yhden ideoistani:

Alle 175-senttisten miesten yökerho, jonne naisilla ilmainen sisäänpääsy.

Metallinpaljastimen kehikko mitoitettu siten, että pää kolahtaa ylimittaisilla,
ja portsari tarkkailee polvien notkumista.

Sisäänpääsymaksu saattaa olla huikea,
mutta sekös meitä pätkiä hidastaisi? ..ei millään.

Olen minä kaikista neroin pisnismiäs.

Vierailija

Pankista saanee lainaa, jos liikeidea on hyvä. Työkkäristä saa starttirahaa. TE-keskukset antavat avustuksia. Ota yhteyttä oman kunnan elinkeinoasiamieheen.

Vierailija

yleensä juuri pienet ideat on hyviä,
muttei kovinkaan (rahallisesti) tuottavia.
harva kun jaksaa (omaksi iloksi) näpertää tuntikausia jotain mistä porkkanana on niin pieni palkka ettei sillä edes elä

Pankki on pankki, se lainaa rahaa jos odottaa (vakuudet, takaajat jne) saavansa sen takaisin.
Jos bisnesidea on "pikku näprättävää" niin ei varmaan aloitus pääomakaan oo kovin suuri?
Pienen muutaman tonnin laina saa helposti.

Anna mennä vaan =)
voittoa on jo se jos pääsee omilleen

Vierailija

Minulla on kanssa ideoita mutta ne ei toteudu kun ei riitä käytännön taidot. Ei se kyllä ole monia muitakaan estänyt.

Uusimmat

Suosituimmat