Sivut

Kommentit (62)

John Carter
Seuraa 
Viestejä13072

Neutroni kirjoitti:
No, minulle on sama tuleeko tuollainen lafka Suomeen vai ei. Tuskin tulee käytyä, jos ei sitten jonkun epämääräisen porukan jatkona, jos sattuu ajautumaan sellaiseen. Ei noita varmaan mihinkään perähikiöille avatakaan. Mutta jos ne toimivat lakien mukaan ja uskovat bisnekseensä, niin en ala vastustaa. Jos kerran vähäpukeiset naiset saavat keikuttaa ammattimaisesti persettään julkisesti viihdebisneksessä, sen kieltäminen tarjoilijoilta on tekopyhää jeesustelua.

Eläintieteelliseltä näkökannalta olen mies, sinun luokituksesta en tiedä. Sukupuoli-intoilija en ole.

En minäkään ole sukupuoli-intoilija, mutta jos toi boldattu kohta oli minulle tarkoitettu, niin olen savolainen äijä, eli heteromies, joka on parisuhteessa naisen kanssa. Minulle ei ole merkitystä kanssakeskustelijoiden sukupuolella, tai sukupuolisella suuntautumisella ja olen sen suhteen hyvinkin vapaamielinen. Tuo heitto ruotsalaisista miehistä liittyi lähinnä eilisten vaalien äänestystulosten sukupuolijakaumaan ja siiitä vedettyihin stereotypioihin mediassa.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
John Carter
Seuraa 
Viestejä13072

ThiNguyen kirjoitti:
Suomessa ei saa palkata henkilökuntaa ulkonäön perusteella. Suomen Hooterssissa olisi siis yhtä usein kauniita naisia kuin Joensuun Siwassa.

Eli kauniita Pohjois-Karjalan blondeja.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11798

Zorba the Greek kirjoitti:
JPI kirjoitti:
Tuosta puuttui vaihtoehto: ei, olen mies
😁

Menee lokeroon, "Ei, olen jotain muuta".

Logiikan ymmärryksesi on kyllä huonoksi tunnettu, mutta tämä on melkoinen rimanalitus.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32920

ThiNguyen kirjoitti:
Suomessa ei saa palkata henkilökuntaa ulkonäön perusteella. Suomen Hooterssissa olisi siis yhtä usein kauniita naisia kuin Joensuun Siwassa.

Julkisilla laitoksilla on virallisia sääntöjä, joiden mukaan rekrytoitavat pitää valita. Se on tärkeä byrokraattisen osaamisen laji, että osataan kirjoitaa työpaikkailmoitus siihen muotoon, että haluttu tyyppi on juridisesti pätevin hakija. Yksityinen firma saa palkata kenet tahansa millä tahansa perusteella. Kaikkia perusteita ei vain saa sanoa ääneen julkisesti, mutta jos nyt käy sellainen sattuma, että 20 dynaamisinta tiimin henkeen sopivaa tyyppiä sattuu vain olemaan isorintaisia opiskelijatyttöjä, jotka ovat heikkona juuri henkilöstöpäällikön tyyppisiin miehiin, minkä feministipolitrukki sille mahtaa.

JPI
Seuraa 
Viestejä28575

JPI kirjoitti:
😁

Tunnet siis olevasi mies, mutta et hyväksy moista firmaa suomeen?

Perusteluja mielelläni kuulisin.

Ei se ollut mielipiteeni, minua vain huvittivat nuo varsin sovinistiset vaihtoehtosi, joista oma kantasi käy kyllä selvästi ilmi.
😂

3³+4³+5³=6³

Jäärä
Seuraa 
Viestejä3685

Neutroni kirjoitti:
No, minulle on sama tuleeko tuollainen lafka Suomeen vai ei. Tuskin tulee käytyä, jos ei sitten jonkun epämääräisen porukan jatkona, jos sattuu ajautumaan sellaiseen. Ei noita varmaan mihinkään perähikiöille avatakaan. Mutta jos ne toimivat lakien mukaan ja uskovat bisnekseensä, niin en ala vastustaa. Jos kerran vähäpukeiset naiset saavat keikuttaa ammattimaisesti persettään julkisesti viihdebisneksessä, sen kieltäminen tarjoilijoilta on tekopyhää jeesustelua.

Eläintieteelliseltä näkökannalta olen mies, sinun luokituksesta en tiedä. Sukupuoli-intoilija en ole.

Veikkaampa, että juurikin perähikiälle niitä avattais. Tai vähintäänkin Keravalle asti, mutta sehän on ison kirkon kupeesta perähikiäksi luokiteltavaa seutua. Jos jokin asia vetoaa juntteihin, niin eikö se kannata silloin juurikin junttilaan viedä?

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

Ab Surd Oy kirjoitti:
JPI kirjoitti:
😁

Logiikan ymmärryksesi on kyllä huonoksi tunnettu, mutta tämä on melkoinen rimanalitus.

No ei, vaan hyvinkin tarkkaan mietitty.

Tapani Kansalainen
Seuraa 
Viestejä2900

JPI kirjoitti:
JPI kirjoitti:
😁

Tunnet siis olevasi mies, mutta et hyväksy moista firmaa suomeen?

Perusteluja mielelläni kuulisin.

Ei se ollut mielipiteeni, minua vain huvittivat nuo varsin sovinistiset vaihtoehtosi, joista oma kantasi käy kyllä selvästi ilmi.
😂

Eli toimii stimulaattorina.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32920

--- kirjoitti:
Veikkaampa, että juurikin perähikiälle niitä avattais. Tai vähintäänkin Keravalle asti, mutta sehän on ison kirkon kupeesta perähikiäksi luokiteltavaa seutua. Jos jokin asia vetoaa juntteihin, niin eikö se kannata silloin juurikin junttilaan viedä?

Niin no, tarkoitin perähikiällä oikeaa perähikiää enkä "hesalaisten" nukkumalähiöitä. Lähiöistä löytyy nykyään juntteja satakertaisia määriä perähikiöihin verrattuna.

MooM
Seuraa 
Viestejä9389

Tolla perusteella on siis juntti jos käy Hootterssissa?

Ei yksilön kohdalla välttämättä, mutta kyllä varmaan asiakaskunta on enemmän junttia kuin kylttyyriporukkaa. Ruokalistakin https://www.hooters.com/menu/ on sen tyyppinen, että ei sinne mennä punkkua siemailemaan ja koristeellisia gourmet-annoksia napostelemaan.

Mutta kun jo ylläpitokustannus on ihan eri luokkaa kuin peruskebapkioskilla, ei tuollainen ravintola missään Sysmän kirkonkylällä pyöri. Vaikka koko kylä olisi täynnä juntteja.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Neutroni kirjoitti:
--- kirjoitti:

Niin no, tarkoitin perähikiällä oikeaa perähikiää enkä "hesalaisten" nukkumalähiöitä. Lähiöistä löytyy nykyään juntteja satakertaisia määriä perähikiöihin verrattuna.

Minä olin joskus hurjassa nuoruudessani Hausjärvellä mittausteknikkona ja tuurasin välillä rakennustarkastajaakin. Hikiä kuului valtakuntaan. Sen verran minulla on paikallistuntemusta, että perähikiälle ei kannata Hootersia perustaa. Joku Tikkurila tai Tampere olisi parempi sijaintipaikka. Turussa ei ole kukaan koskaan käynyt joten se voidaan unohtaa.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32920

Ei se kenestäkään junttia tee, mutta junteilla on taipumusta valikoitua tuon tapaisiin paikkoihin todennäköisemmin kuin monilla itseään sivistyneempinä pitävillä. Kyllä minä ainakin perustaisin tuollaisen ravintolan liiketaloudellisista syistä ennemmin johonkin alempiluokkaiseen lähiöön tai pahamaineiseen kaupunginosaan kuin trendikkääseen hipsterikaupunginosaan, raharikkaiden ökyalueille tai humanistisen tiedekunnan kampukselle, olisi se sitten jonkun mielestä ennakkoluuloista tai ei. Sen "paremman väen" (en keksi parempaa sanontaa, en tarkoita tätä kirjaimellisesti)  nuoret pojat (ja miksei vanhemmatkin) löytävät kyllä tissibaarit hämäriltä kujilta, jos iskee tarve päästä näkemään sellaista menoa.

MooM
Seuraa 
Viestejä9389

Neutroni kirjoitti:

Ei se kenestäkään junttia tee, mutta junteilla on taipumusta valikoitua tuon tapaisiin paikkoihin todennäköisemmin kuin monilla itseään sivistyneempinä pitävillä. Kyllä minä ainakin perustaisin tuollaisen ravintolan liiketaloudellisista syistä ennemmin johonkin alempiluokkaiseen lähiöön tai pahamaineiseen kaupunginosaan kuin trendikkääseen hipsterikaupunginosaan, raharikkaiden ökyalueille tai humanistisen tiedekunnan kampukselle, olisi se sitten jonkun mielestä ennakkoluuloista tai ei. Sen "paremman väen" (en keksi parempaa sanontaa, en tarkoita tätä kirjaimellisesti)  nuoret pojat (ja miksei vanhemmatkin) löytävät kyllä tissibaarit hämäriltä kujilta, jos iskee tarve päästä näkemään sellaista menoa.

Maailmalla noita taitaa olla tyypillisesti kaupunkien turistikohteiden lähellä. Paikkaa, jossa ollaan lomalla, keskiluokkaiset sedät on vähän hurjalla tuulella ja syödä pitää kuitenkin, ja kaljaa kans. Hootersiin siis.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32920

MooM kirjoitti:
Maailmalla noita taitaa olla tyypillisesti kaupunkien turistikohteiden lähellä. Paikkaa, jossa ollaan lomalla, keskiluokkaiset sedät on vähän hurjalla tuulella ja syödä pitää kuitenkin, ja kaljaa kans. Hootersiin siis.

Se on varmaan kanssa hyvä valinta siellä missä turistit liikuvat. Ei vain taida tässä maassa olla valtavan montaa massaturismikohdetta.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Minä joskus asuin hetken North Charlestonissa. Siellä oli Hooters ihan keskustassa keskellä kaikkea muuta kapakointi- ja ostoskeskustoimintaa eikä ketään haitannut ja asiakaskunta oli ihan tavallisia amerikkalaisia popsimassa tacoja ja hörppimässä budweiseria. Ihan niinkuin muissakin paikkakunnan kapakoissa. Ihan niinkuin olisi ollut jossain Kampin keskuksessa tai Itiksessä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11798

Ab Surd Oy kirjoitti:
JPI kirjoitti:
😁

No ei, vaan hyvinkin tarkkaan mietitty.

Epäloogiseen lopputulokseen voi tietenkin päätyä sinnikkäänkin pohtimisen tuloksena.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat