Seuraa 
Viestejä2900

Kerro.
Haaveita, toiveita, tavoitteita.
Mitä tahansa.
Mitä toivot ja mitä haluat?

Sivut

Kommentit (238)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Huoletonta turvallisuuden tunnetta. Sellaista, jonka  voin kokea vain diapampäissäni. Älkääkä ehdottako, että alan vetämään pameja, ennen vedän kuulan kalloon. Tiedän, että ratkeaisin  täysnarkiksi sen aineen suhteen ennen kuin ensimmäinen aski on syöty ja tiedän myös, että se hyvä vaikutus kestää viikon ja sitten on vain helvettiä. Olen pari kertaa saanut sairaalahoidossa kyseistä tavaraa, ja huh huh mitä kamaa se on.

No, ei se ole tällä aivokemialla realistista millään fysikaalisilla reunaehdoilla (jos olisin rikas, ettei tarvitsisi pelätä työttömyyttä ja sen aiheuttamia ongelmia, alkaisin varmaan luulosairaaksi tai pelkäämään sotaa tai jotain miltä mikään ei voi suojata), joten käytännössä toivon mahdollisimman helppoa ja vaikeudetonta loppuelämää. Pysyisi itse ja perhe terveenä ja hyvinvoivana, yhteiskunta raiteillaan ja saisi joskus vakihomman, jonka pysyvyyteen voisi luottaa, että voisi kuolla pystyyn tänne korpeen omien nörttimäisten harrastusten ääreen kauas kavalasta maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5901

Okei, täältä tulee:

1) Miesystävä (hih hih...) Miehellä voisi olla vene / moottoripyörä...

2) Omakotitalo & iso piha. Terassi, grilli...

3) Oma ateljee ja työhuone!

4 EHKÄ vauva.

5) Kanoja.

6) Kavereita.

Ja mitähän mun pitäis tehdä näiden eteen?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Okei, täältä tulee:

4 EHKÄ vauva.

5) Kanoja.

6) Kavereita.

1. Ilmoitus nettiin ja kaunista hymyä. Pitäisi olla naiselle helppo homma.

2. Omistatko kerrostaloasunnon? Myy se ja osta röttelö maalta. Kaikkialla muualla kuin Pääkaupunkiseudulla onnistuu siedettävällä hinnalla siedettävän matkan päässä kaupungista.

3. Hoituu samalla kuin kohta 2.

4. Miten se nyt oli, jotain ne koulussa puhuivat, että ei saisi tehdä tai saa vauvan. No, olen unohtanut ja 3 lasta pyörii nurkissa. Ehkä se 1. kohdan mies on lukenut lääkärikirjat paremmin ja voi auttaa asiassa.

5. Ensin kohta 2 ja sitten https://www.munanetti.net/

6. Tämä on paha. Lapsena niitä sai, mutta aikuisena ei oikein saa pysyviä, joiden kanssa olisi yhteyksissä vapaa-ajalla, vaikka on työkaverien kanssa hyvissä väleissä. Omakotitalo korvessa ei varmaan edesauta asiaa, jos on sen verran eksentrinen, ettei omaa oikein yhteistä aaltopituutta epäsosiaalisten arvokonservatiivisten autoja rassaavien perusduunarimiesten kanssa (lapsuudenkavereiden suhteen se ei haittaa yhtään).

Hei, miten olisi - tättärää -  www.tiede.fi\keskustelu

-

ekavekara
Seuraa 
Viestejä7584

JPI kirjoitti:
Päävoitto lotossa, varsinikin semmonen tuplajättipotti, ois rehellisesti sanottuna ihan jees.

Muistan nuorempana lukeneeni nettiviisauden: "Ihminen, joka haaveilee lottovoitosta, ei oikein haaveile enää mistään."

Olen nykyään samaa mieltä.

JPI
Seuraa 
Viestejä27207

ekavekara kirjoitti:
JPI kirjoitti:
Päävoitto lotossa, varsinikin semmonen tuplajättipotti, ois rehellisesti sanottuna ihan jees.

Muistan nuorempana lukeneeni nettiviisauden: "Ihminen, joka haaveilee lottovoitosta, ei oikein haaveile enää mistään."

Aika hyvä totuus, mutta kyllä se lottovoitto ois ihan kiva vaikkei siitä haaveiliskaan. 😁

3³+4³+5³=6³

Tietämyskone
Seuraa 
Viestejä198

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Okei, täältä tulee:

4 EHKÄ vauva.

5) Kanoja.

6) Kavereita.

1, 2, 3, 5, 6 joko heti tarjottavissa tai sovittavissa. Itse en tällä hetkellä juuri toivo mitään lisää, hommat on mukavasti oordningissa :)

01000101 01001110 01001001 01000001 01000011

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11619

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Okei, täältä tulee:

4 EHKÄ vauva.

5) Kanoja.

6) Kavereita.

Riittää, että täytät kohdan 1) rastin oikeaan ruutuun. Voit saada kaikki muut, paitsi ehkä kohta 6) voi vaatia hieman vaivannäköä, riippuen miesystävän kaveripiirin soveltuvuudesta.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä7584

Lisätään vielä parempi kielitaito. Olisi hienoa, jos jaksaisi opiskella ranskaa ja espanjaa melko sujuviksi asti. Tai ainakin niin, että pystyisi sujuvaan kirjalliseen kommunikointiin. Ruotsiakin voisi petrata... :D

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10262

Vaihtelevuutta.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

ekavekara kirjoitti:
JPI kirjoitti:

Eikö se ole vain hyvä asia, ettei koe elämässään mitään isompia ongelma?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat