Seuraa 
Viestejä12213

Kesällä Naantalin Merihovissa oli kaunis ja ryhdikäs tummapintainen tarjoilijatar, jonka juttusille toki useat miehet pyrkyröi. Naistennaurattajan kokemuksen myötä pääsi kesämies lirkuttekemaan neitokaiselle kateellisten katseiden ympäröimänä.
Kun kohteliaasti kysyttiin ," mistä olet kotoisin esitettiin" , niin naapuripöydän "mies" joukosta kuului huuto: Rasisti !

Joten jos kysymys " mistä olet kotoisin" on rasistinen, niin hyvä on, olen rasisti.

Liettulaiset yksinhuoltajat olivat messuilla kertomassa liettualaismiesten sovinistisuudesta, provosoinnista ärtyneenä kysyttiin : Kai mies sentään on sopivampi isäksi kuin nainen? Sovinisti! Kuului kimeä vastauskuoro.

Joten jos tuollainen kysymys tekee sovinistin, niin hyvä on, olen sovinisti.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Kommentit (9)

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Kurkistetaanpa filologisesti mikä on sanojen rasisti ja sovinisti suosion syy.

Rasisti sanaa käytetään useimmiten haukkuessa valkoista miestä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasismi
Sovinisti sanaa käytetään usenmiten haukkuessa valkoista miestä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sovinismi

Jos eri haukkumasanojen hyökkäuksen kohteena kerran on sama ihmisryhmä, löytyisikö taustalta yhteinen motiivi ?

Kappas vaan, sovinisti sanaa käyttävät eniten naiset ja rasisti sanaa taas neekerit ja molemmat ihmisryhmät haluavat lisää samaa: oikeuksia ja valtaa. Joten vallanhalun motivoimaa on ylenpalttinen rasisti ja sovinisti sanojen käyttö sitä sanavarastoa viljelessä ja itseään ilmaistessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Onhan se ihmeellistä, kun monet naisetkin kuvittelee pärjäävänsä elämässä rumuudella, siis itsekkyydellä.
https://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/213366-tutkimus-ihmisista-tu...

Vastaavasti ihmetellä täytyy, kun miehet kuvittelee ja uskoo, että kieroilemalla ja nilkkeilyllä, siis pahuudella voisi saada hyvän naisen.Vakka kantensa valitsee,
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005539368.html

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

Keijona kirjoitti:
Kesällä Naantalin Merihovissa oli kaunis ja ryhdikäs tummapintainen tarjoilijatar, jonka juttusille toki useat miehet pyrkyröi. Naistennaurattajan kokemuksen myötä pääsi kesämies lirkuttekemaan neitokaiselle kateellisten katseiden ympäröimänä.
Kun kohteliaasti kysyttiin ," mistä olet kotoisin esitettiin" , niin naapuripöydän "mies" joukosta kuului huuto: Rasisti !

Joten jos kysymys " mistä olet kotoisin" on rasistinen, niin hyvä on, olen rasisti.

Liettulaiset yksinhuoltajat olivat messuilla kertomassa liettualaismiesten sovinistisuudesta, provosoinnista ärtyneenä kysyttiin : Kai mies sentään on sopivampi isäksi kuin nainen? Sovinisti! Kuului kimeä vastauskuoro.

E tästä varmaan kannata olla huolissaan, noilla kriteereillä aika monet olisi rasisteja tai sovinisteja. Ite ainakin olisin. :>

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Lainaus:
Keijona kirjoitti:

E tästä varmaan kannata olla huolissaan, noilla kriteereillä aika monet olisi rasisteja tai sovinisteja. Ite ainakin olisin. :>

Niinpä, sitä haluttiin juuri ymmärryttää.
Sitä Subjektiivisuuden ydintä.

Jos naiset määrittelee mikä on sovinismia ja neekerit mikä on rasisimia, niin voivoi, kakofonian alkeita.

skaribo
Seuraa 
Viestejä109

Keijona kirjoitti:

Merihovin kalapöytä on varmasti Suomen paras noutopöytä! Sopii sekä sovinisteille että muille -nisteille.

Mutta ei muuta tosiasiaa, että edes rehellisesti yrittäessäni tieteellä on useimmiten aika vähän mitään järkevää sanottavaa suhteessaan mielipiteisiin.
Huuhaata

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat