Seuraa 
Viestejä1388

Vesimiehen aika on siirytymistä vesi elementistä Ilma elementtiin. Mitä itse olen oppinut tuntemaan Ilma elementtiä niin se on sangen opportunistinen sekä seurailee sangen usein hetken mielijohteita, vailla kiinteää päämäärää.

Vesimiehen aikana vaikuttanee kaksi ehkä merkittävintä valtakuntaa historiassa: Jumalan ikuinen valtakunta alkaa vuonna 2028 jKr ja Tuhatvuotinen valtakunta alkanee vuoden 3333 jKr tienoilla.
Ovatko nämä kaksi valtakuntaa Vesimiehen ja Ilma elementin hallintoa, vai onko mahdollisesti anarkia vallalla pitkään kun kaikki taistelevat vallan vaihtumista vastaan.

Itse olen yrittänyt valtaa saada sekä poliittista vaikutusvaltaa esim. Kansalaispalkka aattella sekä luokittelemalla Imaami Mahdia varten hänen tehtäviensä innoittamana joitakin asioita. Mutta kaikki kannattajani on riivitty pois sillä ei ole minun aikani nyt hallita, vaan tulee VESIMIEHEN AIKA tai ehkä Imaami Mahdin aika.

Aatteet ja Mahdin tehtävät innoittivat paljon, mutta joku käsitti ehkä Jumalan tahdosta, että nyt on aika suoda kokeilu hallita maailmaa aivan toisille tahoille. Itse olen Härkä ollut ennen, mutta uudestisyntymisen kautta minusta tuli Jousimies. Härän valtakausi on jo mennyt noin 4000 eKr ja Jousimiehen kausi tullee joskus vuoden 6000-7000 jKr tienoilla.

NYT ON VESIMIEHEN AIKA OVELLA, MITÄ AJATUKSIA SE HERÄTTÄÄ TEISSÄ?

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
salai
Seuraa 
Viestejä7777

Titanic kirjoitti:
NYT ON VESIMIEHEN AIKA OVELLA, MITÄ AJATUKSIA SE HERÄTTÄÄ TEISSÄ?

Taidat olla niitä myöhäisheränneitä? Vesimiehen aika -uskonto oli muodissa jo 50 vuotta sitten. RUK:n kurssin (136) nimenäkin oli jo 1971 Vesimies, puheenjohtajana joku Pekka Puska, nimestä päätellen joku hörhö.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Titanic
Seuraa 
Viestejä1388

Jaa onhan tämä tiedepalsta, mutta tämä on osion: MUUT KESKUSTELUT alla.

YouTubessa näin videon, että tuo noin 2150 vuoden välein siirtyminen eri merkkiin vaikuttaa mm. ajakohdalle ominaiseen taiteeseen ja siihen mitä palvotaan jumalana. Esimerkiksi kun oli härän ja oinaan aika niin alkoi ilmestyä härkä ja oinas patsaita sekä niitä myös palvottiin. 

Toinen seikka on, että ihmistyyppinä alkavat luultavasti Vesimies tyypit olla ennemmistönä. Pienehköt tai keskikokoiset sutjakat ja sopusuhtaiset tyypit. Niitä näkyy jo nyt katukuvassa enemmän kuin ennen ja myös isokokoiset romulukset ovat laihduttaneet samalle tasalle noiden tyyppien kanssa.

Kolmas seikka on, että vaikka olisi kuinka hyviä poliittisia ideoita jollakin muulla tyypillä niin niiden läpi menemistä estetään raa'asti ja ponnekkaasti ja valitaan aina Vesimiehen ideat ja poliittiset mallit.

Itse luulen, että muutos tulee olemaan selkeästi näkyvä ja konkreettinen. Mun mielestä kyse ei ole astrologiasta, vaan ilmiö on ennemmin uskonnollis-poliittis-sosiologinen. Joku tahtoo järjestää jokaiselle ihmistyypille oman lokeron ajassa tai historiassa, joss tuo ihmistyyppi on vallitseva. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat