Sivut

Kommentit (46)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä21002

ovolo kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
NytRiitti kirjoitti:
Ei kai wikiin kirjoitella mitään epä-totuuksia. Majurikin voisi hakea kirjoitusoikeuksia wikiin ja tehdä totuudellisen artikkelin tuulimyllyistä.

Niin cycloturbiini tyypistä voisi sivun kirjoittaa.

Nimenomaan siitä artikuloivasta VAWTstä, joka erään oululaisen asiantuntijan testausten mukaan antaa ulos  hänen kehittämällä supersalaisella specialfoililla  tuulen energiasta noin 95 - 105%, ellei jopa enemmänkin!

Tällaisilla valheilla tutkin asiaa edistät...ovolo..eli ympäripyöreä ympyräsuinen.

Ei valheita, vaan pientä parodiaa. Jos sinäkin mehustat juttujasi 80% tai suuremmalla (todentamattomalla)  hyötysuhteella, nin miksei sitten minäkin? No, yritetään molemmat pudottautua tukevasti maanpinnalle pilvissä liihottamisen sijaan..

Okei parodiaa; https://fi.wikipedia.org/wiki/Ympyr%C3%A4suiset

Älä loukkaannu.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

MooM
Seuraa 
Viestejä8472

Minulle nimimerkistä ovolo tuolee mieleen lausahdus "minä munin". En ole todellakaan tarkistanut, mutta ovum (tjsp) on muna ja o-pääte verbillä yksikön ensimmäinen (minä). L ei varmaan kuulu tuohon oikeasti.

Voisihan tuon katsoakin, mutta haluan pitää mielikuvani.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä6959

MooM kirjoitti:
Minulle nimimerkistä ovolo tuolee mieleen lausahdus "minä munin". En ole todellakaan tarkistanut, mutta ovum (tjsp) on muna ja o-pääte verbillä yksikön ensimmäinen (minä). L ei varmaan kuulu tuohon oikeasti.

Voisihan tuon katsoakin, mutta haluan pitää mielikuvani.

Vai että munantuottajaksi pitäisi ruveta. ;) Ja kyllä minä loukkaannuin verisesti tuosta Majurin linkistä! Mutta kun googlaa tuota ovolo sanaa, niin mullahan on hotelli- ja ravintolaketjuja  ympäri maailmaa ym. mukavaa. Taidankin pystyä rahoittamaan tuon Majurin artikuloivan myllyn. Miten olisi alkuun 500 milj. $. Lisää sitten, jos tarve vaatii.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6959

ovolo kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
NytRiitti kirjoitti:
Ei kai wikiin kirjoitella mitään epä-totuuksia. Majurikin voisi hakea kirjoitusoikeuksia wikiin ja tehdä totuudellisen artikkelin tuulimyllyistä.

Niin cycloturbiini tyypistä voisi sivun kirjoittaa.

Nimenomaan siitä artikuloivasta VAWTstä, joka erään oululaisen asiantuntijan testausten mukaan antaa ulos  hänen kehittämällä supersalaisella specialfoililla  tuulen energiasta noin 95 - 105%, ellei jopa enemmänkin!

Tällaisilla valheilla tutkin asiaa edistät...ovolo..eli ympäripyöreä ympyräsuinen.

Ei valheita, vaan pientä parodiaa. Jos sinäkin mehustat juttujasi 80% tai suuremmalla (todentamattomalla)  hyötysuhteella, nin miksei sitten minäkin? No, yritetään molemmat pudottautua tukevasti maanpinnalle pilvissä liihottamisen sijaan..

Okei parodiaa; https://fi.wikipedia.org/wiki/Ympyr%C3%A4suiset

Älä loukkaannu.

Silmä silmästä, jne. ;) Nimimerkkisi olisi luontevampi muodossa Major_Breath_rough, joka tarkoittaisi lähinnä suurta hengenahdistusta/ korinaa tai peräti keuhkoastmaa. Sopisi tämänhetkiseen tuuliturbiinitilanteeseesi, kuin naula päähän! Älä loukkaannu.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat