Ryssä tulee

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kesäkuu lähestyy. Ja jos noita ryssän perkeleitä ei saada pysäytettyä, niin ollaan hätää kärsimässä. Saattte itse miettiä, kuka kenraali sanoi:"Oli perkeleen hyvä, ettei voitettu silloin Mäntsälässä, eikä Lapuallla." Nyt olisi kusi sukasassa ja paska housuissa, jollei taisteleva työväki ja nuoriso lähde liikkeelle.

Komukka.

Lierikki Riikonen

Kommentit (6)

Vierailija
lierik
Kesäkuu lähestyy. Ja jos noita ryssän perkeleitä ei saada pysäytettyä, niin ollaan hätää kärsimässä. Saattte itse miettiä, kuka kenraali sanoi:"Oli perkeleen hyvä, ettei voitettu silloin Mäntsälässä, eikä Lapuallla." Nyt olisi kusi sukasassa ja paska housuissa, jollei taisteleva työväki ja nuoriso lähde liikkeelle.

Komukka.

Olisko ollut Wallenius.
Muuten en kyllä ymmärtänyt aloituksesi tarkoitusperiä. Oliko tämä mieleesi juontunut historiantakauma, jonka halusit meidän tietävän, vai jokin tyhmille aukeamaton nyky-yhteiskunnallinen kuvio?

Vierailija
lierik

Komukka.

Niinpä. Mitä enemmän tuota nyky-ryssälän
menoa katsoo, sitä enemmän kaiholla muis-
telee vanhaa komukkalaa. Hrutshov oli
suorastaan veikeä tämän nykyisen kala-
silmän rinnalla

Vierailija
SUURTROLLI ELI BUSHMAN
lierik

Komukka.

Niinpä. Mitä enemmän tuota nyky-ryssälän
menoa katsoo, sitä enemmän kaiholla muis-
telee vanhaa komukkalaa. Hrutshov oli
suorastaan veikeä tämän nykyisen kala-
silmän rinnalla

Tervetuloa takaisin BUSHMAN.
Pannaan KOMUKAT aisoihin!!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
SM

Tervetuloa takaisin BUSHMAN.
Pannaan KOMUKAT aisoihin!!

Höpönlöpö, kommunismi ei Suomesta, eikä maailmasta kaadu pikku talousrötöstelijöihin. Mutta kuitenkin muistuttaisin, jotenkin se meni: "Tuli vastaan Raatten tielllä, mies hiukan horjuen. Sanoi tulevansa kaukaa, aseen maahan heittäen. Polvistuoen tien reunaan hiljaa rukoillen." Menee plagiaatioksi. Joka haluaa, löytää Kari Tapiolta lisää.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat