Seuraa 
Viestejä1388

Olen 50 vuotias ja etsin yhä rakkautta. Jos olisin saanut suorat sanat ja pakit parilta naiselta, joita olen lähennellyt joskus aikoinaan niin olisi tuo etsintä loppunut siihen paikkaan ja olisin alkanut ajatella elämistä yksikseen ja sen asettamia haasteita. Mutta nuo naiset jättivät minut roikkumaan heikon toivon varaan eivätkä suoraan sanoneet mielipidettään.

Raamatussa sanotaan: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ja myös että on olemassa verraton TIE, jota kutsutaan rakkaudeksi. Minä jäin räpeltämään tuon tien tienoille kymmeniksi vuosiksi enkä päässyt käsiksi TOTUUTEEN ja ELÄMÄÄN.

Eli rakkaus on vain yksi kolmesta (tie, totuus,elämä). Ja siitä voisi käyttää nimeä: Tie, taito tai peli. Ehkä monetkin jäävät pelaamaan rakkauspelejä sen sijaan, että kehittyisivät totuudessa ja löytäisivät Elämän.

Häpeällistä on nyt jälkikäteen katsoa taivaltaan ja nähdä, että kymmeniä vuosia aikaa on kulunut pelkkään pelailuun eikä elämiseen. Vain harvat ovat ne, jotka löytävät TIEN totuuden kuulemisen kautta elämään. Se johtuu siitä, että vain harvat häveliäisyyssyistä olivat aikanaan valmiit kertomaan totuuden päin kasvoja.

Koko kymmenien vuosien takainen menneisyyteni on luettavissa pelkäksi tappioksi kun etsin rakkautta enkä totuutta ja elämää. Nyt olen vähän oppinut totuutta puhumaan ja kuulemaan; JA ENNEN KAIKKEA ELÄMÄÄN ja elämä maistuu paljon paremmalta kuin mikään rakkauteen liittyvä asia.

Kommentit (6)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1770

Sinun ikäisiä naisia on runsaasti vapaana, jotka eivät tiedä mistä löytäisi miehen. Laita ilmoitus johonkin seuranhakusivustolle.

Aiheesta oli juuri artikkeli iltalehdessä, eli minkälainen ilmoitus ei toimi;

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201809062201170331_rk....

Katso tarvittaessa mallia muiden ilmoituksista.

Jos kerrot olevasi 50, eikä ole juurikaan naisia ollut, tuskin tulee olemaan jatkossakaan, kuin myös, jos et pysty keskustelemaan ku uskonnosta.

Pete18
Seuraa 
Viestejä15

Mun mielestä rakkaus on ihan turhaa. Paska olo siitä melkein kaikille on jäänyt joita tunnen, onneksi itsellä ei sitä häiriötä pääse tapahtumaan kun on tällainen omien polkujen kulkija eikä koskaan haaveillut ns. normaaleista asioista. Pillua tietenkin tarvii välillä ja mulla on hyvin musta huumori joka ei toimi naisiin siksi olen ruvennut aina tutkiskelemaan naisesta sitä piirrettä millä helpoiten irtoaisi ja olen sitten sen yhden illan sellainen persoona kun hän haluaa minun olevan. Elämä on helpompaa kun ei ota asioita turhan raskaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Titanic
Seuraa 
Viestejä1388

Nyt johtui mieleeni, että Korinttolaiskirjeessä 13. luvussa oleva Rakkauden määritelmä on aivan pielessä. Kun sanotaan RAKKAUS ON LEMPEÄ ......

Tein tuohon totuudellisemman vastineen:

Rakkaus on väkivaltaa ja pahoinpitelyä. Jonka näkeminen saa aikaan agression. Pari, joka kävelee käsi kädessä mielessään rakkaus aiheuttaa negatiivista imapiiriä. Islam on ottanut huomioon rakkauden väkivaltaisuuden pukeutumisessa maltillisessa sekä esiliinan järjestämisessä. Paavali ei ymmärtänyt rakkauden yleistä olemusta, vaan puhui jostakin erityislaatuisesta kokemuksestaan rakkauden suhteen. Itse ymmärrän että HÄN PUHUI RAHASTA.

Sillä voidaan sanoa, että kun olen tutustunut varakkaisiin ja hyvin toimeen tuleviin ihmisiin seuraava pitää täysin paikkansa:

RAHA ON LEMPEÄ, RAHA ON PITKÄMIELINEN, RAHA EI KERSKU EIKÄ OLE MUSTASUKKAINEN JNE.....

Paavalilla meni jauhot sekaisin ja hän puhuikin Rakkauden sijaan RAHASTA.

Tiedämme, että vuoden 3000 jaa jälkeen tulee Veljellisen rakkauden eli filadephian aika, mutta myös se on agressiivinen sillä rakkaus on agressiivinen. Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee.....

MooM
Seuraa 
Viestejä8021

Titanic kirjoitti:

Koko kymmenien vuosien takainen menneisyyteni on luettavissa pelkäksi tappioksi kun etsin rakkautta enkä totuutta ja elämää. Nyt olen vähän oppinut totuutta puhumaan ja kuulemaan; JA ENNEN KAIKKEA ELÄMÄÄN ja elämä maistuu paljon paremmalta kuin mikään rakkauteen liittyvä asia.

Väkisin etsivä karkottaa ehdokkaita tehokkaasti. Paradoksaalisesti tilanne, jossa ei etsi mitään, vaan on avoin tilanteille, on tehokkaampi. Olettaen tietysti, että ylipäätään on ihmisten kanssa tekemisissä, erakon on tietysti pakko tehdä jotain asialle, mutta silloinkin suoraviivainen puolison etsiminen on huono strategia.

Väkisin kyllä tulee mieleen, ko. nimimerkin kohdalla, että saattaa olla vaikea löytää ihminen, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteen. Jos intensiteetti miettiä maagisia numerosattumia, uskontojen ennustuksia yms. esoteerista on lähellekään yhtä vahva irl kuin täällä, kohderyhmä rajautuu voimakkaasti. Mutta voihan tuo tietysti olla vain nettiharrastusta. 

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Titanic
Seuraa 
Viestejä1388

Kaverillani on kani, joka silloin tällöin pyrkii kyhnyttämään itseään kaverin jalkaa vasten saaden usein napakan potkun lemmen asemesta. Huomasin kerran että saatuaan tavallista napakamman potkun kani oli allapäin ja silminnähden huonolla omallatunnolla useiden minuuttien ajan. Tuli mieleeni pari kysymystä. Onko omatunto syntynyt lapsena saadun kurinpalautuksen avulla? Jos lapsi saa onanian suhteen hyytävää kurinpalautusta lapsena johtaako se siihen, että seksistä katoaa kaikki hohto vanhemmiten ja on aina morkkis päällä kun yrittää??

Tarkoitan vain, että antiikin filosofian ihanne oli se, että suurin hyvä elämässä on suurin nautinto. Ja suurin paha on suurin tuska tai ahdistus. Eli seksin pitäisi kuulua tuohon piiriin suuri nautinto, mutta jos se ei kuulu siihen niin onko kyse VARHAISLAPSUUDEN KASVATUKSEN AIHEUTTAMASTA VÄÄRYYDESTÄ? 

Jos kani saa potkun  jalasta päähän, joka kerta kun yrittää nauttia elämästä niin muuttuuko nauttiminen kiroukseksi. Niin että tiedostamatta pitää nautintoa paheena ja nautinto aiheuttaa huonon omantunnon ja morkkiksen?

Onko juttu niin, että nykyajan lasten kasvattajat ovat sivistymättömiä ja vailla tietoa. Tekevätkö he ihmisille liian tiukan omantunnon ja aiheuttavat masokistisia yms. sairaita taipumuksia? Onko tilanne parantumassa millään tavoin ja jos ajatellaan asiaa 1000 vuoden säteellä eteenpäin niin voidaanko asian suhteen edes tehdä mitään??

TeeSi
Seuraa 
Viestejä438

Oikeesti kun se oikea osuu kohalle niin suo viedään kuin litran mittaa!
Alitajunta päättää ja jotain sisällä ryöppyää ja sitten ollaan avioissa!
Rakkaus on tahdosta riippumaton ja kohteesta, useimmiten natsaa!
Ongelma on jos kohalle sattuu useammin kun 😎

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat