Seuraa 
Viestejä2

Hei! Tarvitsisin ratkaisuapua kyseiseen tehtävään:

''h(x) = sin(x) − cos(x).
Etsi jotkin sellaiset vakiot A ja B, että h(x) = A cos(x − B) kaikilla x ∈ R.''

Miten te lähtisisitte aukaisemaan tätä? Ajattelin itse, että käyttäisin kosinin yhteenlaskukaavaa.

Kommentit (8)

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2521

DI-OPISKELIJAHÄDÄSSÄ kirjoitti:

Miten te lähtisisitte aukaisemaan tätä? Ajattelin itse, että käyttäisin kosinin yhteenlaskukaavaa.

Tämä on puhdas trolli. Signeerauksessa oli jonkun tytön nimi alussa, muuta muuttui sitten. Älkää vastatko.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Vierailija

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:

Tämä on puhdas trolli. Signeerauksessa oli jonkun tytön nimi alussa, muuta muuttui sitten. Älkää vastatko.

Avun kysyminen ei mielestäni ole trollaamista ja luulisi sukupuolesta _riippumatta_ saada kysyä apua/mielipidettä! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jaho
Seuraa 
Viestejä813

Käyttäjä34402 kirjoitti:
Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:

Avun kysyminen ei mielestäni ole trollaamista ja luulisi sukupuolesta _riippumatta_ saada kysyä apua/mielipidettä! :) 

Jos olisit teekkari, niin tietäisit että siellä yliopistolla on laskuharjoituksia joissa voi kysyä asiaa jos ei ymmärrä. Kysyminen ei ole häpeä vaan ne assarit on ihan palkkaa saavia henkilöitä joiden on tarkoitus auttaa juuri sinua.

PPo
Seuraa 
Viestejä14501

Käyttäjä34402 kirjoitti:

Hyvä ajatus, sillä boldattu toimii.

Eusa
Seuraa 
Viestejä16948

Hyvä PPo, ainoa asiallinen vastaaja. Aloittajan tulee nyt rohkaistua yrittämään jotain, niin asia varmasti edistyy...

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

jaho
Seuraa 
Viestejä813

Eusa kirjoitti:
Hyvä PPo, ainoa asiallinen vastaaja. Aloittajan tulee nyt rohkaistua yrittämään jotain, niin asia varmasti edistyy...

Hienoa että ymmärsit oman vastauksesi merkityksen tälle keskustelulle. Tosin mielestäni tämä sekopääpalsta huomioiden vastaukseni että selvittäisi asian laskuharkoissa tulisi myös pitää asiallisena.

Eusa
Seuraa 
Viestejä16948

jaho kirjoitti:
Eusa kirjoitti:

Hienoa että ymmärsit oman vastauksesi merkityksen tälle keskustelulle. Tosin mielestäni tämä sekopääpalsta huomioiden vastaukseni että selvittäisi asian laskuharkoissa tulisi myös pitää asiallisena.

Työn ohessa opiskelevana ymmärsin ehkä liiankin nopeasti, että laskuharjoitukset saattavat jäädä väliin. Siltä osin vastauksessasi oli toki asiaa.

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat