Seuraa 
Viestejä2900

Milloin lähtee parhaat känniörinät? Oman kokemuksen mukaan silloin kun yhtäjaksoinen ryyppääminen jatkuu pisimään esimerkiks silloin ku dogaaminen alkaa jo päivälliseltä eikä vasta illalliselta.
Vaikka illalla ottais enempiki niin ei tuu niin paljo öristyä kun vaikka pukkuhiljaa hivuttamalla vedetty känni joka kestää yli 12 tuntia hankkia.

En oo ikinä vetäny heti aamusta uutta putkee. Onko kokemusta, tuleeko parempi örinä?

Sivut

Kommentit (45)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Ab Surd Oy kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun alkoholi ei vaikuta minuun juuri lainkaan.

Harmi.
Mut semmonen tasanen ylläpitokänni tuntitolkulla kai saa pollan lamaantumaan paremmin kuin vaikkapa hieman voimakkaampi, mutta lyhyempi känni.
Tosin voihan siinä pitkässäkin kännissä lopulta olla promilet korkeella vaikka ei ite huomaa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11451

Zorba the Greek kirjoitti:
Mut se mitä mä ajan takaa on se, että se aika mitä alkoholi on veressä takaa paremmat örinät kuin vaikkapa pikkusen tujakampi, mutta nopeampi känni.

Ei taida olla mitään tieteellisesti analysoitavissa olevaa eroa örinöissä, olkoon se tietty promillemääräinen humalatila sitten hankittu jo aamusta alkavalla tissuttelulla, taikka viinapullollinen ykkösellä nautittuna, samaa örinää suhteessa humalatilaan, tietysti eri henkilöiden örinäkäyttäytymiset huomioiden, osa ei nimittäin örise ollenkaan, vaan sulkeutuvat vallan tuppisuiksi alkoholin vaikutuksen alaisina.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31330

Zorba the Greek kirjoitti:
Milloin lähtee parhaat känniörinät? Oman kokemuksen mukaan silloin kun yhtäjaksoinen ryyppääminen jatkuu pisimään esimerkiks silloin ku dogaaminen alkaa jo päivälliseltä eikä vasta illalliselta.
Vaikka illalla ottais enempiki niin ei tuu niin paljo öristyä kun vaikka pukkuhiljaa hivuttamalla vedetty känni joka kestää yli 12 tuntia hankkia.

En oo ikinä vetäny heti aamusta uutta putkee. Onko kokemusta, tuleeko parempi örinä?

En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat örinällä. Ainakin minulla nousuhumalan tunne tulee ja juttu luistaa parhaiten, kun juo kohtuullisen reippaasti. Jos aloittaa aamulla, ainakin minulla se on enemmän sellaista ylläpitojuomista. Silloin on koko päivän väsynyt ja vaisu edellisen yön huonosta unesta. En ole koskaan yrittänyt siinä vaiheessa nopeaa nousua, mutta toisinaan väsymys ja nopea nousu johtaa siihen, että jalat lähtevät alta tai alkaa oksettaa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11451

Olen käytännössä jäävi arvioimaan omaa humalakäyttäytymistäni, mutta ne pari kertaa elämäni aikana, kun olen vetänyt ns. perseet siten että paikalla on ollut muitakin seuraamassa edesottamuksiani, niin kuulemma hihittelin joka jutulle, vaikkei ollut edes hauska.
Kalsarikänneistäni ei olemassa vertaisarvioitua materiaalia, kun koen ne aina yksin.

MooM
Seuraa 
Viestejä8012

Oliko kyse örinän sisällöstä, määrästä, äänen miellyttävyydestä vai voluumista?

Pultsarivaiheeseen asti edenneillä alkoholisteilla on ihan omanlaisensa soundi, joka on ilmeisesti aika pysyvä. Varmaan äänihuulten syöpymävaurioita tai jotain. Kännin aste sitten muuttaa sopertelevuutta ja voluumia. Sisältöä en ole jäänyt kuuntelemaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11451

Tosin, sellaista tulee mieleen, että jos olen touhunnut jotain omiani verstaalla, ja samalla vetänyt ns. yli sallitun, ja jäänyt sinne nukkumaan, niin aamulla on usein päällimmäisenä WTF fiilis, kun huomaan ryssineeni jonkun projektin ihan totaalisesti, eli ei mitenkään positiivista, vaan saatoinpa tosin hihitellä itsekseni, kun paukuttelin moskalla jonkun turbon paskaksi...

... että semmoinen tapaus...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat