Outoja ruokamieltymyksijä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Outoja ruokamieltymyksijä... Eli mitä hassunkurisia/outoja ruokamieltymyksiä teillä on. Esimerkiksi laittateko ruisleivän päälle sokeria tai syöttekö esimerkiksi vaikka koppakuorijaisia.

Itseltäni löytyy tämänlainen: Murotaikinaa käyn välillä ostamassa 2 pussia kerralla. Harmi kun sitä ei nyt voi syödä aivan tavatomasti kun maha ei oikeen tykkää...

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

En tiedä onko tämä nyt niin kovin outoa, mutta enpä ole kuullut että kukaan muu käyttäisi aina paistetun kananmunan kanssa ketsuppia

Vierailija

Herkullista on ruisleipä, jonka päällä vahvaa mustaleima-Emmentalia ja haarukalla muussattu banaani. Oikeasti.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
elba
En tiedä onko tämä nyt niin kovin outoa, mutta enpä ole kuullut että kukaan muu käyttäisi aina paistetun kananmunan kanssa ketsuppia

Puolisoni kyllä käyttää, ja yrittää aivopestä minuakin tuohon iljettävään, epäpyhään ketsupinruikkijoiden rituaalikulttiinsa liittymään.

Ellet sitten ole puolisoni...

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Minä syön maitojauhetta niin, että sotken siihen sokeria ja kaakaojauhetta. Sekoitukseen ei tule mitään nestettä, syön sen kuivana.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
elba
Kosh
Ellet sitten ole puolisoni...

Juu täällä näin salaa kirjoittelen

Epäilyttävää, kerrassaan. Juuri tänään emme ole samassa paikassa, joten voit hyvinkin olla hän.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Meikän sapuskat ovat kuin jostain kauhuleffasta. Jos joku on joskus ohjeitani lukaissut, tietää mistä puhun.

Mutta yksi meni tänä keväänä minullakin ohi. Tai oikeastan toinen, koska ensimmäinen, mihin en koske ovat ne ruotsalaiset hapansilakat.

Ja sehän oli mikäpä muukaan kuin sorvan mäti. Tuli isoja sorvia siinä 30 mm verkossa heti jäittenlähdön jälkeen kuten joku saattaisi muistaa. Sorvan mäti on vihreätä. Iljettävän harmaanvihreää. Panin suurimman osan poies perkuitten kanssa, mutta toisesta verkollisesta otin talteen. Kypsytin koiralle. Ja ylläri oli, että kypsennys muutti värin keltaiseksi. Koira pisteli tyytyväisenä keltaiseksi kypsynyttä sorvanmätiä.

Seuraavalla kerralla juttu on niin, että sorvan mäti siirtyy erikoisherkkujen kulhoon lievästi suolaantumaan ennen paistamista. Saatan jopa savustaa mätipussit. Koira saa jämät.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
elba

Ei ketsuppia kuulu käyttää. Itse korvaan ketsupin nykyään salsakastikkeella.

Vierailija

Sanovat minua kummalliseksi, sillä keksin mielenkiintoisia sekoituksia.

Viimeisin villitykseni on sulatejuustoa ja maksamakkaraa leivällä. Muuta ei sitten tarvitakaan.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Fileoidessani kirjolohta, tai muuta lohikalaa tapanani on leikata kalasta muutamia 2x2x2 cm kuutioita. Sitten ripottelen niiden päälle vähän suolaa, ja syön ne sitten perkauksen lopuksi, vaimo pitää tapaani inhottavana. Samoin olen aivan hulluna savusilakkaan, vaimo ihmettelee kuinka voin syödä kalaa joka hänen mielestä haisee ja maistuu vi...le ja varpaanvälille?
Outo olen.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija
wizard
elba

Ei ketsuppia kuulu käyttää. Itse korvaan ketsupin nykyään salsakastikkeella.

Höh! Mitä vikaa ketsupissa on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat