Seuraa 
Viestejä26666

https://www.youtube.com/watch?v=gwU3bfaLhJ4

Coltranen selittämänä.

Keke voitti F-1 maailmanmestaruuden ilman ahdinta.

  • ylös 0
  • alas 1

Kommentit (8)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä19604

Se ei ollut mikään helppo mestaruus, vaan useiden erikoisten sattumien summa, mutta tietyin varauksin voidaan kyllä laittaa mestaruuden yhdeksi osatekijäksi Fordin legendaarinen Cosworth. Sen minkä kolmelitrainen vapaastihengittävä menetti puolilitraisten turbopiikille se otti takaisin korkojen kera luotettavuusaspektillaan.

Vaihtelu virkistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ovolo kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=gwU3bfaLhJ4

Coltranen selittämänä.

Keke voitti F-1 maailmanmestaruuden ilman ahdinta.

Mitä, jos tuollaisen turbon laittais artikuloivaan tuulimyllyyn?

Siinä tavallaan on nyt turbo...eli systeemi joka parantaa merkittävästi hyötysuhdetta. Sitä on yritetty kehittää jopa Mc Donneell Aircraftin toimesta ja viimeksi USAssa Black Hawk Tilt Rotor LLC:n toimesta....lähes turhaan.

Vierailija

Major_Breakthrough kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=gwU3bfaLhJ4

Coltranen selittämänä.

Keke voitti F-1 maailmanmestaruuden ilman ahdinta.

Mitä, jos tuollaisen turbon laittais artikuloivaan tuulimyllyyn?

Siinä tavallaan on nyt turbo...eli systeemi joka parantaa merkittävästi hyötysuhdetta. Sitä on yritetty kehittää jopa Mc Donneell Aircraftin toimesta ja viimeksi USAssa Black Hawk Tilt Rotor LLC:n toimesta....lähes turhaan.

Onko se mylly ihan oikeasti "artikuloiva". Tuohan termi tarkoittaa sitä, että jokaisella kierroksella kohtauskulma säätyy jatkuvasti kiertokulman funktiona. Vai nappasitko termin siksi, että se kuulostaa vakuuttavalta?

Vierailija

Major_Breakthrough kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=gwU3bfaLhJ4

Coltranen selittämänä.

Keke voitti F-1 maailmanmestaruuden ilman ahdinta.

Mitä, jos tuollaisen turbon laittais artikuloivaan tuulimyllyyn?

Siinä tavallaan on nyt turbo...eli systeemi joka parantaa merkittävästi hyötysuhdetta. Sitä on yritetty kehittää jopa Mc Donneell Aircraftin toimesta ja viimeksi USAssa Black Hawk Tilt Rotor LLC:n toimesta....lähes turhaan.

Todellinen syy, ettei "artikuloiva" systeemi ole kaupallistunut, on se että siitä ei ole vastaavaa hyötyä esim. hyötysuhteen kannalta. Johan tuo esim.  Donnell Airgraftin testitkin sen osoittaa. Systeemiin tulee vain kuluvia ja liikkuvia osia, joista tulee vain ajan myötä syntyy vain harmia.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat