Valvova Tasavallan renttu langalla häiriköi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhteys katkeilee ilman varsinaista havaittavaa syytä.

Antaka näille vielä lisääkin valtuusksia?

Kommentit (3)

Vierailija
ArKos itse
Stephen Hawkin lännessä on mustien aukoojen asiantuntija siinä kuin minä täällä tiheämassojen. Hänkin on kiistänyt singulariteetin. Singulariteetin kiistää nukleonitiheys aienen suurimpana tiheytenä. Myös vakioKosh lie
lukenut, että puörivä tiehämassan läpimitta on luoklkaa 100 kilometriä, ja
miljiona auinrkomassan 10 000 kilometriä. Ne noudattavat nukleonitiheyttä eikä singularuiteettiä. Kahden vuoden aikana vakioKosha ja Arla eivät ole oppineet mitään. He psykopaatiti torjuvat kaiken Ehdottoman totuutensa vastaisen tiedon.

Lahtisen mukaan ihmineen alkujaan oli kala, ja kyllä sitä hengittää voi, jos on kidukset.

Ikävän paljon mielipuolisia psykopaatteja täällä pyörii.

Vierailija
ArKos itse
Yhteys katkeilee ilman varsinaista havaittavaa syytä.

Antaka näille vielä lisääkin valtuusksia?

Eihän tämä ole mitään uutta. Länsimaisissa oikeusvaltioissakin on ihmisiä valvottu aina, ainoastaan nyt ihan viimeisen kymmenen vuoden aikana on tekniikan huima kehitys tilapäisesti jättänyt valtiovallan sinänsä normaalin kontrollin jälkeensä, mutta tämäkin kuilu kurotaan kyllä kiinni.

Juju on vain siinä, että valvontatietoa ei käytetä länsimaisessa oikeusvaltiossa muuta kuin silloin, kun on syytä epäillä tai näyttöä tapahtuneesta rikoksesta. Totalitäärisissä valtioissa taas sitä voidaan käyttää ihmisten vainoamiseen ja oikeuksiensa rajoittamiseen mielivaltaisesti. Valvonta siis ei ole ongelma, vaan se, miten ja missä tarkoituksessa sitä tehdään. Jos se on oikeusvaltion järjestyksen ja oiekudenmukaisuudne turvaamiseksi, niin se on hyvä asia. Jos se on totalitarismin ylläpitämiseksi ja ihmisten alistamiseksi, se on paha asia.

Uusimmat

Suosituimmat