Sivut

Kommentit (44)

Reifengas
Seuraa 
Viestejä4164

Häh?

Maailman vanhin ammattihan on sähkömies.

"Tulkoon valkeus" seisoo Raamatussa.

Ja kukas olikaan vetänyt piuhat valoille?

Sähkömies, tai ylipäänsä joku valontuoja, Lucifer.

Sitten piti erottaa valkeus pimeydestä,

se onkin vaikeampaa,

mutta missä valot ovat kirkkaimmat,

siellä ovat varjotkin syvimmät.

Joten ei onnistu.

Mikään ei voi estää
minua olemasta väärässä.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä4164

No, jokuhan sen sähkömiehenkin palkkasi

omana työnään ja ammattinaan, joten

toiseksi vanhin ammatti tässä maailmankaikkeudessa on

sähkömies.

Mikään ei voi estää
minua olemasta väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä16300

Pankkiiri. Tuolle maailman toiseksi vanhimalle ammatille on olemassa looginen peruste ja luonnollinen selitys.

Rahanlainaminen aloitettiin babylonissa porttojen toimesta. Huorilla ei ollut oikeutta omistaa kiinteää omaisuutta kuten maata tai  rakennuksia, joten menestyvillä huorille kerääntyi  "ylimääräistä rahaa"  mitä ei ollut mahdollista käyttää, sitä  sitten alkoivat lainaamaan korkoa vastaan. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä16997

wisti kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Kasvoin muutaman tuhannen asukkaan kunnassa. Sielläkin oli joillakin naisilla kevyemmät kengät kuin toisilla. Ketään huoraaminen ei elättänyt.

Apinaesimerkissäkään huoraaminen ei ketään elätä, mutta silti se oli ensimmäinen ammatti pankkiirin ohella.

Jos sitä istuu lompakon päällä ja muutenkin sitä aukoo, niin hyvä se on samalla tienata vähän extraa. En minäkään kenellekään ilmaiseksi anna.

No minä nyt ajattelen vähän tylsästi näin:
Oli kaksi piikaa. Vaalea piika ei antanut kellekään mistään hinnasta eikä edes sulhaselleen ennen aamenta. Mutta tumma piikapa oli väleämpi luontoinen. Hänpä antoi ja hoksasi, että siitä voi myös saada rahaa. Molempien ammatti oli kuitenkin piikominen.

Olikohan tavarassa eroa?

En minä osaa tuohon sanoa oikein mitään. Yritä innostaa joku muu noihin kikkeliskokkelisjuttuihisi.

Minä välillä innostun kun  kaipaan tulla haukutuksi huonoksi ihmiseksi. Noin yleensä taitaa olla melkoinen inflaatio iskenyt rassun ala-astemaiseen genitaalisanailuun.

Olisi edes pieni pyrkimys komiikkaan ajoituksineen, mutta ei. Jos on lusikalla annettu...  ;)

MJ

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat