Kommentit (4)

OldFarts
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt20.9.2018

Olen skitsofreenikko lääkäreiden vuosia tekemän diagnoosin kautta, mutta hyvinkin todellisia asioita on tapahtunut itselle, joita en osaa selittää. Mm. kuvia, paineentunteita korvissa riippuen siitä mitä ajattelee jne. Myös "spirituaaliseksiäkin" on ollut, eli voisin ajatella asiaa kuin palkinnoksi jostain, jonka olen ehkä tehnyt oikein. Siinä mm. oli kuin olisi lämmintä ilmaa "puhallettu" korviin ja saanut ruumiin täydelliseen olotilaan :). Huom: koulutukseltani olen perus insinööri, mutta kaikelle en keksi loogista selitystä ilman, että ottaisin käsitteeseen mukaan korkeammat voimat.

-Rauhaa ja rakkautta-

masterogg
Seuraa 
Viestejä42
Liittynyt9.8.2018

OldFarts kirjoitti:
Olen skitsofreenikko lääkäreiden vuosia tekemän diagnoosin kautta, mutta hyvinkin todellisia asioita on tapahtunut itselle, joita en osaa selittää. Mm. kuvia, paineentunteita korvissa riippuen siitä mitä ajattelee jne. Myös "spirituaaliseksiäkin" on ollut, eli voisin ajatella asiaa kuin palkinnoksi jostain, jonka olen ehkä tehnyt oikein. Siinä mm. oli kuin olisi lämmintä ilmaa "puhallettu" korviin ja saanut ruumiin täydelliseen olotilaan :). Huom: koulutukseltani olen perus insinööri, mutta kaikelle en keksi loogista selitystä ilman, että ottaisin käsitteeseen mukaan korkeammat voimat.

-Rauhaa ja rakkautta-

Onneksi olkoon, olet onnistunut muuttumaan aivojesi ehdollistuneita toimintamalleja ja avatumaan korkeammalle tietoisuudelle. Korkein mielen muuri murrettu ja jatkossa asiat alkaa loksahtelee helpommin paikalleen. Olet palaamassa ns. takaisin sopppaan.

Tarkkaile ajatuksia ja tunteitasi. Tarkkaile mielesi toimintaa, niin opit erottamaan harhat ja pystyt ampumaan ne alas. Odota odottamatonta, ole uskomaton!

Terveisin, perus liikemies :)

Olen tie toinen olemalla tietoinen

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat