Seuraa 
Viestejä17804

Aikoinaan aloitin tämän...vuonna miekka ja kypärä...nyt ilmoittaa EI TURVALLINEN.

Mistä on kyse ?

http://max3fan.blogspot.com/

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
salai
Seuraa 
Viestejä7778

Minä luulin, että Tiede-keskustelu on Windspeedin, Majurin (ja ketä muita niitä olikaan . . .) blogi ja piirrustuspaperi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10477

Minulla olisi ollut 2013 suomen suosituin youtube-kanava, mutta sain tuubilta banaania... :) Ehdin saada vajassa neljässä kuukaudessa kymmenisen miljoonaa katselukertaa ja isohkot julkaisut (mm Huffington post) käytti jokaviikkoista uppiani viimeistään vartti julkaisuni jälkeen osana uutistaan.

Julkaisin kerran viikossa vajaan kymmenen minuutin klipin. Onnekseni sain jäädä eläkkeelle ja hommaani jatkoi iso ja rikas viihdejätti, joka tekee vieläkin samaa ja ihan kiitettävällä laadulla.

Jos olisin saanut rauhassa jatkaa koko vuoden, niin olisin ollut ylivoimainen ykkönen ei musiikeissa. Saamillani katsojamäärilläkin olisin top kympissä, mutta jostain syystä bannittuja ei lasketa mukaan listauksiin. :)

https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/tassa-ne-ovat-suomen-ja-maai...

Tossa 2013 toteutunut lista, josta minut siis ilman kelvollista syytä on sensuroitu... =D

Ei uskalla liikaa sanoa, koska nimeämiseni menee silloin entistä helpommaksi hyville googlaajille.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17804

salai kirjoitti:
Minä luulin, että Tiede-keskustelu on Windspeedin, Majurin (ja ketä muita niitä olikaan . . .) blogi ja piirrustuspaperi.

Ahaa...aika vaatimattomasti olen innovaatioitani tänne floodannut...tosin taisin tehdä sitä liikaa Flight Forumilla ja Maanpuolustus.netissä.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17804

Minijehova kirjoitti:
Minulla olisi ollut 2013 suomen suosituin youtube-kanava, mutta sain tuubilta banaania... :) Ehdin saada vajassa neljässä kuukaudessa kymmenisen miljoonaa katselukertaa ja isohkot julkaisut (mm Huffington post) käytti jokaviikkoista uppiani viimeistään vartti julkaisuni jälkeen osana uutistaan.

Julkaisin kerran viikossa vajaan kymmenen minuutin klipin. Onnekseni sain jäädä eläkkeelle ja hommaani jatkoi iso ja rikas viihdejätti, joka tekee vieläkin samaa ja ihan kiitettävällä laadulla.

Jos olisin saanut rauhassa jatkaa koko vuoden, niin olisin ollut ylivoimainen ykkönen ei musiikeissa. Saamillani katsojamäärilläkin olisin top kympissä, mutta jostain syystä bannittuja ei lasketa mukaan listauksiin. :)

https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/tassa-ne-ovat-suomen-ja-maai...

Tossa 2013 toteutunut lista, josta minut siis ilman kelvollista syytä on sensuroitu... =D

Ei uskalla liikaa sanoa, koska nimeämiseni menee silloin entistä helpommaksi hyville googlaajille.

Joo mä sain banaanin sen takia että aloin lisätä kommentteja aurinkosähkölentämisen puolesta youtube aiheisiin olemassa oleviin pienlentokone linkkeihin...joita oli floodattu tube täyteen.

Vapaus on vain " poikkeuksellisen vapailla" internetissä.

- M. King Hubbert

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat