Seuraa 
Viestejä17790

Pelaajien määrä putosi 30 miljoonasta 20.9ään.

https://www.citylab.com/environment/2018/06/the-next-housing-battlegroun...

Miksi näin ?

Pelaatko itse ?

Suhteeni golfiin on seuraava:
6. Golf on niin vanhanaikaista.
6. Golf on niin vanhanaikaista.
31.2%
1. Pelasin ennen innokkaasti, nyt tuskin kerkeän rangelle.
1. Pelasin ennen innokkaasti, nyt tuskin kerkeän rangelle.
31.2%
7. Haluaisin kokeilla.
7. Haluaisin kokeilla.
18.7%
2. Pelaan aktiivisesti.
2. Pelaan aktiivisesti.
12.5%
3. Olen tauolla..pelaan hyvin vähän.
3. Olen tauolla..pelaan hyvin vähän.
6.2%
4. Vihaan herraskaista peliä.
4. Vihaan herraskaista peliä.
0%
5. Tiger Woods oli myrkkyä pelille.
5. Tiger Woods oli myrkkyä pelille.
0%
Ääniä yhteensä: 16

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (28)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10474

Palkkio- ja sponsorirahassa mitattuna golf elää kultakautta. Erityisen positiivisena pitävät ikäjakauman nuorentumista.

Urheiluna golf on mitä parhainta, koska siinä joutuu liikkumaan kevyesti kauan ja aivojakin joutuu käyttämään. Itse en golfaa, mutta ymmärrän sen hyvyyden hyvin.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Varmaan kaikki aktiivisuutta vaativat harrastukset kärsivät nykyään virtuaalielämästä. Liikunta, käsityöt, tekniset harrastukset, kulttuuriharrastukset ja varmaan ihan kaikki. Ei nuorilla ole tarvetta sellaisiin, kun pelit, youtube ja sosiaalinen media kulkevat taskussa.

Sinulla on sitten uskomaton taito tehdä kelvottomiä äänestyksiä. Etkö tosiaan pysty keksimään kiihkottomia vaihtoehtoja. Vain pieni osa ihmisistä omaa äärimmäisiä mielipiteitä. Esimerkiksi minulle golf on täysin yhdentekevä asia. En ole kokeillut, en haluaisi kokeilla, en haluaisi katsoa, kun muut pelaavat (paikan päällä tai telkkarista). Vaikuttaa varsin tylsältä, mieluummin minä kävelen astetta villimmässä luonnossa hyönteisiä ihmetellen kuin kuolleella nurmikolla pallon perässä. Eikä lajiin liittyvä keikarikulttuuri tee siitä yhtään haluttavampaa tällaiselle resupekalle.

Mutta en minä silti vihaa golfia. En tiedä pidätkö sinä ehkä minun asennetta vihana, mutta minulle välinpitämättömyyden ja vihan välinen ero on aivan valtava. Viha tarkoittaa aktiivista pahan tahtomista vihan kohteelle, usein siihen liittyy pahan tuottaminen. Golfin vihaaja tekee valituksia golfkentistä ja niiden tukemisesta, yrittää ajaa sääntöjä ja lakeja golfin kieltämiseksi, haukkuu pelaajia, kenties sabotoi golfkenttää ilkivaltaisesti. En minä missään nimessä halua sellaista. Jos joku tykkää pelata golfia tai olla muussa tekemisessä lajin parissa, se on minulle täysin OK. Minä vain en halua. Ja olen aika varma, että enemmistö ihmisistä on samaa mieltä kanssani ja se pätee melkein kaikkiin harrastuksiin.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10474

Major_Breakthrough kirjoitti:
Trumpin pelaaminen ei ole huokeata...77 000 usd keikka Scotlannissa ja kuollut turvamies; https://www.theguardian.com/us-news/2018/jul/18/us-secret-service-agent-...

Joutuivat lisäämään skoteissa turvamiehiä, koska skottiukoilla on tapana moikata trumppia ulostamalla kentän reikiin.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Nimenomaan LINKS kentät ovat hyvä idea...Suomalainen metsien kaataminen ( 200 ha ) kolopallokentäksi tuntuu järjettömältä.

Suomessa se lienee jotakinkin vähiten järjetöntä maailmassa. On se tietysti luontoa kuormittava harrastus, kun vaatii tilaa, vettä, lannoitteita, kasvimyrkkyjä jne. mutta niin on moni muukin eikä niitä kenttiä sentään joka kylässä ole. Tuskinpa golfinpelaajien syyttäminen ylenpalttisesta ympäristön turmelemisesta on kohtuullista, ainakaan jos syyttäjä itse ei elä kuin Linkola.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17790

Suomessa on valmiiksi otollisia pelialueita aikojen saatossa kaadettu metsästä pelloksi...olisi luonnolista tasoittaa ne pelikentiksi ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Suomessa on valmiiksi otollisia pelialueita aikojen saatossa kaadettu metsästä pelloksi...olisi luonnolista tasoittaa ne pelikentiksi ?

Jos pelloista tehtäisiin golf-kenttiä niin missä sitten kasvatettaisiin kasvikset sotamiehille. Ne joutuisi jatkossakin popsimaan pihvejä ja hampurilaisia.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat