Seuraa 
Viestejä6

Nyt viikon verran ollut ihan kauhea olo ja alkaa pikkuhiljaa pinna palamaan.. Olen perus terve nainen (21v), sydän oireilee suht paljon lisälyonteinä (n.4000+ per päivä) ja sun muina rytmihäiriöinä (sydän perusteellisesti tutkittu eikä siellä mitään rakenteellista vikaa ole). Nyt kuitenkin vaivaa aivan jatkuva huono olo. Sellainen olo kun maha taudissa, mahan pohjasta sieppaa ja tuntuu et on pala kurkussa. Aamulla herätessä on ihan hyvä olo ja nukun hyvin mutta ensimmäisen aterian jälkeen alkaa ja jatkuu koko päivän. Syön laktoositonta ja gluteenitonta (olen siis laktoosi intolerantikko, keliakiaa ei ole todistettu mutta vehnä selvästi aiheutti kauhean ripulin.. isällä ja siskolla taas on keliakia plus isällä diabetes.) Lisäksi iskee vähän väliä ihme kuuma aaltoja niin että kädet hikoilee, iholla ihme pistelyä ja poskionteloissa lähes päivittäin kipua ja ne on ihan tukossa. Ihme oireilua ja huomaan että liikkuessa esim lenkillä oireet pahenevat, rauhallinen kävelykin on tuskallista ja sydänkään ei tunnu tykkäävän. Mistä lie johtuu? voiko olla täsin vatsassa vaiva vai jossain muualla?

Sivut

Kommentit (42)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5901

Tuttu just kertoi samoista oireista,  tosin ilman sydän-oireita. Hänellä on lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan... epäilen, että  lääke/annostus ei ole ajan tasalla. Hänellä on myös vaihdevuodet, on yli 50 v nainen.

Mitä lääkäri sanoo näihin uusiin oireisiin, jotka yllä kuvailit?

Mulle tuli ekana mieleen  lisämunuaisen vajaatoiminta ,  feokromosytooma  tms. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00386

Lisämunuaisen vajaatoiminta voi olla eriasteista, ei välttämättä Addisonin tauti. Toipuminen vaatii elämäntapamuutoksen (keholle armollisempi) sekä aikaa, joskus myös lääkkeen ensialkuun.

Korostan, että tämä on vain "mitä minulle tuli ekana mieleen"!

Onko viime aikoina ollut muutosta elämässä, ja siihen vielä muita rasitteita, esim. flunssaa tai rokotuksia?  Tähän ei tarvitse tässä vastata - kysyin vain, jotta voit itse miettiä, mikä yhteys elämäntilanteellasi voi mahdollisesti olla oireisiin... ja ehkä sitä kautta vaikuttaa, tai edes ymmärtää. Samalla tarkistuttaisin lisämunuaisen toiminnan, tai mitä lääkäri aiheelliseksi katsookin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä10157

Kilppari vois kyl olla. Sanoit että rajoilla kun jotain t3 tms testattu.

Tyroksiini ja betasslpaaja muodostunee lääkehoidoksi.

Ei ollut struumaa kumminkaan?

Tämän ja edellisen viestin kombo on kilpparimaista.

Oletko syömishäiriöinen tai vain muuten tosi laiha?

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10157

Olen sitä ikäluokkaa, jossa tsernobyli vaikuttaa, niin ollut usealla tyttöystävällä ongrlmia siellä ja oireet vastaa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Minä veikkaan, että kyseessä on erityisen suhteellisuusteorian virheiden vajavainen tulkinta.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1724

Käyttäjä13492 kirjoitti:
Nyt viikon verran ollut ihan kauhea olo ja alkaa pikkuhiljaa pinna palamaan.. Olen perus terve nainen (21v), sydän oireilee suht paljon lisälyonteinä (n.4000+ per päivä) ja sun muina rytmihäiriöinä (sydän perusteellisesti tutkittu eikä siellä mitään rakenteellista vikaa ole). Nyt kuitenkin vaivaa aivan jatkuva huono olo. Sellainen olo kun maha taudissa, mahan pohjasta sieppaa ja tuntuu et on pala kurkussa. Aamulla herätessä on ihan hyvä olo ja nukun hyvin mutta ensimmäisen aterian jälkeen alkaa ja jatkuu koko päivän. Syön laktoositonta ja gluteenitonta (olen siis laktoosi intolerantikko, keliakiaa ei ole todistettu mutta vehnä selvästi aiheutti kauhean ripulin.. isällä ja siskolla taas on keliakia plus isällä diabetes.) Lisäksi iskee vähän väliä ihme kuuma aaltoja niin että kädet hikoilee, iholla ihme pistelyä ja poskionteloissa lähes päivittäin kipua ja ne on ihan tukossa. Ihme oireilua ja huomaan että liikkuessa esim lenkillä oireet pahenevat, rauhallinen kävelykin on tuskallista ja sydänkään ei tunnu tykkäävän. Mistä lie johtuu? voiko olla täsin vatsassa vaiva vai jossain muualla?

Psykosomaattiselta oireilulta vaikuttaa ja lisäksi ehkä poskiontelon tulehdus noilla tiedoilla.

Et kerro millä tavalla kävely on tuskallista tai onko ripulia ym. joten muuta on viestistäsi vaikea päätellä.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1724

Major_Breakthrough kirjoitti:
Altistutko ilman epäpuhatuksille tiloissa...pienhiukkaset, home, pakokaasut jne ?

Mitään höpöhöpöselityksiä ei pitäisi tarjota, varsinkin kun ei asiaan liittyvää osaamista ole.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17362

Tokilogi kirjoitti:
Altistutko ilman epäpuhatuksille tiloissa...pienhiukkaset, home, pakokaasut jne ?

Mitään höpöhöpöselityksiä ei pitäisi tarjota, varsinkin kun ei asiaan liittyvää osaamista ole.

Mistäs sä mun osaamiset tiedät ?

Itse tarjoat höpöhöpölinkkejä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17362

Tokilogi kirjoitti:
Mistäs sä mun osaamiset tiedät ?

Vuotaako amalgaamipaikat ?

Tarvitsee vain lukea viestejäsi...

Kerro meille mikä on sun expertiisi tässä asiassa ?

Olemme kaikki iloisia jos avaudut..lienet erikoistunut homeisiin...toxilogi ? ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat