Seuraa 
Viestejä1033

Korutonta kertomaa viherhullutuksen seurauksista:

https://tekniikanmaailma.fi/tm-analyysi-huoltomiehen-ohje-mersu-kuskeill...

En koskaan kiusaisi autoani mokomalla paskalla. Mersu on oikeassa, älä tankkaa kusta.

Mersu on Saksassakin ilmiriidassa EU:n typerän määräyksen kanssa, joka pakottaa turvallisten CFC-yhdisteiden sijaan käyttämään ilmastointilaitteissa palovaarallista korviketta.

Stetsonikerros ... vai oliko se otsonikerros? Luonnollinen ilmiö, jatkunut iät ajat, mutta vihreät päättivät tuhota kukoistavan liiketoiminta-ala, kuten DDT:n kohdalla. Tulos 50 miljoonaa kuollutta lasta.

Sivut

Kommentit (51)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1732

Thor Hammer kirjoitti:
Korutonta kertomaa viherhullutuksen seurauksista:

 vihreät päättivät tuhota kukoistavan liiketoiminta-ala, kuten DDT:n kohdalla. Tulos 50 miljoonaa kuollutta lasta.

Nämä 50  miljoonaa olisi lisääntyneet ehkä 1000 miljoonaan nyt, eikä afrikka pysty elättämään edes nykyistä väestöä.

Haluatko auttaa afrikkalaisia lisääntymään mahdollisimman tehokkaasti, että saadaan myös eurooppaan liikaa asukkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jaho
Seuraa 
Viestejä813

Thor Hammer kirjoitti:
Korutonta kertomaa viherhullutuksen seurauksista:

https://tekniikanmaailma.fi/tm-analyysi-huoltomiehen-ohje-mersu-kuskeill...

En koskaan kiusaisi autoani mokomalla paskalla. Mersu on oikeassa, älä tankkaa kusta.

Mersu on Saksassakin ilmiriidassa EU:n typerän määräyksen kanssa, joka pakottaa turvallisten CFC-yhdisteiden sijaan käyttämään ilmastointilaitteissa palovaarallista korviketta.

Stetsonikerros ... vai oliko se otsonikerros? Luonnollinen ilmiö, jatkunut iät ajat, mutta vihreät päättivät tuhota kukoistavan liiketoiminta-ala, kuten DDT:n kohdalla. Tulos 50 miljoonaa kuollutta lasta.

Jos tuntisit tekniikkaa vähän paremmin, niin ei bensa-autoihin tankata kusta. Sitä kusta (ureaa) tankataan dieselautoihin.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11620

Mersun insinöörit ovat typeryksiä. Ovat ohjelmoineet huolimattomasti mootorinohjausyksikön ja diagnostiikan tai käyttävät laaduttomia antureita.

Millään muulla merkillä ei ole ongelmia polttaa etanolia, joka on hyvä ja kauan tunnettu polttoaine. Sen sijaan Mersu tulkitsee norminmukaisen polttoaineen, joiden normien mukaan sekin kottero on muka suunniteltu, käytön virhetilanteeksi ja käyttäjien riemuksi vielä vetäytyy ymmärtämättömyydessään vikamoodiin vaatien huoltoa ja kieltäytyen toimimasta.

Huonoa insinöörityötä, jonka vastuutapelkäävänä vellohousukoplana maksattavat asiakkaillaan vaatien ostamaan kalliimpaa bensaa.

Ei kannata ostaa Mersua jos on autoonkin varaa.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

En oo vuosikausiin tankannut 95-bensaa, liejuuntuu tankit ja kaasarit, kaikenmaailman lusäaineita joutuu käyttämään ja kulutus kuitenkin suuremp,i ettei ainakaan halvemmaksi tule, päinvastoin.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä46060

Ennen suolattiin Klondykessä kultaesiintymiä jotta ostaja menisi lankaan. 

"Polttoaineyhtiö Neste ei ole löytänyt vikaa polttoaineistaan Mercedes-Benziä maahantuovan ja huoltavan Vehon kanssa tekemissään tutkimuksissa.

Pari viikkoa sitten Kauppalehti uutisoi, että Suomessa tankattuja autoja oli jouduttu korjaamaan huonon polttoaineen vuoksi, ja lehden lukijan mukaan syynä oli Nesteen uudistunut Futura 95 E10 -polttoaine. Autoissa vika ilmeni moottorin häiriövalon syttymisenä.

Nesteen tiedotteen mukaan ongelma esiintyy polttoainesuuttimeen kertyvän aineen vuoksi. Aine tunnistettiin tutkimuksissa suolaksi, jota ei kuitenkaan ole löytynyt Nesteen asemien polttoainenäytteistä.

Neste kertoo, että tutkimukset jatkuvat yhteistyössä Vehon ja Mercedes-Benziä valmistavan Daimlerin kanssa. Yhtiö järjestää asiasta tiedotustilaisuuden tiistaina."

https://yle.fi/uutiset/3-10409579 .

jaho
Seuraa 
Viestejä813

Thor Hammer kirjoitti:
Tuosta ei ollut kysymys tokilogi, viherliikkeen äiti murhasi 50 miljoonaa.

Jaho, totta h...ssä tiedän.

Aloituksestasi sai sen kuvan, että vertasit 95E10 bensiiniä kuseen.

Haahuilija
Seuraa 
Viestejä288

Eli miljoona Autoa tankkaa ilman ongelmia ja muutama mersu alkaa vilkutella häiriövaloa, kummassakohan vika?

Olenhan minäkin tehnyt oman empiirisen tutkimuksen 95e:stä

Ajanut kolmella eri euro- ja japanilaisella autolla yhteensä yli 400 000 km ja tankannut aina pelkästään 95e10 ja viimeiset 50 000 lähes aina nesteeltä, ilman polttoaineesta johtuvia ongelmia.

Autoihin on joutunut tekemään normaalit huollot ja olen myös tarkastanut vanhat polttoainesuodattimet etanolin muka aiheuttaman hapettumien/tukkeutumisien varalta, eikä mitään erikoista ole näkynyt.

Yhdestä autosta katkesi vetoakseli, ja startti piti vaihtaa, toiseen piti vaihtaa kytkin, mutta olihan sillä jo ajeltu yli 300 000km. Uskoisin, etteivät nämä ongelmat johtuneet polttoaineesta.

Mitähän tämä todistaa 95e:n eriomaisuudesta? Ei mitään, tulipahan kuitenkin ajettua.

Thor Hammer
Seuraa 
Viestejä1033

Mitä se muka todistaa? Nyt puhutaan uudesta "bio" polttoaineesta, ties mistä jätteestä puristetusta. Vanhat romut nyt louskutti vaikka lamppuöljyllä, uudet sofistikoituneet ovat herkkiä häiriöille ja mercy edustaa parasta mitä autotekniikassa on tarjolla,

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Thor Hammer kirjoitti:
Mitä se muka todistaa? Nyt puhutaan uudesta "bio" polttoaineesta, ties mistä jätteestä puristetusta. Vanhat romut nyt louskutti vaikka lamppuöljyllä, uudet sofistikoituneet ovat herkkiä häiriöille ja mercy edustaa parasta mitä autotekniikassa on tarjolla,

En minä sanoisi parhaaksi tekniikkaa, joka ei toimi normaalissa jakelussa olevilla polttoaineilla ja siihen pitää tilata Mersu-polttoainetta tehtaalta satasen litra. Sofistikoituneisuutta on tässä tapauksessa kyky sietää normien mukaisia polttoaineita. Etanoli on etanolia ihan riippumatta mistä pannusta se on peräisin ja normi määrittää tarkat vaihteluvälit kaikelle muulle mitä bensassa on.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Keijona kirjoitti:
En oo vuosikausiin tankannut 95-bensaa, liejuuntuu tankit ja kaasarit, kaikenmaailman lusäaineita joutuu käyttämään ja kulutus kuitenkin suuremp,i ettei ainakaan halvemmaksi tule, päinvastoin.

Me olemme ajaneet varmaan 300000 km 95E10:llä ilman ainoatakaan liejuuntunutta tankkia tai kaasaria (mikä on viimeinen vuosimalli autoja, joissa on kaasari? -86 Warre?) tai käytämättä millilitraakaan lisäaineita. Kerrassaan minkäänlaisia polttoaineesen liittyviä tai muitakaan moottoriongelmia ei ole ilmennyt. Autot ruostuvat ja ränsistyvät ennen kuin koneeseen tulee ongelmia.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Sitähän voi jokainen joskus koittaa yrittää oppia uutta, siis myöntää tietämättömuutensä, ja kysyä ammatilaisilta. Autokorjaamot tietää moottorien ongelmista ja syistä usein paremmin kuin itseensä uskojat. Tuo 95 ongelma ilmenee selvemmin ja kärjistyy moottoreissa jotka ovat välillä käyttämättä, kuten agrikaateissa, moottoripyörissä ja perämoottereissa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Lainaus:
Keijona kirjoitti:
En oo vuosikausiin tankannut 95-bensaa, liejuuntuu tankit ja kaasarit, kaikenmaailman lusäaineita joutuu käyttämään ja kulutus kuitenkin suuremp,i ettei ainakaan halvemmaksi tule, päinvastoin.

Me olemme ajaneet varmaan 300000 km 95E10:llä ilman ainoatakaan liejuuntunutta tankkia tai kaasaria (mikä on viimeinen vuosimalli autoja, joissa on kaasari? -86 Warre?) tai käytämättä millilitraakaan lisäaineita. Kerrassaan minkäänlaisia polttoaineesen liittyviä tai muitakaan moottoriongelmia ei ole ilmennyt. Autot ruostuvat ja ränsistyvät ennen kuin koneeseen tulee ongelmia.

Mielipiteensä vanki löysi sitten "uuden" erimielisyyden, ja odotetusti kuppi kahvia naamariin ja jaksamaan, valitulla tiellä uskollisesti, samaasamaa ja tuttuaturvallista.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat